Je hebt je punt gemaakt.quote:Op zondag 25 september 2016 14:59 schreef Tagliano het volgende:
Ik eindig zinnen op FOK zelden met een punt
Veel te formeel joh
Uh, dit kan ik me niet herinneren. Maar ik snap wel dat anderen de grap al hebben gemaakt, je staat er namelijk ook behoorlijk voor lul mee elke keer.quote:Op zondag 25 september 2016 15:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die grap heb je nu al drie maal gemaakt. Als je gewoon niets beters hebt, zeg dan gewoon niks. Is een teken van onmacht.
Goudvis.quote:Op zondag 25 september 2016 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Uh, dit kan ik me niet herinneren. Maar ik snap wel dat anderen de grap al hebben gemaakt, je staat er namelijk ook behoorlijk voor lul mee elke keer.
Ik ben voor FC Twente met dank aan mijn goede vriend Joezi.quote:Op zondag 25 september 2016 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik keek deze wedstrijd vrij neutraal maar Shadowkid heeft mij inmiddels wel laten inzien dat Vitesse een prachtige ploeg heeft.
Nou oke. Als cadeautje aan Jojo en haar pasgeboren kind. HUP TWENTEquote:Op zondag 25 september 2016 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben voor FC Twente met dank aan mijn goede vriend Joezi.
Stijn had ook zo'n mooi tagje voor de meeste posts van 2015 voor hij mod werdquote:Op zondag 25 september 2016 15:06 schreef Coco98 het volgende:
Na manager frontpage nu
Pokémon GO Trainer v/d Maand
Oh ja chanantquote:Op zondag 25 september 2016 15:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Stijn had ook zo'n mooi tagje voor de meeste post van 2015 voor hij mod werd
VBL - voor internethooligans en andere debielenquote:Op zondag 25 september 2016 15:06 schreef Coco98 het volgende:
Na manager frontpage nu
Pokémon GO Trainer v/d Maand
Ik vind dat soort tagjes vreselijk voor een normale user.quote:Op zondag 25 september 2016 15:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Stijn had ook zo'n mooi tagje voor de meeste posts van 2015 voor hij mod werd
Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op zondag 25 september 2016 15:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
VBL - voor internethooligans en andere debielen
Shadowkid heeft wel zijn zin gekregen gezien de punt in deze post.quote:
ik wil best een tagje hoorquote:Op zondag 25 september 2016 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort tagjes vreselijk voor een normale user.
quote:Op zondag 25 september 2016 15:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent nog altijd degene hier met een Pokémon GO Trainer v/d Maand tag, dus volgens mij moet je niet al te veel grappen maken over de basisschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |