Maar onix is wel leuk voor de volgende generatie btw, Steelix is best wel een beest.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat noem ik een spawn.
Nest is minimaal 2x per uur.
Wobbuffetquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Maar onix is wel leuk voor de volgende generatie btw, Steelix is best wel een beest.
De max CP van gen2 pokemon zijn trouwens bekend:
http://pokemongopokedex.site/#johto_pokemons
Hoe kan je dit zien?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het begon als spawn, maar het begint wel interessant te worden
Zo dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan nog steeds als het constant zo is
Van de radar hč.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit echt?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Maar onix is wel leuk voor de volgende generatie btw, Steelix is best wel een beest.
De max CP van gen2 pokemon zijn trouwens bekend:
http://pokemongopokedex.site/#johto_pokemons
Ik weet niet, ik kreeg de website via een youtuber die pogo speelt.quote:
Altijd handig voor candy.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een Squirtle in huis.Helaas maar 61CP.
Wow wtf, is dat gewoon een Dratini nest?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:25 schreef sssshady het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk na voetbal trainen :p
quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:25 schreef sssshady het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk na voetbal trainen :p
Steeds stukjes hard fietsen 1-2km lekkere cooling down hahaquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:28 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Wow wtf, is dat gewoon een Dratini nest?
Oke beter welke plaats is dat dan? Hier in Arnhem kom ik ze niet veel tegen meeste wat ik gevangen heb binnen 30 min was 4. Maar op de manier met fietsen en snellepokemap.com heb in 5 dagen wel een dragonite gespaart.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:30 schreef sssshady het volgende:
[..]
Steeds stukjes hard fietsen 1-2km lekkere cooling down haha
Alkmaar en heerhugowaard, met de auto/scooter is et helemaal makkelijkquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:32 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Oke beter welke plaats is dat dan? Hier in Arnhem kom ik ze niet veel tegen meeste wat ik gevangen heb binnen 30 min was 4.
Hoeveel dragonites heb je al dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:35 schreef sssshady het volgende:
[..]
Alkmaar en heerhugowaard, met de auto/scooter is et helemaal makkelijk
Niet superveel hoor 13, die spawn rate is ook er pas sinds buddy update denk ik. Was altijd wel redelijk wat langs de grachten in Alkmaar, maar laatste tijd echt heel veel! (ren nog steeds als een malle voor elke dratini, ook op kijkduin:p ) 1tje in het wild gezien maar die rende weg!:-(quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:38 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Hoeveel dragonites heb je al dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |