quote:
Is je baas een socio?quote:Op woensdag 28 september 2016 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga nog een kaartje proberen te scoren bij m'n baas. Zou dat even mooi zijn.
Ik hoor vaak van Sierd dat Juanfran onder een brug slaapt.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn baas is bevriend met Juanfran.
quote:Op woensdag 28 september 2016 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zin in. Boeit me geen reet wie er wint.
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoor vaak van Sierd dat Juanfran onder een brug slaapt.
gaan allebei toch door, dus ik sla deze pot over. Misschien dat ik even een paar minuten ga kijken.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:56 schreef Duzzy het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk zo'n saai gelijk spelletje
We spelen ook om koppositie.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gaan allebei toch door, dus ik sla deze pot over. Misschien dat ik even een paar minuten ga kijken.
72equote:Op woensdag 28 september 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In welke minuut zal Robben het speelveld betreden?
Denk ook zoiets ja.quote:
''Wie is de EK-topschutter van het Atlético-team''?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schakel net in. Wat was de vraag?
Giroud.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Wie is de EK-topschutter van het Atlético-team''?
A. Griezmann
B. Giroud
Dat is standaard.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De fans zingen maar zelf het lied van Atleti.
Je woont in Madrid?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ik ging naar de sportschool.
UEFA MAFFIA !!quote:Op woensdag 28 september 2016 20:44 schreef onlogisch het volgende:
En het massaal uitfluiten van de hymne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moeten zij weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was dus geen schande van Ajax!11!éénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rostov derde en dan Feyenoord loten in de EL om te laten zien hoe het moetquote:Op woensdag 28 september 2016 20:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het was dus geen schande van Ajax!11!één
Vorige week nog.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice
Bezoek je weleens een wedstrijd van Atletico?
Ik ook.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, gelachen om die 1-0 van Rostov.
link?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kan ik de kool zien?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
https://streamable.com/1po7quote:
Jammer.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:59 schreef Bolasie het volgende:
1-1 na een kutgoal daar
kut, we kunnen niet meer lachen
Hendrix doet geen ene fuckquote:Op woensdag 28 september 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://streamable.com/1po7
Dit ligt aan FYSIEK en ERVARING maar vooral niet aan het feit dat zonedekking eng is.
Gelijkspelletje.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk niet dat Bayern gaat winnen.
Ik zie Bayern al gekke dingen doen als de bal naar voren slingeren terwijl niemand daar impressed van raakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is Torres.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef Duzzy het volgende:
Jezus Torres!van een halve meter kan je toch gewoon raak koppen? Het is wel knap om hem op de paal te krijgen..
Ik zap even naar Veronica.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-1 Rostov, we mogen weer lachen.
Morenoquote:Op woensdag 28 september 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://streamable.com/2yhz
lol
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MorenoRustig achteruitlopen en enkel kijken naar de bal
Davinson Sanchez had het kopduel gewonnenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
''Hoi ik heb vijf verdedigers opgesteld''
gr gr Cocu
2-2 > 4-1quote:Op woensdag 28 september 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
''Hoi ik heb vijf verdedigers opgesteld''
gr gr Cocu
Guardiola werd tactisch ook overklast en krijgt het voor elkaar tot drie keer toe achter te staan tegen Celtic of all people.quote:
Guardiola zou op zijn minst veel beter tegenstand hebben geboden. Dit rare gewaggel en gepeer naar plaatsen die Atletico niet pijn doen, gaat ze niet verder helpen. Zou me verbazen als Bayern er nog iets uitsleept.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Guardiola werd tactisch ook overklast
Gaat me iets te ver om hem daar nu al duidelijk op af te rekenen. Ik zie slechts streamables van de goals, maar die staan bol van individueel gerotzooi, bij de 2-1 en 3-2 iig.quote:en krijgt het voor elkaar tot drie keer toe achter te staan tegen Celtic of all people.
Hoe krijg je de recentste streamables? Streamable.com/soccer werkt niet meer?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guardiola zou op zijn minst veel beter tegenstand hebben geboden. Dit rare gewaggel en gepeer naar plaatsen die Atletico niet pijn doen, gaat ze niet verder helpen. Zou me verbazen als Bayern er nog iets uitsleept.
[..]
Gaat me iets te ver om hem daar nu al duidelijk op af te rekenen. Ik zie slechts streamables van de goals, maar die staan bol van individueel gerotzooi, bij de 2-1 en 3-2 iig.
reddit soccer new, daar doen ze ook my mixtape omdat PL die streamables heeft verbannenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe krijg je de recentste streamables? Streamable.com/soccer werkt niet meer?
Bedankt waarde Stijnquote:Op woensdag 28 september 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
reddit soccer new, daar doen ze ook my mixtape omdat PL die streamables heeft verbannen
Spoiler gvdquote:Op woensdag 28 september 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guardiola zou op zijn minst veel beter tegenstand hebben geboden. Dit rare gewaggel en gepeer naar plaatsen die Atletico niet pijn doen, gaat ze niet verder helpen. Zou me verbazen als Bayern er nog iets uitsleept.
[..]
Gaat me iets te ver om hem daar nu al duidelijk op af te rekenen. Ik zie slechts streamables van de goals, maar die staan bol van individueel gerotzooi, bij de 2-1 en 3-2 iig.
Misschien voor Kimmich zoquote:Op woensdag 28 september 2016 22:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Stuur Thiago er eens af man, wat is dit voor ongein.
Bet?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:06 schreef Bolasie het volgende:
Als Kimmich vanavond ook scoort, dan... dan.... ga ik huilen.
Beidequote:Op woensdag 28 september 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Of Cholo is Ancelotti gewoon veel en veel te slim af.
Omdat hij er vaak wel klaar mee is na een uur spelen. De volgende, of derde, wissel kan ik je ook al verklappen: Torres voor Gameiro.quote:
Eh, Gameiro komt er net in. Of je bedoelt dat Nino zo eruit gaat voor Gaitan of zo.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat hij er vaak wel klaar mee is na een uur spelen. De volgende, of derde, wissel kan ik je ook al verklappen: Torres voor Gameiro.
Nee, ik heb geen beeld omdat het internet hier vreselijk is momenteel.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, Gameiro komt er net in. Of je bedoelt dat Nino zo eruit gaat voor Gaitan of zo.
Hoogste voetbalpodium metquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geel heeft ie toch al?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:26 schreef Bolasie het volgende:
Hoe the fuck heeft Vidal nog geen kaart?
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoogste voetbalpodium metJa, daar doelde ik ook op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik ook op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi veroorzaakt
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoogste voetbalpodium metHeeft PSV weer een penal gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi veroorzaakt
Zonder wrijving geen glans
Yep.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft PSV weer een penal gemist?![]()
Cocu is nu al bij zijn 3592385289e naam op het lijstjequote:Op woensdag 28 september 2016 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft PSV weer een penal gemist?![]()
Goede troll.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Dat gehaat hier op Vidal moet stoppen
Bij Juve was hij aardig maar bij Bayern is hij eerder een last dan een toevoegingquote:Op woensdag 28 september 2016 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Vind het een prima speler maar er zit een steekje los bij die vent.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Lolquote:Op woensdag 28 september 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die dingen blijven meestal wel gewoon goed staan op het veld.
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:38 schreef Bolasie het volgende:
Misschien moet Simeone meedoen aan een dansprogramma bij SBS.
Klopt, wel mooi man. Nog niets beslist eigenlijk met deze 1-0 en ze moeten nog thuis spelen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duitsers blijven vechten tot de laatste seconde.
En uit naar psv altijd lastigquote:Op woensdag 28 september 2016 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, wel mooi man. Nog niets beslist eigenlijk met deze 1-0 en ze moeten nog thuis spelen.
twitter:rubenmartinweb twitterde op woensdag 28-09-2016 om 22:40:57Pues sí, Rummenigge tenía razón. El Atlético no se merecía mirar a la cara a los grandes de Europa. Ahora le mira por encima del hombro. reageer retweet
2e.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij dat Atletico kampioen gaat worden?
Barcelona is te goed om geen kampioen te worden. Rakitic eruit halen en dan moeten kiezen of je Arda, Gomes of Denis brengt, tja... Dat is een luxe waar geen ploeg tegenop kan. Atlético wint het bij wijze van spreken op één positie: die van coach.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid derde? Ik begin steeds meer vraagtekens te hebben bij Lucho en Barcelona.
Joder.twitter:Atleti twitterde op woensdag 28-09-2016 om 23:30:44PARTE MÉDICO. @diegogodin sufre un esguince del ligamento lateral externo de su tobillo izquierdo ➡️… https://t.co/hHCFYY4Ejb reageer retweet
vond wel dat het leek dat hij daar inhield maar verder kwam Bayern ook totaal niet door defensie van atletico heenquote:Op donderdag 29 september 2016 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)n-48051742.bild.html
Matthaus loopt te zuurbakken over Neuer bij de 1-0.
Lothar ''Onder Hitzfeld was alles beter'' Matthaus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |