Ow hoe zo ?quote:Op maandag 26 september 2016 12:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nicoline is helemaal teleurgesteld.
ligt niet aan je internet,naomie in beeld als stoorzenderquote:Op maandag 26 september 2016 12:34 schreef mario390 het volgende:
wat ben ik boos dat nu mijn internet zo slecht gaat![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2016 12:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ligt niet aan je internet,naomie in beeld als stoorzender
kan je het helemaal niet zien?quote:Op maandag 26 september 2016 12:34 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
zet alles dan ff uitquote:Op maandag 26 september 2016 12:34 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kijk dit waren leuke mensen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:28 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
nico hangt vast aan ivan![]()
Tegeltjeswaardig!quote:Op maandag 26 september 2016 12:35 schreef Chanel5 het volgende:
Vanas kijkt in de caravan van Ruud en zegt "je wilt hier niet eens dood begraven worden".....
En wat te denken van een Bjorn die binnenkomt en zegt:Wat conjo ditquote:Op maandag 26 september 2016 12:36 schreef Lousje_88 het volgende:
Wat leuk om die vertrouwde stemmen weer te horen van Paul, Nicolien en Emil..!!![]()
Jammer genoeg wordt dat gevoel tegelijkertijd (letterlijk) overstemd door dat Tenenkrommende KUTgeluid dat uit die Helmondse Bakkes komt...!! Brrr..
![]()
![]()
![]()
Er komen wel filmpjes, doe nou ff rustig.quote:Op maandag 26 september 2016 12:37 schreef mario390 het volgende:
ik kann zeker niks opnemen![]()
eten moet ik ook zij heeft al gebellt
Nicoquote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef StruisVogelt het volgende:
Nicoline over de akkur
zuring wat overal groeid
ze was er met de tractor overheen gegaan
quote:
Ja filmpje van Lesbos straks met dank aan tante Fik de heks.quote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er komen wel filmpjes, doe nou ff rustig.
mischien neemt iemand anders voor je opquote:Op maandag 26 september 2016 12:37 schreef mario390 het volgende:
ik kann zeker niks opnemen![]()
eten moet ik ook zij heeft al gebellt
quote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
Nioline: Maar dit... dit... dit is echt niet normaal hoor
[ afbeelding ]
kan me wel voorstellen dat ze schrikt ..als ze nooit weer gekeken heeftquote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nico had ook 'n andere naam voor de muring..... MotherFucker, omdat dat onkruid zoquote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ja schandalig, op elk feestje moet ze met die deprimerende dingen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ja filmpje van Lesbos straks met dank aan tante Fik de heks.
Op de brandstapel met haar
ach ik kan het wel hebben nu ze niet schreeuwt, ze houd zich erg inquote:Op maandag 26 september 2016 12:36 schreef Lousje_88 het volgende:
Wat leuk om die vertrouwde stemmen weer te horen van Paul, Nicolien en Emil..!!![]()
Jammer genoeg wordt dat gevoel tegelijkertijd (letterlijk) overstemd door dat Tenenkrommende KUTgeluid dat uit die Helmondse Bakkes komt...!! Brrr..
![]()
![]()
![]()
verbaasde Nico: dus de eenden hebben een eigen glijbaan?quote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2016 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Mario......................Naomi naakt op stream 4...............
quote:Op maandag 26 september 2016 12:40 schreef kkka3 het volgende:
[..]
verbaasde Nico: dus de eenden hebben een eigen glijbaan?
verbaasde Nico: dus er worden geen eieren geraapt?
Ja dat hoorde ik ookquote:Op maandag 26 september 2016 12:39 schreef AnneLo het volgende:
Volgens Billy hebben Bas en Do de Vogel Village gebouwd, nou ja, zegt ze daarna, Bas heeft het bijna alleen gebouwd. Vals kreng, Do heeft keihard meegeholpen te bouwen....
Nicoline hoort hier niet bij dit stelletje ongeregeld , hier is ze veel te netjes voorquote:Op maandag 26 september 2016 12:40 schreef StruisVogelt het volgende:
Nicoline ; er worden geen eieren geraapt ???????
Billy verteld waarom niet
Kreeft ; dat komt gewoon omdat je niet weet
en ik vnd het bizar dat alle dieren binnen lopen
koeien enzo
ving iets op .. lag nog op bedquote:
er zouden er 10 komen volgens mijquote:
Ja, echt hèquote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook![]()
![]()
Wat voelt ze zich veel
Moet hij wel even erbij vertellen dat er 7500 euro van hemzelf bijzit...quote:
ja wat een timing weer...quote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Zeyina het volgende:
Karin zit maar met haar hand voor haar mond.
Ik vind het best sneu voor haar
En weer komt de tandarts vandaag ... Kassaquote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Zeyina het volgende:
Karin zit maar met haar hand voor haar mond.
Ik vind het best sneu voor haar
PULLUPquote:
dit vond ik zo jammer dat hij wegging, toen veranderde het echt, hij was altijd zo rustig,in het centraalquote:
quote:Op maandag 26 september 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |