Aangifte loopt nog, vandaar dat het wat gevoelig ligt nogquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke, mad om iets van vorig seizoen. Apart volk
wat ordinairtwitter:fcdordrechtnl twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 20:54:28Corner FC Dordrecht, de bal gaat via de edele delen van Kok achter. Sterkte en een rustige avond voor Mevrouw Kok. #dorvol reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
wat ordinairtwitter:fcdordrechtnl twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 20:54:28Corner FC Dordrecht, de bal gaat via de edele delen van Kok achter. Sterkte en een rustige avond voor Mevrouw Kok. #dorvol reageer retweet
Misselijkmakendquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Pure retoriek. Het zijn PSV'ers.quote:
Feest. Jammer van de tegengoal, al is het iets minder erg omdat Riedewald, die ik helaas ook heb, wel niet zal spelenquote:
Ik zou eigenlijk niet eens meer weten wat er in die wedstrijd is gebeurd.quote:
Heb je mijn team gejat?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feest. Jammer van de tegengoal, al is het iets minder erg omdat Riedewald, die ik helaas ook heb, wel niet zal spelen
Milik schwalbe.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet eens meer weten wat er in die wedstrijd is gebeurd.
Heerlijk toch lieve davyquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft inslagenreuring voor niets zitten indekken
Mijn team:quote:
Gelukkig maken PSV'ers nooit schwalbes.quote:
Egniequote:Op zaterdag 24 september 2016 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig maken PSV'ers nooit schwalbes.
Delle;quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn team:
Jones
Luckassen
Riedewald
Kongolo
Sanchez
Breukers
Ziyech
Falkenburg
Sanusi
Havenaar
Brogno
Ik wil sowieso nog Unal hebben, en dan nog Bel Hassani en Celina.
Allemaal leugens en propaganda.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas geleden nog in de CL.
Ja Rusland/Oekraine, is er een verschil dan?quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt die Oekraïner Zinchenko?
Mooi team. Ik wil Karsdorp als Riedewald nietopgesteld blijft worden. En ik moet nog kijken wat ik doe met Breukers, wie zijn vervanger wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Delle;
Karsdorp, Sanchez, Riedewald;
Klich, Ziyech, Spierings, Brands;
Jörgensen, Unal, Brogno
Vergeef me voor Delle, Klich, Spierings en Brands.
14 puntengenotquote:
Geen scorend vermogen, dus slecht volgens Foxsportsquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De betrokkenheid van Ziyech in zijn eerste twee weken is ronduit bizar.
Hoezo geloof je niet in Jörgensen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi team. Ik wil Karsdorp als Riedewald nietopgesteld blijft worden. En ik moet nog kijken wat ik doe met Breukers, wie zijn vervanger wordt.
Al geloof ik zelf niet echt in die Jorgensen
Zat jij niet in het anti kampquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De betrokkenheid van Ziyech in zijn eerste twee weken is ronduit bizar.
Ik heb niet het idee dat die er nu 20 gaat maken ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo geloof je niet in Jörgensen?
Ik vind hem ook niet zo speciaal, snel lopende Kramer.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo geloof je niet in Jörgensen?
Omdat hij Marokkaan is.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom is Ziyech zo belachelijk goed?
Het is dan nog steeds bizar dat Ziyech is aangetrokken met de bezetting op rechtsvoor en linksbackquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om selectieredenen, niet om dat ik zijn kwaliteiten niet erken.
Nu heeft hij weer krediet voor de rest van het seizoen.quote:
Over 3 jaar F C BAYERNquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
Die assist van Ramselaar is wel errug nice.
En omdat Ramselaar een heerlijke speler is.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:07 schreef TehRocks het volgende:
Wel leuk hoe Narsingh die bal echt totaal verkeerd inspeelt maar em toch meekrijgt omdat ze bij excelsior niet kunnen verdedigen
Brutil Hose*quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste Ajax talent sinds Kluivert.
En nu kappen met deze shitquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van 0-1 voor naar 5-1 achter, dat hebben we vaker gezien tussen Ajax en PEC.
Die wedstrijd had meer vuurwerkquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van 0-1 voor naar 5-1 achter, dat hebben we vaker gezien tussen Ajax en PEC.
En dan te bedenken dat Justin Kluivert ook een groot talent is, wat een genotquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste Ajax talent sinds Kluivert.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:09 schreef PSVCL het volgende:
Het was 8 mei 2016De joden haalden het toen net niet ondanks die penalty van danny Makkali
Deze man klinkt niet madquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:10 schreef DonDruiper het volgende:
Staat wel heel lullig trouwens.. een groepje van 100 man achter de goal die wat staan te zingen.. bij Ajax.. de grootste club van Nederland.. in een stadion van 50000 toeschouwers..
Best wel lachwekkend en meelijwekkend
Zodat ik managerpunten krijg.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom nou weer Riedewald erin bij 5-1?
Tegenstander pesten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom nou weer Riedewald erin bij 5-1?
Geen idee Bazoer zit nog op de bankquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe zou het nu gaan met een echte 6
Gewoon wraak voor de spreekkorenquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt fluiten om het vasthouden wellicht, maar dat is aan de zware kant. De sliding zelf is geen overtreding zover ik het zie.
Ga toch weg man. Haalt de bal gewoon weg.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Man man man, kutWillems. Op de bank. Domme hond..
Dscht ook dat het buitenspel was maar schijnbaar niet. Zo snel weer weggeven.
Willems deed daar toch ook niets verkeerd? Iemand anders bracht he in die situatiequote:Op zaterdag 24 september 2016 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Man man man, kutWillems. Op de bank. Domme hond..
Dscht ook dat het buitenspel was maar schijnbaar niet. Zo snel weer weggeven.
Wel terecht.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:11 schreef Anoonumos het volgende:
Scheidsrechter uitschelden penalty tegen hoppa
Don't believe the hype.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer, nog geen 6-1.
Wat een voetbalfeest. Normaal worden voetbalfeesten aangeboden door Ziggo Sport.
Het heeft een tijdje geduurd maar nu loopt het eindelijk bij die jongen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
Man man man wat kan die Traore ballen af en toe zeg, HEER-LIJK
Is het een strafschop JA HIJ GEEFT EEN STRAFSCHOPquote:
Vasthouden en slecht verdedigenquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willems deed daar toch ook niets verkeerd? Iemand anders bracht he in die situatie
Ik zie nooit enig voetbalfeest.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer, nog geen 6-1.
Wat een voetbalfeest. Normaal worden voetbalfeesten aangeboden door Ziggo Sport.
Vasthouden? Was gewoon een duel van 2 kanten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vasthouden en slecht verdedigen
Gelukkig doen PSV en Feyenoord nog mee. En AZ is ook lekker bezig. De rest gaat geen rol spelen helaas. Maar verder wordt het een mooi seizoen zoquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:14 schreef WethouderHekking het volgende:
Dat Ajax begint toch weer op stoom te komen.
Bevalt me niet zo.
Hij verdedigde juist goed. Hij liet zich niet zomaar uitkappen en haalde de bal weg.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vasthouden? Was gewoon een duel van 2 kanten.
En voor slecht verdedigen een pingel geven
idd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij verdedigde juist goed. Hij liet zich niet zomaar uitkappen en haalde de bal weg.
Alleen is Younes in de eindfase zo jammerlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ziyech, Dolberg, Younes en Traore zijn stuk voor stuk spelers die eenvoudig een man kunnen passeren
Wanneer neemt FOX jou in dienst? Wat een analyse.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ziyech, Dolberg, Younes en Traore zijn stuk voor stuk spelers die eenvoudig een man kunnen passeren
Nee garpje, Ajax speelt leuk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ramses Shaffy, speciaal voor jou.
HOAX, Willems kan niet verdedigen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij verdedigde juist goed. Hij liet zich niet zomaar uitkappen en haalde de bal weg.
Bij FEY-ADO was ik ook niet helemaal objectief. Dat was een heel goede wedstrijd van Feyenoord.quote:
Cynische ventquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer neemt FOX jou in dienst? Wat een analyse.
Je wordt kampioen tegen de kleintjes.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax scoort 5x tegen de nummer 18 en meteen is iedereen er van overtuigd datze kampioen worden. Wondere wereld.
HET LEK IS TE BOVEN.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax scoort 5x tegen de nummer 18 en meteen is iedereen er van overtuigd datze kampioen worden. Wondere wereld.
Daarom was het ook zo opvallend dat hij het wel eens deed.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
HOAX, Willems kan niet verdedigen.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om daar nu meteen een strafschop voor toe te kennen is ook wel een beetje onzinnigquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo opvallend dat hij het wel eens deed.
Spannend tot de laatste dag denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig doen PSV en Feyenoord nog mee. En AZ is ook lekker bezig. De rest gaat geen rol spelen helaas. Maar verder wordt het een mooi seizoen zo
Ik kijk niet. PSV speelt sinds de tweede helft namelijk ook.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Je ziet ze toch overtuigend spelen. Toen ze kampioen werden zag je dit nooit. Nu zie je een goed voetballende ploeg dat speelt met plezier.
Zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Spannend tot de laatste dag denk ik.
Minuten laten maken, dit is een goede mogelijkheidquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom wil je Bazoer zien? Die heeft al tijden niets laten zien.
Speelde prima bekertje andersquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Que?quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Potentie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord derde wordt en PSV met 4 punten verschil wint. Ik denk namelijk niet dat Ajax ook maar een keer van PSV gaat winnen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Spannend tot de laatste dag denk ik.
Wat zijn de affiches voor de laatste speelronde?quote:
PSV gaat geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord derde wordt en PSV met 4 punten verschil wint. Ik denk namelijk niet dat Ajax ook maar een keer van PSV gaat winnen.
Willem II - Ajaxquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn de affiches voor de laatste speelronde?
Gunstig. Aan Willem II - Ajax op de laatste dag heb ik goede herinneringen en aan een wedstrijd tegen PEC ook.quote:
AZ - FC Utrechtquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn de affiches voor de laatste speelronde?
AZ kampioenquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
AZ - FC Utrecht
Feyenoord - Heracles
Willem II - Ajax
PSV - PEC
Havenaar is toch wel een prima gozer?quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb mij heerlijk zitten ergeren aan Ado.
Havenaar,Duplan, Setkus, Schaken. AUB Donder op, met een grote strik eromheen.
Waarom altijd die vragen over De Schaken?quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb mij heerlijk zitten ergeren aan Ado.
Havenaar,Duplan, Setkus, Schaken. AUB Donder op, met een grote strik eromheen.
Z'n handen wassen in onschuld toch?quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ergens waar we de plaats niet van weten.
de nieuwe cruijffquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Let op die gaat naar Madrid ofzo over 2-3 jaar,
Nee. Het is dat hij af en toe een goal maakt. Hij wint werkelijk geen duel. Gaat te makkelijk liggen. Die gast kan er echt HELEMAAL niets van.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Havenaar is toch wel een prima gozer?
De wedstrijd Feyenoord-Ajax over 4 weken gaat heel belangrijk worden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord derde wordt en PSV met 4 punten verschil wint. Ik denk namelijk niet dat Ajax ook maar een keer van PSV gaat winnen.
Vergeet je zijn fantastische penalty niet?quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Het is dat hij af en toe een goal maakt. Hij wint werkelijk geen duel. Gaat te makkelijk liggen. Die gast kan er echt HELEMAAL niets van.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vergeet je zijn fantastische penalty niet?
Ajax gaat het heel moeilijk krijgen. Gewoon omdat Feyenoord zo georganiseerd speelt. Ik sluit 0-0 niet uit, met Bottegod als uitblinker.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De wedstrijd Feyenoord-Ajax over 4 weken gaat heel belangrijk worden.
Maar niet de kampioenswedstrijd
Is toch pas de eerste helft? Komt echt nog wel goed met PSV.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV wel veel beter maar ja daar koop je niets voor.
Feyenoord of Ajax gaat kampioen worden dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajax gaat het heel moeilijk krijgen. Gewoon omdat Feyenoord zo georganiseerd speelt. Ik sluit 0-0 niet uit, met Bottegod als uitblinker.
Feyenoord kampioen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord of Ajax gaat kampioen worden dit seizoen.
Zou kunnen. V Bronckhorst kopieert een beetje het Leicester systeem. Compact als team en echt als een team werken voor iedere meter. Kan zomaar een seizoen goed gaan. Tot zover loopt het prima bij ze.quote:
Tot nu toe loopt het inderdaad goed, en vooralsnog hebben ze 5 punten voorsprong op PSV en Ajax. Dus in dat op zicht zou het kunnen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou kunnen. V Bronckhorst kopieert een beetje het Leicester systeem. Compact als team en echt als een team werken voor iedere meter. Kan zomaar een seizoen goed gaan. Tot zover loopt het prima bij ze.
Ik vind het wel fijn dit seizoen. Gewoon wat verschillende systemen tegen elkaar. En niet allemaal te naief. Alleen jammer dat de subtop niet mee kan komen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou kunnen. V Bronckhorst kopieert een beetje het Leicester systeem. Compact als team en echt als een team werken voor iedere meter. Kan zomaar een seizoen goed gaan. Tot zover loopt het prima bij ze.
Maar ik hoor vaak PSV kwalitatief de beste selectiequote:Op zaterdag 24 september 2016 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot nu toe loopt het inderdaad goed, en vooralsnog hebben ze 5 punten voorsprong op PSV en Ajax. Dus in dat op zicht zou het kunnen.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar ik hoor vaak PSV kwalitatief de beste selectie![]()
![]()
Mannen als De Jong, Narsingh etc zijn dus echt niet beter als een Dolberg, Younes etc. Wat een bs is dat zeg
hahahahahaquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
Mannen als De Jong, Narsingh etc zijn dus echt niet beter als een Dolberg, Younes etc. Wat een bs is dat zeg
Zometeen nog MvG vs Taylor broekje weer uitquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Broekje uit bij de samenvattingen en MOTD straks. Ik vond het een fijne voetbaldag.
Ik ga zo kijken naar Las Palmas v Real Madrid.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zometeen nog MvG vs Taylor broekje weer uit
Dit ruikt een beetje naar subjectiviteitquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
Maar dan noem je ook wel de slechtste speler van PSV op.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
kloptquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:30 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Jullie missen een type Ziyech
Zit ook gewoon totaal geen voetbal meer in het elftal. Middenveld wordt compleet overlopen en zit 0 creativiteit in. Heb je 2 snelle buitenspelers die geen ballen krijgen. Havenaar die er echt geen klote van kan. Een keeper waar je bij iedere actie een hartverzakking van krijgt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sinds die strafschop is het gewoon bagger.
De Jong nooit goed gevonden. Werkertje, kopgoals en kwam vorig jaar o.a. in de CL de 4e man nog niet voorbij zo traag als poep.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit ruikt een beetje naar subjectiviteit
Uiteraard heeft PSV goede spelers maar over de gehele linie is de selectie niet stukken beter dan de concurrentie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook wel de slechtste speler van PSV op.
Maar die staat wel wekelijks in basis bij PSVquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook wel de slechtste speler van PSV op.
Viergever staat ook wekelijks in de basis bij jullie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar die staat wel wekelijks in basis bij PSV
Helaas wel ja, zullen we Viergever ruilen voor Moreno?quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viergever staat ook wekelijks in de basis bij jullie.
Dat is... uh gewoon... jouw mening... enzoquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard heeft PSV goede spelers maar over de gehele linie is de selectie niet stukken beter dan de concurrentie.
Nee hoor, leg de selecties maar naast elkaar en je komt tot de conclusie dat het aardig gelijkwaardig is.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is... uh gewoon... jouw mening... enzo
Je verwacht weer veel te veel.quote:
Met het hoofd dan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verwacht weer veel te veel.
Vrijdag tegen PEC, daar liggen kansen voor julliequote:Op zaterdag 24 september 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit ook gewoon totaal geen voetbal meer in het elftal. Middenveld wordt compleet overlopen en zit 0 creativiteit in. Heb je 2 snelle buitenspelers die geen ballen krijgen. Havenaar die er echt geen klote van kan. Een keeper waar je bij iedere actie een hartverzakking van krijgt.
Wie weet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrijdag tegen PEC, daar liggen kansen voor jullie
Potten be like.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker klagen over het doelsaldo, FOX be like.
hoe laatquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
Wie zet vannacht de wekker voor de UFC Brasilia?
Ze spelen niet eens op gras.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh PSV'ers deden Calimero
Gras is groen
Heb je niet genoten van Ajax?quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kap ermee voor vandaag. Genoeg aids gezien!
Excelsior laatste minuut is genotquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat Excelsior kan er echt helemaal geen reet van. Dan zal zo wel de 2-2 vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |