Wat heb je gedaan met Davy?quote:Op zondag 25 september 2016 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo davy.
Hoe gaat het met je kaak? Doet het nog pijn?
Als je ook maar een beetje interesse in davy zijn persoonlijke leven zou hebben had je geweten dat hij naar de kaakchirurg is geweest.quote:
Overmars doet nooit dat soort dingen gelukkig.quote:Op zondag 25 september 2016 19:29 schreef FireFox1 het volgende:
Een week voor Ajax - Utrecht zal Ajax door middel van een persbericht aangeven dat ze geïnteresseerd zijn in Zivkovic
Keer wat anders dan de MC.quote:Op zondag 25 september 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje interesse in davy zijn persoonlijke leven zou hebben had je geweten dat hij naar de kaakchirurg is geweest.
Iedereen zal wel over de vloer rollen van het lachen.quote:Op zondag 25 september 2016 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is opvallend stil na de goede grap van hafcfan
Mwah.quote:Op zondag 25 september 2016 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
Utrecht heeft een prima voorhoede met Barazite, Zivkovic en Haller
Ziyechquote:Op zondag 25 september 2016 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker objectief ben jij tov mocro's
goeie spelerquote:Op zondag 25 september 2016 19:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
El Ahmadi maakte een lekkere goal vanmiddag.
Ga jij zo ff hosten?quote:Op zondag 25 september 2016 19:38 schreef FireFox1 het volgende:
Ik mag niet spoileren he? Het is een kut-wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als GGMM en Coco ook komen.quote:
Ik kom alleen als Pax ook komt.quote:Op zondag 25 september 2016 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen als GGMM en Coco ook komen.
Ik wel, op de achtergrond.quote:
Achterlijke idioten zijn het.quote:
Danny scheen iemand van lichte zeden te zijn in Amsterdam.quote:
Als zoveel mensen dat massaal zingen, dan zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Danny scheen iemand van lichte zeden te zijn in Amsterdam.
Een huurspeler als topscorer zou wel weer een nieuw teken zijn dat onze competitie internationaal niets meer voorstelt.quote:
Felipe Cocu is dit niet met je eens.quote:
Cocu zal nog wel de wedstrijd terug zien en concluderen dat de kansen vooral kwamen door de onkunde van Heerenveen en wat kansloos voorzettengedoe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Felipe Cocu is dit niet met je eens.
Die heeft nog bij PSV en sc Cambuur gespeeld. Dus daar worden wij inderdaad zeer vrolijk van.quote:
KingFloplandquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:47 schreef Brammess het volgende:
Stelling: Dit soort goals horen niet te tellen.
NO GOAL NO GOALquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:49 schreef Szura het volgende:
Wat een overdreven geschreeuw constant van de Chef Voetbal van de NOS
Om Heerenveen spelers te blokkeren wat obstructie zou betekenen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:50 schreef Szura het volgende:
Waarom gaan er eigenlijk PSV'er in die muur op de doellijn staan?
Als je m rechts in de bovenhoek knalt kan niemand er iets aan doen. Maar dat is vrij lastig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:50 schreef Szura het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:50 schreef Szura het volgende:
Ik zei het al; hij is de De Boer route ingeslagen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeie wedstrijd.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
RIP PSVquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zei het al; hij is de De Boer route ingeslagen.
Was de ideale vervanger geweest dus voor Cillessen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Room heeft nog geen enkele penalty gestopt.
#Leukefeitjes
Dat wordt nog wat tegen PSVquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
#Leukefeitjes
Ik vind het een slecht teken dat hij vorige week al de schuld bij zijn groep legt en zelf niet de verantwoordelijkheid neemt voor zijn boutopstelling.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij bakt er nog niet zoveel van en durft eigenlijk niet in te grijpen
Volgens mij bij Groningen-uit voor de beker, alleen de rebound ging erinquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
#Leukefeitjes
Net als SereroGODquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:54 schreef Brammess het volgende:
Hoesen, die scoorde ooit tegen Barcelona.
De linkerkant van de verdediging is zo lek als een mandje, Foor brengt nog niet heel veel, Rashica is hopeloos uit vorm en TIghadouini heeft pas twee wedstrijden gespeeld in 9 maandenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een slecht teken dat hij vorige week al de schuld bij zijn groep legt en zelf niet de verantwoordelijkheid neemt voor zijn boutopstelling.
Doet me denken aan de doelman van Barcelonaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
#Leukefeitjes
Ik vind Nakamba eigenlijk ook niet geschikt voor een rol als enige controleur. Die heeft echt een stabiel iemand naast zich nodig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
De linkerkant van de verdediging is zo lek als een mandje, Foor brengt nog niet heel veel, Rashica is hopeloos uit vorm en TIghadouini heeft pas twee wedstrijden gespeeld in 9 maanden
Foor is een kutspeler. Dat zag je vorig jaar bij NEC alquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
De linkerkant van de verdediging is zo lek als een mandje, Foor brengt nog niet heel veel, Rashica is hopeloos uit vorm en TIghadouini heeft pas twee wedstrijden gespeeld in 9 maanden
Jij bent er een kei in om achteraf te roepen wat je van tevoren al zag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foor is een kutspeler. Dat zag je vorig jaar bij NEC al
Het alternatief is Yeiniquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Nakamba eigenlijk ook niet geschikt voor een rol als enige controleur. Die heeft echt een stabiel iemand naast zich nodig.
Ik heb vorig jaar ook al vaker gezegd dat die Foor er niet veel van kan. Heeft alleen wel een lekker schot.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent er een kei in om achteraf te roepen wat je van tevoren al zag.
Gudelj speelt normaal gesproken morgen niet. Feest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan weet je helemaal zeker dat Gudelj nooit meer de vrije trappen neemt
Ik ga alvast de Telegraaf F5'en.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj speelt normaal gesproken morgen niet. Feest.
What about Riedegod?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel satire zijn als hij wel speelt en zich bij de corners gaat melden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aids.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal ook wel niet spelen.
Gewoon weer Klaassen-Schöne-Ziyech
Gudelj gaat hem toch niet lekken als hij niet speelt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mike Verweij is zo'n sneu figuur.
Liever wat meer defensieve kracht erin in vorm van Riedewald. Barazite moet je kort houdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal ook wel niet spelen.
Gewoon weer Klaassen-Schöne-Ziyech
Je moet hem dan ook alleen volgen in de transferperiodes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mike Verweij is zo'n sneu figuur.
Ik vind het wel zonde, maar Bosz is fan van Schöne op 6.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aids.
Gozert maar verpatsen dan.
Als je een closeread op al zijn stukjes zou moeten doen, zijn we over twee maanden pas klaar met alles weerleggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook alleen volgen in de transferperiodes.
Dat is wel waar, maarja Bosz speelde ook met Schone op 6 in de Europa Liek dus hij zal het wel aandurven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever wat meer defensieve kracht erin in vorm van Riedewald. Barazite moet je kort houden
Is er wel een sportjournalist in Nederland die we wel serieus kunnen nemen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je een closeread op al zijn stukjes zou moeten doen, zijn we over twee maanden pas klaar met alles weerleggen.
Mij ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:04 schreef Brammess het volgende:
Verweij heeft mij geblocked op Twitter.
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er wel een sportjournalist in Nederland die we wel serieus kunnen nemen?
Wat heb jij tegen hem gezegd dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij ook.
Zullen we een clubje oprichten?
Waarom heeft hij jou geblocked?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij ook.
Zullen we een clubje oprichten?
Wat zei je? Is het iets in de trend van een ziekte en "racist"?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ook door Geert Wilders geblockt.
Ik had vast kritiek op zijn bizarre tweets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je hem geprobeerd te versieren of zo?
Ik scheld niet op Twitter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat zei je? Is het iets in de trend van een ziekte en "racist"?
Waarom lees je überhaupt de tweets van Tofik Dibi?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had vast kritiek op zijn bizarre tweets.
Rebels ben jij zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack en Pierre hebben me ook geblockt
Wat ben je toch een rebelse jongeman.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack en Pierre hebben me ook geblockt
Thijs Sunfieldquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er wel een sportjournalist in Nederland die we wel serieus kunnen nemen?
Paul Banks wil vast wel een keer op de middenstip spelen in Deventer.quote:
Lekker man, niks mis meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit moet wel de ergste aidswedstrijd ooit zijn in de Eredivisie
Twente is dit jaar zowaar wel genot met al die City huurlingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Alle aids zit aan de Duitse grens
Dat kan geen toeval meer zijn
En zes spelers uit eigen jeugdquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente is dit jaar zowaar wel genot met al die City huurlingen
Ja maar die kunnen er geen kloot van maatquote:
Bijzonder NUTTIG en HARDWERKENDE spelers. Die heb je ook nodig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen er geen kloot van maat
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch zijn die negertjes in de aanval bij NEC wel lache spelers, maar de tactiek is om te janken.
Feyenoord zit ook vol met negers hypocrotioquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:17 schreef Pascalus het volgende:
NEC is een walgelijke ploeg met al die buutnlanders
Volgens mij is bij mij letterlijk niemand in actie geweest vandaagquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit al op 14 punten dit weekend met Delle en Brands. (in totaal 97 met vorige ronde meegerekend)
Wat jij, Mex?
Ik heb niets gezegd over huidskleur Brammes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feyenoord zit ook vol met negers hypocrotio
Neger = buutnlandquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over huidskleur Brammes.
Geen PSV'er in je team?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is bij mij letterlijk niemand in actie geweest vandaagAlleen Havenaar gisteren 4 punten. Ajax, Feyenoord, Sparta, AZ, Heracles, Willem II zijn mijn teams.
Nope, waarom zou ik?quote:
Het ging mij er meer om dat er geen één in de basis stond met een Nederlands paspoort.quote:
Morgen spelennnnquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is bij mij letterlijk niemand in actie geweest vandaagAlleen Havenaar gisteren 4 punten. Ajax, Feyenoord, Sparta, AZ, Heracles, Willem II zijn mijn teams.
Helenegodin?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mokthar gaf een wijf van FOX toch geen hand?
Waarom korten mensen "waarschijnlijk" af als "wss" terwijl er maar één S in zit?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom korten mensen "waarschijnlijk" af als "wss" terwijl er maar één S in zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |