Damn... Nou gaat me dat denk ik wel lukken op zijn tijd. Al heb ik nog niet echt veel zin gehad in questen in Suramarquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, reputationwise is het revered voor alle factions, maar je moet ook loremaster hebben. De loremaster van Suramar zit gated achter exalted en tenminste 1 lfr of hoger Xavius kill.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:28 schreef lifeblind het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel ontzettend gaaf is om met een alt op lvl 98 je artifact wapen te halen, en dan WoD dungeons te gaan doen![]()
Vandeweek dat met m'n mage gedaan, deed ongeveer 8 keer zoveel meer dps als de rest bij elkaar, met als gevolg dat ik maar vooruit bleef rennen, en ondertussen complete packs oneshotten
Cenarius is moeilijker dan xavius dus dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:47 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren in een kleine 2 uur, 6/7 Emerald Nightmare normal mode gecleared met de guild, alles oneshotted, en weliswaar eindelijk gear gekregenProgression met onze guild is momenteel niet heel snel, maar we zijn eindelijk goed op weg, de meeste mensen beginnen nu eindelijk een beetje fatsoenlijk gegeared te worden, en we hebben nu alle fights goed gezien. Volgende raid even Xavius omver schoppen en dan maar eens gaan beginnen aan wat heroic pogingen
Daarom. De moeilijkheid gisteren zat gewoon in het feit dat het voor de meeste van ons de eerste keer was, dus dan is 't even aftasten wat er allemaal gebeurd en met welke frequentie enzo. Dan kun je wel 100 filmpjes kijken, maar in de praktijk is dat toch altijd anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Cenarius is moeilijker dan xavius dus dat moet wel lukken.
Met 4 vrienden naar de dungeons gaan en op heroic zettenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:09 schreef koningshof111 het volgende:
Hoe kom ik aan ilvl 810 voor heroics? Alleen world quests?
Geen vrienden ingamequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met 4 vrienden naar de dungeons gaan en op heroic zetten
?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:20 schreef koningshof111 het volgende:
[..]
Geen vrienden ingameWQs word ik al gekilled bij 2 mobs. Dat wordt dus niks
geen idee welke class je speelt, maar vraag me wel af hoe je 110 geworden bent met levellen als je zo snel dood gaat. Persoonlijk vind ik mijn SP behoorlijk zwak, maar 2 mobs lukt me nog wel. Bij drie bereik ik de kritieke grens, maar met wat kiten is dat ook nog te doen. Gebruik je je cc wel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:20 schreef koningshof111 het volgende:
[..]
Geen vrienden ingameWQs word ik al gekilled bij 2 mobs. Dat wordt dus niks
Als je direct eerst de WQ's hebt uitgekozen die je in groepen moet doen (dus elites dood maken) dan kan ik me voorstellen dat je direct een probleem hebt met low gear en net lvl 110. Maar normaal moet het geen probleem zijn, dan ken je je class gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
?
Zo moeilijk zijn die WQ's niet. Als je bij WQ's gekilled wordt, dan zou je ook bij het levelen steeds de sjaak moeten zijn.
Ook in Normal dungeons kun je wel wat gear krijgen. Met een combo van WQ's en normal dungeons was ik met een weekje wel HC specced. Doe ook je class hall missions, dat levert je ook wat 810+ gear op.
Shadow is wel kut om te levelen. Ik probeerde altijd 2/3 mobs te doen. En dan 1 pack met 100 insanity beginnen snel VF poppen en dan volgende wat kleiner zonder VF maar weer 100 insanity opbouwen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
geen idee welke class je speelt, maar vraag me wel af hoe je 110 geworden bent met levellen als je zo snel dood gaat. Persoonlijk vind ik mijn SP behoorlijk zwak, maar 2 mobs lukt me nog wel. Bij drie bereik ik de kritieke grens, maar met wat kiten is dat ook nog te doen. Gebruik je je cc wel?
Verder kun je gewoon crafted gear kopen op Ah om je ilevel te boosten. Het is echt niet moeilijk om de 810 te halen, dat moet echt binnen 2 dagen na 110 dingen te doen zijn.
Level in disc dan. Ik had nergens moeite mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
Shadow is wel kut om te levelen. Ik probeerde altijd 2/3 mobs te doen. En dan 1 pack met 100 insanity beginnen snel VF poppen en dan volgende wat kleiner zonder VF maar weer 100 insanity opbouwen.
Tell me, ik heb hem eigenlijk alleen geleveld omdat hij herbalist en alchemist is en dus flink cashen kan tot 7.1. Maar levellen was niet echt leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Shadow is wel kut om te levelen. Ik probeerde altijd 2/3 mobs te doen. En dan 1 pack met 100 insanity beginnen snel VF poppen en dan volgende wat kleiner zonder VF maar weer 100 insanity opbouwen.
Als dps kan je er wel blunderen, maar als tank eigenlijk niet. Wel jammer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:27 schreef Mystikvm het volgende:
Vanavond eerste keer EN gedaan op Normal. Mijn guild is er eentje van echte casuals en we hadden een OT die de tactics maar niet op orde kreeg dus niet verder gekomen dan 3/7. Voor de reset helaas geen tijd meer, volgende keer beter.
Kreeg gister ook mijn 2de, helaas nog 9 dagen wachten totdat ik ze beide kan dragenquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:55 schreef DJ_ het volgende:
Wow ik heb me een partij geluk vandaag![]()
[ afbeelding ]
Kreeg je ze redelijk snel achter elkaar ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kreeg gister ook mijn 2de, helaas nog 9 dagen wachten totdat ik ze beide kan dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |