Ja. Insomnia heeft kaartjes voor Klitschko - Furyquote:Op maandag 26 september 2016 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat het in Duitsland gaat plaatsvinden
Nou bedanktquote:Op maandag 26 september 2016 13:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan mag je je kind echt niet.
Klitschkogod gaat wel winnenquote:Op maandag 26 september 2016 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja. Insomnia heeft kaartjes voor Klitschko - FuryIk hoop voor hem dat die ooit nog eens doorgaat.
Als het ooit nog gespeeld gaat worden. Vandaag is het weer uitgesteld. Die Fury lijkt nogal de weg kwijt te zijn.quote:
Heeft ze zich nu echt kandidaat gesteld dan of is ze nog steeds enkel het mediahoertje van die partij?quote:Op maandag 26 september 2016 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch ga ik daar liever op stemmen dan op Thierry Baudet.
[ afbeelding ]
Ze is lijsttrekkerquote:Op maandag 26 september 2016 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft ze zich nu echt kandidaat gesteld dan of is ze nog steeds enkel het mediahoertje van die partij?
Schijnbaar opereert ze als een soort dictator binnen de piratenpartij. (om niet te spreken van een kaping maar dat was te verwachten)quote:Op maandag 26 september 2016 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft ze zich nu echt kandidaat gesteld dan of is ze nog steeds enkel het mediahoertje van die partij?
Volgens mij is ze beoogd lijsttrekker, maar het is nogal een puinhoop bij die partij, dus zeker weet ik het niet.quote:Op maandag 26 september 2016 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het nu ja. Tot zover de Piratenpartij tenzij ze naakt gaat tijdens een debat.quote:Op maandag 26 september 2016 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is ze beoogd lijsttrekker, maar het is nogal een puinhoop bij die partij, dus zeker weet ik het niet.
of ze voor mij een mooie post heeft binnen die partij.quote:Op maandag 26 september 2016 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het nu ja. Tot zover de Piratenpartij tenzij ze naakt gaat tijdens een debat.
Echt fascinerend hoe goed ik mij heb afgesloten van dat hele Geenpeil gedoe ik ken echt helemaal niemand van die groep/initiatiefnemers los van Jan Roos dan uiteraard.quote:Op maandag 26 september 2016 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
of ze voor mij een mooie post heeft binnen die partij.
De geenpeilmannetjes hebben nu ook echt allemaal ruzie.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)os-en-thierry-baudet
Na de kop gelezen te hebben en de foto te hebben gezien sta ik al helemaal aan de kant van Ancilla.quote:Op maandag 26 september 2016 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)alijke-mails.-185367
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |