sow, ik vind je staat van zijn nu ook mooi hoorquote:Op zondag 25 september 2016 21:40 schreef Drug het volgende:
[..]
het is de staat waarnaar ik wil terugkeren
rtquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Begin steeds meer een hekel aan je te krijgen, hans
Wil ze alleen knappe mensen zien? Ha, dat gaat een teleurstelling zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ben ook superlelijk dus snap ik
nogal zielig tegenwoordig iddquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
dankjewelquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sow, ik vind je staat van zijn nu ook mooi hoor
Tuurkijk doet ze dat. Anders had ze me wel geblokkeerd. Ze heeft een abo dus kan me blokkeren als ze zeep van me is. Toch doet ze dat niet want ze reageert gewoon.quote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Erg sociaal van je. Hopelijk geniet ze er van
okquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Crip wil je gewoon peggenquote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tuurkijk doet ze dat. Anders had ze me wel geblokkeerd. Ze heeft een abo dus kan me blokkeren als ze zeep van me is. Toch doet ze dat niet want reageert gewoon.
wil jouw speculaasje wel vullenquote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Wie komt gevulde speculaas eten met mij in bed
Zal buigen tot ik op pijphoogte zit oké?quote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef McNulty het volgende:
Ik ben er weer.
Iedereen een diepe buiging maken.
Ik ga jou opeten in je bedquote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
moet je er ook worst bij?quote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
en dan zeker weer die dikke lul van je in m'n kontjequote:Op zondag 25 september 2016 21:41 schreef McNulty het volgende:
Ik ben er weer.
Iedereen een diepe buiging maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |