PSV en Ajax hebben ook een vrij makkelijk programma gehad, maar staan daar toch 5 punten achter.quote:Op zondag 25 september 2016 16:52 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet het echte werk nog krijgen ,ze hebben op PSV na allemaal clubjes uit het rechterrijtje gekregen en ook nog en bijna alles thuis haha
Hoe ziet jouw linkerrijtje eruit dan?quote:Op zondag 25 september 2016 16:52 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet het echte werk nog krijgen ,ze hebben op PSV na allemaal clubjes uit het rechterrijtje gekregen en ook nog en bijna alles thuis haha
waarom speelt feyenoord zovaak 2x achter elkaar thuis?quote:Op zondag 25 september 2016 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw linkerrijtje eruit dan?
Een ploeg als ADO is voor feyenoord atijd vervelend, groningen uit is ook geen makkelijke pot. Twente gaat linkerrijtje voetballen dot seizoen em excelsior speelt ook niet onaardig. En PSV-uit is natuurlijk de lastigste pot.quote:Op zondag 25 september 2016 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft juist het lastigste programma gehad.
Ja dank je de koekoek, geef eerst maar even antwoord op mijn vraag harryquote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
waarom speelt feyenoord zovaak 2x achter elkaar thuis?
Voor Feyenoord is Ajax-uit de lastigste pot lijkt mij, jullie winnen echt nooit bij ons.quote:Op zondag 25 september 2016 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ploeg als ADO is voor feyenoord atijd vervelend, groningen uit is ook geen makkelijke pot. Twente gaat linkerrijtje voetballen dot seizoen em excelsior speelt ook niet onaardig. En PSV-uit is natuurlijk de lastigste pot.
Eens dus.
Wel.quote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er is dan ook nauwelijks een lastig programma mogelijk in deze competitie.
Voor andere clubs is Ajax - AZ - Utrecht - PSV - Heerenveen een eitje natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2016 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als je Zwolle bent wel ja.
PSV heeft objectief de beste selectie van Nederland en is de verdedigend landskampioen. Dus een lastiger wedstrijdquote:Op zondag 25 september 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is Ajax-uit de lastigste pot lijkt mij, jullie winnen echt nooit bij ons.
Ik bekeek het vanuit het perspectief van de titelkandidaten Hans. Wat een lastig programma is.quote:Op zondag 25 september 2016 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor andere clubs is Ajax - AZ - Utrecht - PSV - Heerenveen een eitje natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |