abonnement Unibet Coolblue
pi_174798183
WE gaan 19 medailles halen in Pyeongchang volgens Gracenote.

https://www.ad.nl/schaats(...)g-verdeeld~a1ef3d07/
Citius, Altius, Fortius.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 november 2017 @ 09:59:24 #227
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174798263
http://sportsdemo1.gracenote.com/documentation/vmt

Vijf keer goud voor Dahlmeier, waar kan ik tekenen? :D

Yun op brons bij het skeleton :')
Dukurs gaat weer olympisch choken en Yun kan die baan natuurlijk al tijden dromen.

Feuz met goud op de afdaling, daar teken ik ook wel voor.

Verder blijft het irritant dat je het alleen per land kunt zien ipv per onderdeel :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 november 2017 @ 10:03:15 #228
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174798310
Brignone op brons is ook een goede. Geblesseerd en heel veel last van iets met haar botten, wat mogelijk einde carrière kan betekenen (hoewel ze de operatie waarschijnlijk pas na dit seizoen doet, maar ja, dan staat ze dus niet 100% aan de start).

Goud en brons voor Therese Johaug lijken me ook ietwat sterk, hoewel het feit dat haar schorsing pas na de Spelen afloopt natuurlijk slechts een detail is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174801057
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:59 schreef heywoodu het volgende:
http://sportsdemo1.gracenote.com/documentation/vmt

Verder blijft het irritant dat je het alleen per land kunt zien ipv per onderdeel :(
Da's jammer ja.
pi_174801609
quote:
9s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Brignone op brons is ook een goede. Geblesseerd en heel veel last van iets met haar botten, wat mogelijk einde carrière kan betekenen (hoewel ze de operatie waarschijnlijk pas na dit seizoen doet, maar ja, dan staat ze dus niet 100% aan de start).

Goud en brons voor Therese Johaug lijken me ook ietwat sterk, hoewel het feit dat haar schorsing pas na de Spelen afloopt natuurlijk slechts een detail is.
Net zoals Stuhec op goud, die er waarschijnlijk niet eens bij gaat zijn.

Hirscher drie keer goud... Ook zeer de vraag hoe hij terugkomt van zijn blessure natuurlijk.
pi_174832189
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:59 schreef heywoodu het volgende:
http://sportsdemo1.gracenote.com/documentation/vmt

Vijf keer goud voor Dahlmeier, waar kan ik tekenen? :D

Yun op brons bij het skeleton :')
Dukurs gaat weer olympisch choken en Yun kan die baan natuurlijk al tijden dromen.

Feuz met goud op de afdaling, daar teken ik ook wel voor.

Verder blijft het irritant dat je het alleen per land kunt zien ipv per onderdeel :(
ze pakt er ook nog zilver bij op de sprint :D In dat tempo zou ze in 2 OWS recordhouder worden _O-


edit: toch niet want Marit gaat volgens de prognose ook voor 4x goud :D
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 20:53:57 #232
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174832270
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:51 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

ze pakt er ook nog zilver bij op de sprint :D In dat tempo zou ze in 2 OWS recordhouder worden _O-

edit: toch niet want Marit gaat volgens de prognose ook voor 4x goud :D
En een tweede OWS komt er vast niet als ze vijf keer goud haalt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174832309
quote:
9s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En een tweede OWS komt er vast niet als ze vijf keer goud haalt :P
5x goud en dan boven op de berg moedertje spelen :'(

Fourcade maar 4x goud, matig van Martin

3x goud voor Hirscher vind ik ook een erg optimistische voorspelling
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 21:00:27 #234
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174832483
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:55 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

5x goud en dan boven op de berg moedertje spelen :'(

Fourcade maar 4x goud, matig van Martin

3x goud voor Hirscher vind ik ook een erg optimistische voorspelling
Gezien zijn fysieke gesteldheid sowieso inderdaad, maar ook op 100% kracht lijkt drie keer goud me wel erg optimistisch. Maar goed, als ze hem op drie onderdelen als licht favoriet zien moeten ze hem toch op goud zetten :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174832666
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 21:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Gezien zijn fysieke gesteldheid sowieso inderdaad, maar ook op 100% kracht lijkt drie keer goud me wel erg optimistisch. Maar goed, als ze hem op drie onderdelen als licht favoriet zien moeten ze hem toch op goud zetten :P
dat is het leuke van dit soort prognoses: er is veel op aan te merken maar dat is niet te voorkomen. Ik begrijp bijvoorbeeld dat ze Heather Bergsma op 2x goud zetten op de 1000 en 1500 maar ik denk dat de kans <25% is dat ze ze allebei pakt. Van het drietal Bowe, Ter Mors en Wust zal er 1 echt wel absolute topvorm hebben en voor een goud gaan.

De kans dat je op de biatlon 5x goud, 1x zilver pakt is denk ik zelfs voor een toptalent als Dahlmeier maximaal 5%. Maar zoals je al zegt, je kan ook moeilijk dan maar een geblesseerde Koukalova op goud zetten.
pi_174843447
quote:
9s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En een tweede OWS komt er vast niet als ze vijf keer goud haalt :P
Denk dat zelfs met één keer goud de kans groot is dat ze er in Peking niet meer bij is. Vijf keer goud is natuurlijk ridicuul, al hoop ik wel op twee individuele medailles (waarvan minstens één keer goud) en dan nog eentje op de estafette. Maar eigenlijk hoop ik vooral dat ze gezond aan de start verschijnt.
pi_174843462
De Duitse pers zal Laura natuurlijk helemaal kapot hypen, hoop dat ze goed omgaat met de druk.
pi_174843577
Friedrich in de viermansbob lijkt me ook wel niet echt realistisch. Loch gaat het ook heel moeilijk hebben tegen de Russen, dat zag je vorig seizoen al.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 november 2017 @ 13:30:56 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174843717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:16 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Denk dat zelfs met één keer goud de kans groot is dat ze er in Peking niet meer bij is. Vijf keer goud is natuurlijk ridicuul, al hoop ik wel op twee individuele medailles (waarvan minstens één keer goud) en dan nog eentje op de estafette. Maar eigenlijk hoop ik vooral dat ze gezond aan de start verschijnt.
Nou ja, de kans dat ze niet vijf keer goud wint is uiteraard groter dan de kans dat ze het wel doet, maar volslagen belachelijk is het zeker niet. Net als Fourcade is ze in principe in staat om alle vier individuele wedstrijden te winnen, en beide estafettes zijn ook absoluut serieuze kandidaten voor goud.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174859474
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 21:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Gezien zijn fysieke gesteldheid sowieso inderdaad, maar ook op 100% kracht lijkt drie keer goud me wel erg optimistisch. Maar goed, als ze hem op drie onderdelen als licht favoriet zien moeten ze hem toch op goud zetten :P
Van mij mag Hirscher zijn carrière compleet maken met goud, maar ook ik vind 3x goud erg optimistisch ingeschat. Zeker gezien zijn blessure van nu.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 november 2017 @ 18:29:08 #241
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174866785
Rodelbond wil acht nieuwe onderdelen op Olympische Spelen

Over de onderdelen op de kunstbaan: man man man, rot op

Over de natuurbaan: tof _O_ maar veel lastiger te realiseren dan het bouwen van een kunstbaan
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174867693
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Rodelbond wil acht nieuwe onderdelen op Olympische Spelen

Over de onderdelen op de kunstbaan: man man man, rot op

Over de natuurbaan: tof _O_ maar veel lastiger te realiseren dan het bouwen van een kunstbaan
Dat natuurbaanrodelen lijkt me erg vet _O_ Gaat alleen lastig worden als ze weer eens in een subtropisch klimaat de OWS willen houden :')

Eensch met :r voor de kunstbaan uitbreiding
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 november 2017 @ 19:09:52 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174867783
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:05 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Dat natuurbaanrodelen lijkt me erg vet _O_ Gaat alleen lastig worden als ze weer eens in een subtropisch klimaat de OWS willen houden :')

Eensch met :r voor de kunstbaan uitbreiding
Overigens ben ik zeker geen tegenstander van de vrouwendubbels, maar net als de noordse combinatie bij de vrouwen willen ze dat weer véél te snel doen allemaal. Begin eerst eens met wat kampen voor jonge meiden, ga vervolgens wedstrijden organiseren, voeg het na een tijdje wellicht eens toe aan de World Cup en laat het daar een paar seizoenen groeien. Maar ja, dan ben je al met al tien jaar verder en dat mag niet, want gender equality.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174867834
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Overigens ben ik zeker geen tegenstander van de vrouwendubbels, maar net als de noordse combinatie bij de vrouwen willen ze dat weer véél te snel doen allemaal. Begin eerst eens met wat kampen voor jonge meiden, ga vervolgens wedstrijden organiseren, voeg het na een tijdje wellicht eens toe aan de World Cup en laat het daar een paar seizoenen groeien. Maar ja, dan ben je al met al tien jaar verder en dat mag niet, want gender equality.
Op termijn vrouwen dubbel toevoegen is dat prima. Maar die sprint onderdelen is gewoon uitmelken en totaal onrealistisch voor zo'n relatief kleine sport. Dat natuurrodelen is een klein beetje te vergelijken met skicross en is tenminste nog echt iets anders.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 november 2017 @ 19:13:46 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174867871
De sprint is typisch iets wat prima is voor een World Cup-weekeinde, om het publiek nog even kort wat leuks te bieden, maar wat je verder niet te serieus moet gaan nemen allemaal.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174867932
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:13 schreef heywoodu het volgende:
De sprint is typisch iets wat prima is voor een World Cup-weekeinde, om het publiek nog even kort wat leuks te bieden, maar wat je verder niet te serieus moet gaan nemen allemaal.
dat vinden wij maar helaas zien de beleidsbepalers dat anders. Niet dat dit gaat gebeuren :N
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 november 2017 @ 10:24:50 #247
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174878745
NHL-spelers zullen we in Pyeongchang al niet zien, maar nu dreigt ook de Russische/Oost-Europese KHL om de olympische pauze te schrappen, waardoor ook die spelers niet naar de Spelen zouden mogen. Dan wordt het helemaal drama wat het ijshockeytoernooi betreft, waar zo'n beetje alles wat enigszins goed is dan echt zal ontbreken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174888645
Nu een stukje over Kimberly Bos op Nederland 1
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 november 2017 @ 18:46:13 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174888914
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:24 schreef heywoodu het volgende:
NHL-spelers zullen we in Pyeongchang al niet zien, maar nu dreigt ook de Russische/Oost-Europese KHL om de olympische pauze te schrappen, waardoor ook die spelers niet naar de Spelen zouden mogen. Dan wordt het helemaal drama wat het ijshockeytoernooi betreft, waar zo'n beetje alles wat enigszins goed is dan echt zal ontbreken.
Sporten die verwoest zijn door geld :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 15:16:39 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174942589
lijkt me voor het toernooi juist beter dat als de NHL niet meedoet de KHL dat ook niet doet

krijg je weer een level playing field als het ware maar ik zou er niet op rekenen dat de KHL dit doorzet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')