PSV en Ajax hebben ook een vrij makkelijk programma gehad, maar staan daar toch 5 punten achter.quote:Op zondag 25 september 2016 16:52 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet het echte werk nog krijgen ,ze hebben op PSV na allemaal clubjes uit het rechterrijtje gekregen en ook nog en bijna alles thuis haha
Hoe ziet jouw linkerrijtje eruit dan?quote:Op zondag 25 september 2016 16:52 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet het echte werk nog krijgen ,ze hebben op PSV na allemaal clubjes uit het rechterrijtje gekregen en ook nog en bijna alles thuis haha
waarom speelt feyenoord zovaak 2x achter elkaar thuis?quote:Op zondag 25 september 2016 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw linkerrijtje eruit dan?
Een ploeg als ADO is voor feyenoord atijd vervelend, groningen uit is ook geen makkelijke pot. Twente gaat linkerrijtje voetballen dot seizoen em excelsior speelt ook niet onaardig. En PSV-uit is natuurlijk de lastigste pot.quote:Op zondag 25 september 2016 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft juist het lastigste programma gehad.
Ja dank je de koekoek, geef eerst maar even antwoord op mijn vraag harryquote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
waarom speelt feyenoord zovaak 2x achter elkaar thuis?
Voor Feyenoord is Ajax-uit de lastigste pot lijkt mij, jullie winnen echt nooit bij ons.quote:Op zondag 25 september 2016 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ploeg als ADO is voor feyenoord atijd vervelend, groningen uit is ook geen makkelijke pot. Twente gaat linkerrijtje voetballen dot seizoen em excelsior speelt ook niet onaardig. En PSV-uit is natuurlijk de lastigste pot.
Eens dus.
Wel.quote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er is dan ook nauwelijks een lastig programma mogelijk in deze competitie.
Voor andere clubs is Ajax - AZ - Utrecht - PSV - Heerenveen een eitje natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2016 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als je Zwolle bent wel ja.
PSV heeft objectief de beste selectie van Nederland en is de verdedigend landskampioen. Dus een lastiger wedstrijdquote:Op zondag 25 september 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is Ajax-uit de lastigste pot lijkt mij, jullie winnen echt nooit bij ons.
Ik bekeek het vanuit het perspectief van de titelkandidaten Hans. Wat een lastig programma is.quote:Op zondag 25 september 2016 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor andere clubs is Ajax - AZ - Utrecht - PSV - Heerenveen een eitje natuurlijk.
DVS is wel een gemakkelijke oppponentquote:
Valt ook wel mee hoeveel ze de beste selectie hebben hoor.quote:Op zondag 25 september 2016 16:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PSV heeft objectief de beste selectie van Nederland en is de verdedigend landskampioen. Dus een lastiger wedstrijd
Voor Feyenoord lijkt mij dat het lastigst mogelijke programma, hoewel Utrecht nu niet echt lekker draait.quote:Op zondag 25 september 2016 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bekeek het vanuit het perspectief van de titelkandidaten Hans. Wat een lastig programma is.
az thuis, utrecht uit,volgende week heerenveen uit, feyenooord thuisquote:Op zondag 25 september 2016 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ploeg als ADO is voor feyenoord atijd vervelend, groningen uit is ook geen makkelijke pot. Twente gaat linkerrijtje voetballen dot seizoen em excelsior speelt ook niet onaardig. En PSV-uit is natuurlijk de lastigste pot.
Eens dus.
Ik toch ook, hans. Dat programma is voor iedereen lastig, daarom is het dus een lastig programma.quote:Op zondag 25 september 2016 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bekeek het vanuit het perspectief van de titelkandidaten Hans. Wat een lastig programma is.
Zeker, maar het is nog niet dat je er bang van moet worden. Gaan ook weer hoge puntenaantallen worden voor de bovenste ploegen.quote:Op zondag 25 september 2016 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Feyenoord lijkt mij dat het lastigst mogelijke programma, hoewel Utrecht nu niet echt lekker draait.
Echt wel beter dan Feyenoord en Ajax als je het mij vraagt.quote:Op zondag 25 september 2016 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoeveel ze de beste selectie hebben hoor.
Vooral veel beter in de breedte. Bijna elke positie bij PSV kan gewisseld worden zonder veel kwaliteitsverlies. Dat hebben de andere twee echt niet.quote:Op zondag 25 september 2016 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echt wel beter dan Feyenoord en Ajax als je het mij vraagt.
Muah ik vind het niet zo heel veel beter dan die van Ajax hoor, misschien licht. Maar Ajax heeft daarentegen weer veel meer talent in de gelederen.quote:Op zondag 25 september 2016 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echt wel beter dan Feyenoord en Ajax als je het mij vraagt.
Nee joh, dat is bij Ajax juist goed. Die hebben nu juist een vrij goede bank. Bij PSV hebben ze ook nauwelijks goede back-up vleugelspelers en qua verdediging is het ook heel dun. Dat is bij Ajax echt beter.quote:Op zondag 25 september 2016 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooral veel beter in de breedte. Bijna elke positie bij PSV kan gewisseld worden zonder veel kwaliteitsverlies. Dat hebben de andere twee echt niet.
Dat hebben jullie ook al 4 jaar, maar het komt er toch niet echt uitquote:Op zondag 25 september 2016 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vind het niet zo heel veel beter dan die van Ajax hoor, misschien licht. Maar Ajax heeft daarentegen weer veel meer talent in de gelederen.
Dit hele weekend is zaad. Alleen Ajax - PEC was wel lachenquote:
AZ - GAE had ook wel publiekswaarde.quote:Op zondag 25 september 2016 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit hele weekend is zaad. Alleen Ajax - PEC was wel lachen
Nu wel een andere trainer, dus dat zal hopelijk beter gaan als hij de lijn van de laatste opstelling vasthoudt.quote:Op zondag 25 september 2016 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hebben jullie ook al 4 jaar, maar het komt er toch niet echt uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |