Die 0-1 kwam hard genoeg aan hoorquote:Op dinsdag 27 september 2016 15:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord kunnen we sinds 99 niet meer serieus nemen.
Naja, 2002 was wel aardig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Werd dat in de kwartfinale van de UEFA Cup 2002 maar wel gedaan he?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wie weet een 0-1 en dan heb je het gewoon goed gedaan, pragmatisch en leuk gaan helaas niet altijd samenquote:Op woensdag 28 september 2016 08:04 schreef Lange_Lans het volgende:
5-3-2 dus. Dit wordt mogelijk de meest saaie wedstrijd ooit. Ik zeg 0-0.
Wanneer heb ik dat eerder gehoord....quote:Op woensdag 28 september 2016 08:04 schreef Lange_Lans het volgende:
0-2quote:Op woensdag 28 september 2016 08:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Cocu gaat voor een punt. Al het extra is meegenomen. Dat die club thuis al, ik weet niet hoe lang, meer heeft verloren zegt me niet zo veel overigens. Dat was in 2005 ook tegen Rosenborg het geval.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet een 0-1 en dan heb je het gewoon goed gedaan, pragmatisch en leuk gaan helaas niet altijd samen
Dat was tegen NEC Badder. Zo lang was dat niet geleden dus dat had je wel mogen weten. Enfin; eens ga ik gelijk krijgen. Zo niet, dan beperk ik me weer tot 8-1 en 1-8. Maar zonder Loca Dia durf ik die voorspelling gewoonweg niet aan.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat eerder gehoord....
Die waren toen wel aan het eind van hun dominantie en de noorse competitie is natuurlijk niks.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cocu gaat voor een punt. Al het extra is meegenomen. Dat die club thuis al, ik weet niet hoe lang, meer heeft verloren zegt me niet zo veel overigens. Dat was in 2005 ook tegen Rosenborg het geval.
Klopt. Maar was wel een dingetje. Teams als Real en ManU hadden het seizoen ervoor er niets weten te bewerkstelligen. Van dit Rostov wordt overigens ook gezegd dat ze er niets van kunnen.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die waren toen wel aan het eind van hun dominantie en de noorse competitie is natuurlijk niks.
Net als ajax.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:53 schreef Bronson_ het volgende:
Als je niet van Rostov kan winnen vanavond dan kan je maar beter je club opdoeken.
Deze is wel heel slecht.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:53 schreef Bronson_ het volgende:
Als je niet van Rostov kan winnen vanavond dan kan je maar beter je club opdoeken.
Als je een hele slechte dag hebt kan je zo'n wedstrijd verliezen. Omdat PSV thuis van Atletico verloor moet het deze eigenlijk winnen, minimaal gelijk. Ajax had Rostov natuurlijk thuis af moeten maken. Zoveel kansen. Had gewoon 4-1 moeten worden, dan was de uit wedstrijd wss ook anders gelopen. Maar goed, dat gebeurde niet.quote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je een hele slechte dag hebt kan je zo'n wedstrijd verliezen. Omdat PSV thuis van Atletico verloor moet het deze eigenlijk winnen, minimaal gelijk. Ajax had Rostov natuurlijk thuis af moeten maken. Zoveel kansen. Had gewoon 4-1 moeten worden, dan was de uit wedstrijd wss ook anders gelopen. Maar goed, dat gebeurde niet.
Ja precies, en daar in Rusland is het op de 1 of andere manier gewoon heel kut om te spelen. Maar zelden dat je daar echt een leuke wedstrijd krijgt te zien.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik heb het tweeluik van Ajax tegen Rostov helemaal gezien, maar ik blijf het lastig vinden om Rostov te beoordelen. Ajax was zo ontiegelijk slecht in die uitwedstrijd en vergat thuis de trekker over te halen. Als PSV het niveau van de wedstrijd tegen Atletico aan kan tikken moet je daar gewoon winnen. Maar inderdaad, een slechte dag daar in Rusland en je gaat gewoon met een 2-0 nederlaag naar huis.
Ben ook benieuwd naar de opstelling, Cocu heeft me al vaker verrast met de opstellingen in de Champions League. Niet altijd positief overigens.
quote:Op woensdag 28 september 2016 13:12 schreef tompsv18 het volgende:
Rostov A1 - PSV A1 al 0-2 na 10 minuten, 2x Rigo. Geweldig schot van 20/25 meter en een strafschop na goede actie Scamacca.
Daar de mooie goal van Rigo te zien: https://twitter.com/ZiggoSport
Jij volgt nu ook al het Ruslandse voetbal?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja precies, en daar in Rusland is het op de 1 of andere manier gewoon heel kut om te spelen. Maar zelden dat je daar echt een leuke wedstrijd krijgt te zien.
GwaiLow heeft 40-45 tv's op zijn zolderkamer. Hij volgt alles vanaf de Oostenrijkse tweede divisie tot de Russische amateurs, er is niks dat hem ontgaat.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij volgt nu ook al het Ruslandse voetbal?
Als je dat niet weet over Rusland dan ben je gewoon niet zo snugger. Geeft verder niks hafcfan.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2016 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de CL en EL wedstrijden die ik daar gespeeld zie worden. Je ziet maar zelden dat er echt een leuke pot gespeeld wordt in Rusland in de EL en CL toch?quote:Op woensdag 28 september 2016 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GwaiLow heeft 40-45 tv's op zijn zolderkamer. Hij volgt alles vanaf de Oostenrijkse tweede divisie tot de Russische amateurs, er is niks dat hem ontgaat.
De Jong, Locadia en Lammers (topscorer Jupiler League) staan nog boven in hem de pikorde, dus voorlopig niet.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer komt die Scamacca eens in het eerste kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |