Je mag wel op de maat van de muziek mee bewegen hoorquote:
quote:Op maandag 26 september 2016 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna het thema-blokje. Het eerste liedje gaat over koffie...
* DJ-Vinyl is aan het werk ondertussenquote:Op maandag 26 september 2016 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag wel op de maat van de muziek mee bewegen hoor
Neequote:
Ah okee!quote:Op maandag 26 september 2016 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
De vier nummers hebben dus iets gemeen. Ik zeg nog niet wat; dat mogen jullie uitvogelen. De aanwijzing in dit nummer is trouwens knap lastig te ontdekken. In de volgende nummers wordt het iets gemakkelijker.
Zou maar zo kunnen. Damon Albarn is niet te stoppen. Na zijn (geweldige) solo-album en het nieuwe Blur-album is het nu vast weer tijd voor de Gorillaz.quote:Op maandag 26 september 2016 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat las ik nou ergens, komt er een nieuw album van Gorillaz?
quote:Op maandag 26 september 2016 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat las ik nou ergens, komt er een nieuw album van Gorillaz?
Hehehe da's wel erg lastig dan; weten we niet of we op de tekst moeten letten, of op het muzikale, op de toonhoogte of wat dan ook!quote:Op maandag 26 september 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
De aanwijzing in dit nummer zit behoorlijk achterin.... (meer verklap ik echt niet)
hahaquote:Op maandag 26 september 2016 20:53 schreef just me het volgende:
* just me kan sleutels van school en postbus Concordia niet vinden!
Wel gevonden: 4 golfhandschoenen, briefje van ¤ 5,00 en nog meer zooi
Toonhoogte speelt geen rolquote:Op maandag 26 september 2016 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe da's wel erg lastig dan; weten we niet of we op de tekst moeten letten, of op het muzikale, op de toonhoogte of wat dan ook!
Knokkels on heavens doorquote:Op maandag 26 september 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
De aanwijzing in dit nummer zit behoorlijk achterin.... (meer verklap ik echt niet)
De nummers hebben onderling geen enkele link. Ze hebben iets gemeen.quote:Op maandag 26 september 2016 20:56 schreef ToT het volgende:
Ik zie echt totaal geen link tussen die 2 nummers!
* DJ-Vinyl houdt niet van gemene nummersquote:Op maandag 26 september 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De nummers hebben onderling geen enkele link. Ze hebben iets gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |