quote:Op maandag 26 september 2016 12:26 schreef puzziepie het volgende:
Bjorn was op zijn achterhoofd gevallen![]()
Die "oudjes" zoals Paul hadden nog een opbouwende taak, daarna was het alleen maar cashen en opmakenquote:Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef freaky40 het volgende:
Als ik die 'oudjes' zo zie weet je weer wat je mist, bij sommige dan. Wat een slllechte groep is dit eigenlijk als je het vergelijkt met wat er aan sommige oud bewoners nu binnen is waaronder Paul, Emil en Nico.
Jammer van die 2 meter..................8 meter zou mij beter passen...........quote:Op maandag 26 september 2016 12:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bjorn is van 2 meter hoogte naar beneden gestuiterd.
Dat.quote:Op maandag 26 september 2016 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die "oudjes" zoals Paul hadden nog een opbouwende taak, daarna was het alleen maar cashen en opmaken
En Shemale, Ramona, Vic, Benji, teveel om op te noemen die ingewisseld mogen worden.quote:Op maandag 26 september 2016 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
De vroegere inwoners hadden over het algemeen meer karakter. Nu zitten we opgescheept met no-no's als Romy en Karin.
En tonijn, en aardbeien.quote:Op maandag 26 september 2016 12:28 schreef Prisha het volgende:
Vanessa: elke avond vechten om een gehaktbal![]()
quote:
naar zn vader hoorde ikquote:Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef yvondenise het volgende:
Cemal gaat dus echt weg?dat zei hij tegen Ivan.
quote:Op maandag 26 september 2016 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jammer van die 2 meter..................8 meter zou mij beter passen...........
Ja dat zeg ik al weken. Waar steeds maar niemand op reageertquote:Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef yvondenise het volgende:
Ja, mee eens.quote:Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat.
[..]
En Shemale, Ramona, Vic, Benji, teveel om op te noemen die ingewisseld mogen worden.
dat schijnt hij van de week ook gezegd te hebbenquote:Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef yvondenise het volgende:
Ik heb je wel gelezen hoor..quote:Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al weken. Waar steeds maar niemand op reageert
Die gaat 'helemaal' weg. Ik hoorde het Ruud al weken geleden tegen Rowena zeggenquote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef yvondenise het volgende:
[..]
oh hij zei ik wil tijd om de band op te bouwen met zijn vader.
ja maar er is geen sinasquote:
Was inderdaad afgevallen. Maar sinds ze er uit is ook weer aangekomen zo te zien.quote:Op maandag 26 september 2016 12:31 schreef freaky40 het volgende:
Ook wel leuk om Gabs te zien. Die is tenminste écht afgevallen en heeft er ook echt wat aan gedaan, dit in tegenstelling tot Ramona...typisch gevalletje 'in your face'..
quote:Op maandag 26 september 2016 12:32 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat zit in haar kist die straks binnen komt
Welnee.quote:Op maandag 26 september 2016 12:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Was inderdaad afgevallen. Maar sinds ze er uit is ook weer aangekomen zo te zien.
En Ramona is ook enorm afgevallen. Vergelijk maar eens met toen ze binnen kwam. Enorm verschil
Gabs lijkt momenteel dikker dan Ramoonquote:Op maandag 26 september 2016 12:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Was inderdaad afgevallen. Maar sinds ze er uit is ook weer aangekomen zo te zien.
En Ramona is ook enorm afgevallen. Vergelijk maar eens met toen ze binnen kwam. Enorm verschil
Geen idee is een gevoelquote:Op maandag 26 september 2016 12:32 schreef Ranah het volgende:
[..]
waarom denk je dat? ze zou een mooie vervanging van cees zijn
Waarom?quote:Op maandag 26 september 2016 12:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nicoline is helemaal teleurgesteld.
Vind ik niet. Heeft ook met het figuur te maken. Ik vind Gabs mooier afgevallen dan Ramona die het voor mij gevoel helemaal niet zo is afgevallen dan doet vermoeden....quote:Op maandag 26 september 2016 12:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Gabs lijkt momenteel dikker dan Ramoon
quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 12:34 schreef mario390 het volgende:
wat ben ik boos dat nu mijn internet zo slecht gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Ow hoe zo ?quote:Op maandag 26 september 2016 12:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nicoline is helemaal teleurgesteld.
ligt niet aan je internet,naomie in beeld als stoorzenderquote:Op maandag 26 september 2016 12:34 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2016 12:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ligt niet aan je internet,naomie in beeld als stoorzender
kan je het helemaal niet zien?quote:Op maandag 26 september 2016 12:34 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
zet alles dan ff uitquote:Op maandag 26 september 2016 12:34 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kijk dit waren leuke mensen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:28 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
nico hangt vast aan ivan![]()
Tegeltjeswaardig!quote:Op maandag 26 september 2016 12:35 schreef Chanel5 het volgende:
Vanas kijkt in de caravan van Ruud en zegt "je wilt hier niet eens dood begraven worden".....
En wat te denken van een Bjorn die binnenkomt en zegt:Wat conjo ditquote:Op maandag 26 september 2016 12:36 schreef Lousje_88 het volgende:
Wat leuk om die vertrouwde stemmen weer te horen van Paul, Nicolien en Emil..!!![]()
Jammer genoeg wordt dat gevoel tegelijkertijd (letterlijk) overstemd door dat Tenenkrommende KUTgeluid dat uit die Helmondse Bakkes komt...!! Brrr..
![]()
![]()
![]()
Er komen wel filmpjes, doe nou ff rustig.quote:Op maandag 26 september 2016 12:37 schreef mario390 het volgende:
ik kann zeker niks opnemen![]()
eten moet ik ook zij heeft al gebellt
Nicoquote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef StruisVogelt het volgende:
Nicoline over de akkur
zuring wat overal groeid
ze was er met de tractor overheen gegaan
quote:
Ja filmpje van Lesbos straks met dank aan tante Fik de heks.quote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er komen wel filmpjes, doe nou ff rustig.
mischien neemt iemand anders voor je opquote:Op maandag 26 september 2016 12:37 schreef mario390 het volgende:
ik kann zeker niks opnemen![]()
eten moet ik ook zij heeft al gebellt
quote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
Nioline: Maar dit... dit... dit is echt niet normaal hoor
[ afbeelding ]
kan me wel voorstellen dat ze schrikt ..als ze nooit weer gekeken heeftquote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nico had ook 'n andere naam voor de muring..... MotherFucker, omdat dat onkruid zoquote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ja schandalig, op elk feestje moet ze met die deprimerende dingen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ja filmpje van Lesbos straks met dank aan tante Fik de heks.
Op de brandstapel met haar
ach ik kan het wel hebben nu ze niet schreeuwt, ze houd zich erg inquote:Op maandag 26 september 2016 12:36 schreef Lousje_88 het volgende:
Wat leuk om die vertrouwde stemmen weer te horen van Paul, Nicolien en Emil..!!![]()
Jammer genoeg wordt dat gevoel tegelijkertijd (letterlijk) overstemd door dat Tenenkrommende KUTgeluid dat uit die Helmondse Bakkes komt...!! Brrr..
![]()
![]()
![]()
verbaasde Nico: dus de eenden hebben een eigen glijbaan?quote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2016 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Mario......................Naomi naakt op stream 4...............
quote:Op maandag 26 september 2016 12:40 schreef kkka3 het volgende:
[..]
verbaasde Nico: dus de eenden hebben een eigen glijbaan?
verbaasde Nico: dus er worden geen eieren geraapt?
Ja dat hoorde ik ookquote:Op maandag 26 september 2016 12:39 schreef AnneLo het volgende:
Volgens Billy hebben Bas en Do de Vogel Village gebouwd, nou ja, zegt ze daarna, Bas heeft het bijna alleen gebouwd. Vals kreng, Do heeft keihard meegeholpen te bouwen....
Nicoline hoort hier niet bij dit stelletje ongeregeld , hier is ze veel te netjes voorquote:Op maandag 26 september 2016 12:40 schreef StruisVogelt het volgende:
Nicoline ; er worden geen eieren geraapt ???????
Billy verteld waarom niet
Kreeft ; dat komt gewoon omdat je niet weet
en ik vnd het bizar dat alle dieren binnen lopen
koeien enzo
ving iets op .. lag nog op bedquote:
er zouden er 10 komen volgens mijquote:
Ja, echt hèquote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook![]()
![]()
Wat voelt ze zich veel
Moet hij wel even erbij vertellen dat er 7500 euro van hemzelf bijzit...quote:
ja wat een timing weer...quote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Zeyina het volgende:
Karin zit maar met haar hand voor haar mond.
Ik vind het best sneu voor haar
En weer komt de tandarts vandaag ... Kassaquote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Zeyina het volgende:
PULLUPquote:
dit vond ik zo jammer dat hij wegging, toen veranderde het echt, hij was altijd zo rustig,in het centraalquote:
quote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2016 12:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dit vond ik zo jammer dat hij wegging, toen veranderde het echt, hij was altijd zo rustig,
en hij had een mooi lijf
Is de tand er weer uit?quote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Zeyina het volgende:
jaaaaaaquote:Op maandag 26 september 2016 12:42 schreef Charmian het volgende:
Hey ik kan op werk ook streamenjammer alleen dat ik tot nu toe alleen de stem van dat mormel hoor
dezelfde .. ding heeft nog geen weekend gezeten ??quote:Op maandag 26 september 2016 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En weer komt de tandarts vandaag ... Kassa
Misschien is zijn plofkop wel geploft...................quote:
En maar herhalen: het is heeel anders dan in jaar 1quote:
yepquote:
Nee, toen werd ze niet meteen gedumptquote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Prisha het volgende:
Billy: het is NIET te vergelijken met jaar 1, niet te vergelijken
Alleen hij liep altijd alles te sussen. Dat was weer wat minderquote:Op maandag 26 september 2016 12:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dit vond ik zo jammer dat hij wegging, toen veranderde het echt, hij was altijd zo rustig,
en hij had een mooi lijf
ja ik ookquote:
quote:Op maandag 26 september 2016 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien is zijn plofkop wel geploft...................
quote:Op maandag 26 september 2016 12:43 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En maar herhalen: het is heeel anders dan in jaar 1
Toen was zij het uitschot dat op bed lag
waaaahhhhhhhquote:Op maandag 26 september 2016 12:43 schreef rowan634 het volgende:
okee mogen Emil en Ivan nu gaan modderworstelen
TV maakt dikquote:Op maandag 26 september 2016 12:43 schreef mazaru het volgende:
Jemig, die is echt aangekomen. Ik schat zo'n 10 kilo
[ afbeelding ]
En een van de weinigen die een universitaire opleiding heeft en echt wat weet ;-)quote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nicoline hoort hier niet bij dit stelletje ongeregeld , hier is ze veel te netjes voor![]()
Die hele eerste lichting was wel beter ja. Even checken wie er nog meer zijn. Ik hoorde dat Tjoekie ook kwamquote:Op maandag 26 september 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo pullup. Leuk om ze weer even te zien hè.
Wel lekker rustig, geen halve zinnen en geen geslisquote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Zeyina het volgende:
Als het niet meer is!quote:Op maandag 26 september 2016 12:43 schreef mazaru het volgende:
Jemig, die is echt aangekomen. Ik schat zo'n 10 kilo
[ afbeelding ]
Komt laterdan zeker, luiwammesquote:Op maandag 26 september 2016 12:42 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
ving iets op .. lag nog op bed
akter
< weet het niet zeker
jaquote:
Klopt, maar ze is wel degelijk aangekomen. Want dit zijn dezelfde beelden als toen ze er nog wasquote:
Gio heeft zich nog niet gemeld. En ik ben met je eens dat er aan de eerste lichting veel meer te beleven viel.quote:Op maandag 26 september 2016 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hele eerste lichting was wel beter ja. Even checken wie er nog meer zijn. Ik hoorde dat Tjoekie ook kwam
supergrappigquote:Op maandag 26 september 2016 12:45 schreef rowan634 het volgende:
nico helemaal wereldvreemd op de vide
Gabs kwam speciaal naar Bas om de groeten te doen van LauraB. Ze komt morgen logeren bij Gabsquote:Op maandag 26 september 2016 12:44 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Ik zie Vanessa met een bril en vet haar. En ik mis Laura B jammer dat zij er niet is.
Karma?quote:
Van kauwgom een neptand maken niemand die het ziet.quote:Op maandag 26 september 2016 12:44 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]hebben deze al opgestuurd
Tand is dr uit jah
een verhoging toch ?quote:Op maandag 26 september 2016 12:45 schreef StruisVogelt het volgende:
Row ; weet je wat het is met de vide
het is een verlaging het is heel huiselijk
quote:Op maandag 26 september 2016 12:45 schreef TillyB het volgende:
hahahahah
Cees tegen Mark: Ik wil nog wel ff weten wat je bedoelde met hey geile pijp
Mark: Oh dat zeg ik zo vaak, hey pik ouwe pijp etc
![]()
Die is natuurlijk weer aan het studeren in Amerika :-Dquote:Op maandag 26 september 2016 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien is zijn plofkop wel geploft...................
Hey Pullup, dat is lang geleden.quote:
ik denk dat zij het wel goed zouden kunnen vinden. Nico was ook van de NLP/Baukequote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef Ranah het volgende:
hoe zou nico over vic denken? we zullen het nooit weten
Ik dacht ie zei wrakkiequote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef mazaru het volgende:
Mark: Hey maarreeee ik wil geen varkie he?
quote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Ivan, de ware UvhJ. Blij om hem te zien. Nog steeds een stud.![]()
![]()
![]()
![]()
Met de mantel der liefde ja , alleen toen met de tonijn ging hij uit de plaatquote:Op maandag 26 september 2016 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen hij liep altijd alles te sussen. Dat was weer wat minder
wrakkie zei hijquote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef mazaru het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef puzziepie het volgende:
Row weer over het wegvallen in haar emo![]()
Flikker toch op Kut !!
quote:Op maandag 26 september 2016 12:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gabs kwam speciaal naar Bas om de groeten te doen van LauraB. Ze komt morgen logeren bij Gabs
tegen gina?quote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef mazaru het volgende:
Zou Cees bang zijn dat het toch te zien was geweest, dat spelen met zichzelf in bedquote:Op maandag 26 september 2016 12:45 schreef TillyB het volgende:
hahahahah
Cees tegen Mark: Ik wil nog wel ff weten wat je bedoelde met hey geile pijp
Mark: Oh dat zeg ik zo vaak, hey pik ouwe pijp etc
![]()
Pikkie Paul met plaszakquote:Op maandag 26 september 2016 12:47 schreef ThunderBitch het volgende:
De blonde ouwe gast is niet mijn ding. Irritant.
Varkie toch? Hij vind haar te dik worden. Zij zei "Nee, maar dat komt helemaal goed.."quote:
He's the best. Vroeg me af hoe ik over hem zou denken als hij de poort binnen zou lopen.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 12:47 schreef rowan634 het volgende:
jas is al uit. dit gaat de goede kant op!
[ afbeelding ]
dat is zo maar als persoonquote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat zij het wel goed zouden kunnen vinden. Nico was ook van de NLP/Bauke
Die eikel is er dus ookquote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef mazaru het volgende:
hij heeft ook man boobsquote:Op maandag 26 september 2016 12:47 schreef rowan634 het volgende:
jas is al uit. dit gaat de goede kant op!
[ afbeelding ]
nou laatze meteen de poort uit gaan met markquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |