Aangifte loopt nog, vandaar dat het wat gevoelig ligt nogquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke, mad om iets van vorig seizoen. Apart volk
wat ordinairtwitter:fcdordrechtnl twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 20:54:28Corner FC Dordrecht, de bal gaat via de edele delen van Kok achter. Sterkte en een rustige avond voor Mevrouw Kok. #dorvol reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
wat ordinairtwitter:fcdordrechtnl twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 20:54:28Corner FC Dordrecht, de bal gaat via de edele delen van Kok achter. Sterkte en een rustige avond voor Mevrouw Kok. #dorvol reageer retweet
Misselijkmakendquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Pure retoriek. Het zijn PSV'ers.quote:
Feest. Jammer van de tegengoal, al is het iets minder erg omdat Riedewald, die ik helaas ook heb, wel niet zal spelenquote:
Ik zou eigenlijk niet eens meer weten wat er in die wedstrijd is gebeurd.quote:
Heb je mijn team gejat?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feest. Jammer van de tegengoal, al is het iets minder erg omdat Riedewald, die ik helaas ook heb, wel niet zal spelen
Milik schwalbe.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet eens meer weten wat er in die wedstrijd is gebeurd.
Heerlijk toch lieve davyquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft inslagenreuring voor niets zitten indekken
Mijn team:quote:
Gelukkig maken PSV'ers nooit schwalbes.quote:
Egniequote:Op zaterdag 24 september 2016 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig maken PSV'ers nooit schwalbes.
Delle;quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn team:
Jones
Luckassen
Riedewald
Kongolo
Sanchez
Breukers
Ziyech
Falkenburg
Sanusi
Havenaar
Brogno
Ik wil sowieso nog Unal hebben, en dan nog Bel Hassani en Celina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |