Bosz.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lijkt me niet onmogelijk. Ik heb helaas alleen de tweede helft gezien maar vraag me af hoe Ajax hier met 4-1 van heeft kunnen verliezen. Die Russen konden er echt helemaal geen kut van.
Ateletico had vorig jaar een hele goede kans op winst van de champions league, Atletico was ook het team dat Bayern heeft uitgeschakeld.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het over Bayern München en niet over clubs als Manchester United, Wolfsburg en CSKA. Daarbij is Atlético een compleet andere ploeg dan wat Bayern is.
Atlético Madrid is de grootmeester van het verdedigingsvoetbal. Daar moet je niet wezen voor goed aanvalsspel of tiki-taka-voetbal. Niet zo gek dat ze in de Liga veel minder scoren in verhouding met de andere titelkandidaten. Dat is de reden waarom PSV niet helemaal werd afgetroefd. Daarom speelde Atletico klasse tegen Bayern München en FC Barcelona. Niet omdat ze zo goed kunnen pingelen, tikken en driehoekjes maken.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ateletico had vorig jaar een hele goede kans op winst van de champions league, Atletico was ook het team dat Bayern heeft uitgeschakeld.
PSV wist zich dit seizoen ook heel goed te meten met Atletico, die 0-1 had net zo goed een 1-1 of 1-0 kunnen zijn. En je kan het niet schuiven op dat atletico een b-elftal opstelde want dat hebben ze wel geleerd na de achtste finale vorig jaar
Oh, oké.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Reageerde alleen maar op Badder dat 'als' niet bestaat in het voetbal...
Als we zelfs al bij de grootmeester van het verdedigen wel wat kansen hebben, dan moet er bij bayern met wat geluk toch ook wel eentje zo smerig in te schieten zijn zoals gister?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atlético Madrid is de grootmeester van het verdedigingsvoetbal. Daar moet je niet wezen voor goed aanvalsspel of tiki-taka-voetbal. Niet zo gek dat ze in de Liga veel minder scoren in verhouding met de andere titelkandidaten. Dat is de reden waarom PSV niet helemaal werd afgetroefd. Daarom speelde Atletico klasse tegen Bayern München en FC Barcelona. Niet omdat ze zo goed kunnen pingelen, tikken en driehoekjes maken.
Ik ben het met Stijn eens in deze kwestie. Het is als kleine club zijnde (quote:Op donderdag 29 september 2016 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atlético Madrid is de grootmeester van het verdedigingsvoetbal. Daar moet je niet wezen voor goed aanvalsspel of tiki-taka-voetbal. Niet zo gek dat ze in de Liga veel minder scoren in verhouding met de andere titelkandidaten. Dat is de reden waarom PSV niet helemaal werd afgetroefd. Daarom speelde Atletico klasse tegen Bayern München en FC Barcelona. Niet omdat ze zo goed kunnen pingelen, tikken en driehoekjes maken.
Hey, top dat jij er in gelooft, maar ik denk dat je de enige bent. Uitgezonderd een aantal mennekes die een enorme plaat voor hun hoofd hebben of geen realiteitszin.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als we zelfs al bij de grootmeester van het verdedigen wel wat kansen hebben, dan moet er bij bayern met wat geluk toch ook wel eentje zo smerig in te schieten zijn zoals gister?
Dat PSV kansloos is, is gewoon klinkklare onzin. Ik verwacht ook eerlijk gezegd geen punten tegen bayern, maar vantevoren onszelf al kansloos noemen vind ik zo iets ongelooflijk sneus
Ik zeg nog: als je ze de bal geeft, zijn ze op hun zwakst. Al was PSV alleen gevaarlijk doordat ze achterin in de 'diepte' van Narsingh trapten. Voor de rest kwam Atletico heel erg weinig in de problemen.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als we zelfs al bij de grootmeester van het verdedigen wel wat kansen hebben, dan moet er bij bayern met wat geluk toch ook wel eentje zo smerig in te schieten zijn zoals gister?
Waarom zou PSV kans hebben tegen een getergd Bayern dat moet strijden voor de tweede plek? Ik denk niet dat Bayern de de groepswinnaar wordt, en dan nog: You always don't know in Beiers geval. Het zekere voor het onzekere moeten ze wel nemen. Ze hebben elf sublieme spelers waarvan er twee geestelijk minderwaardig zijn. Ik geloof nooit dat PSV hier kans tegen heeft. Het zou al knap zijn van PSV als ze de schade beperkt houden.quote:Dat PSV kansloos is, is gewoon klinkklare onzin. Ik verwacht ook eerlijk gezegd geen punten tegen bayern, maar vantevoren onszelf al kansloos noemen vind ik zo iets ongelooflijk sneus
Jullie hebben helemaal gelijk joh, laten we anders gewoon vragen of we de wedstrijden niet meer hoeven te spelen? Ik hoop niet dat onze mannen dezelfde zielige instelling hebben, want dan worden we inderdaad met fucking 10-0 opgeroldquote:Op donderdag 29 september 2016 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey, top dat jij er in gelooft, maar ik denk dat je de enige bent. Uitgezonderd een aantal mennekes die een enorme plaat voor hun hoofd hebben of geen realiteitszin.
Kanttekening: alleen Leganes - Atletico was oprecht slecht.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het met Stijn eens in deze kwestie. Het is als kleine club zijnde () veel moeilijker ballen tegen een Bayern of Barcelona, die een moordend baltempo hanteren en ook altijd zonder bal bezig zijn. Daarnaast loopt er veel individuele klasse. Die willen het spel maken. Atleti gaat normaal achterover hangen wachtend op een foutje. Tegen PSV moesten ze het spel maken en dat gaat ze gewoon niet goed af. Daarom speelde ze de eerste twee potjes in La Liga ook gelijk tegen dreumesen. Celta dacht na een eerste helft afwachten dat er mogelijk wat te halen viel en werd met 4-0 naar huis gestuurd.
Jij trekt je andere onwelgevallige meningen wel heel erg aan zeg. We hebben gewoon realiteitszin, wat erg. PSV en met name Cocu moet ervoor zorgen dat Bayern zo goed mogelijk bestreden wordt. Wij kunnen dat niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal gelijk joh, laten we anders gewoon vragen of we de wedstrijden niet meer hoeven te spelen? Ik hoop niet dat onze mannen dezelfde zielige instelling hebben, want dan worden we inderdaad met fucking 10-0 opgerold
Doet me deugd.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal gelijk joh, laten we anders gewoon vragen of we de wedstrijden niet meer hoeven te spelen? Ik hoop niet dat onze mannen dezelfde zielige instelling hebben, want dan worden we inderdaad met fucking 10-0 opgerold
je bent zelf een dingetjequote:Op donderdag 29 september 2016 08:27 schreef onlogisch het volgende:
Lees ik nou dat jullie wéér een strafschop hebben gemist?
Het wordt zo langzamerhand wel een dingetje hé.
Als je niet kunt winnen van Alaves heb je het gewoon slecht gedaan. Net zoals PSV het, ondanks 37 schoten, tegen Grunn ook extreem slecht heeft gedaan. En gisteren ook, wanneer je kijkt naar de tweede helft.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanttekening: alleen Leganes - Atletico was oprecht slecht.
Alaves hebben ze compleet gemarteld qua kansenregen. Alleen lieten een Nino en Gameiro na om het vonnis te vellen. Tsja, en dan vliegt een van de twee 'schotjes' van ver buiten de zestien erin. Dat was een redelijk ongelukkige wedstrijd.
Ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik pik zo even een samenvatting mee. Ik zat naar Atletico - Bayern te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je niet kunt winnen van Alaves heb je het gewoon slecht gedaan. Net zoals PSV het, ondanks 37 schoten, tegen Grunn ook extreem slecht heeft gedaan. En gisteren ook, wanneer je kijkt naar de tweede helft.
doublepain gaf de scheids de schuld.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:27 schreef onlogisch het volgende:
Lees ik nou dat jullie wéér een strafschop hebben gemist?
Het wordt zo langzamerhand wel een dingetje hé.
Spelbederf, de hele tijd dat gefluit en gepauseer als de tegenstander overtredingen maakt in de 16. Laat gewoon doorspelen. Misschien gaat er nog wat...quote:Op donderdag 29 september 2016 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
doublepain gaf de scheids de schuld.
Hij had deels gelijk. Je moet PSV gewoon ook geen penal laten nemen. Dan demotiveer je zo een team gewoon. Waarschijnlijk steekpenningen in de rust aangenomen van die kut-Russen.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
was ook wel een cadeautje , jammer voor Pröpper maar je zag al dat hij het er moeilijk mee had. Willems misschien een optie? Die schopt de bal misschien de 2e ring in maar nerveus zal hij er niet van wordenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij had deels gelijk. Je moet PSV gewoon ook geen penal laten nemen. Dan demotiveer je zo een team gewoon. Waarschijnlijk steekpenningen in de rust aangenomen van die kut-Russen.
Waar gaf ik de scheids precies de schuld van?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha mad boertjequote:Op donderdag 29 september 2016 11:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |