abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165537141
Toen ik en mijn ex samen aan het daten waren kwam ik er al snel achter dat hij een relatie had. Ik heb hem toen verteld om een keuze te maken, en uiteindelijk koos hij voor mij.

Daarna hebben wij ongeveer een jaar een relatie gehad. Daarna hebben we besloten door wat kleine ruzies eerst vrienden te blijven, en het daten weer opnieuw op te bouwen om te kijken voor een nieuwe kans op onze relatie.

Nou kom ik er dus 2 dagen terug achter dat hij de relatie met zijn toenmalige vriend nooit heeft opgebroken. Ze zijn vandaag de dag dus al 5 jaar samen. Ik was er kapot van toen ik erachter kwam, en ben natuurlijk woest tegen hem geweest toen ik met hem belde.

Ik heb hem de keus gegeven dat hij naar mij mag komen voor uitleg en dat ik anders naar hem kom. Hij vertelde mij dat hij zaterdag avond (vandaag) komen zou om het af te sluiten, want ik vind dat ik dit verdien.

Nou negeert hij me al 2 dagen, leest al mn berichten, reageerd nergens op, ook niet op telefoontjes. Ik krijg het idee alsof hij wil proberen aangifte te doen van stalken. Is dit mogelijk in deze situatie? Want ik vind wel dat ik het recht heb om boos te zijn.

Serieuze reacties worden erg gewaardeerd.

Bedankt alvast
  PR/Manusje van alles zaterdag 24 september 2016 @ 17:12:10 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_165537176
Jullie zagen elkaar nooit of zo?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_165537189
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie zagen elkaar nooit of zo?
Hij kwam alleen bij mij omdat hij vervoer heeft en ik niet ;)
pi_165537296
Ga het gesprek met z'n vriendin aan, dat zou ik doen :)
Verstuurd vanaf mijn Horloge
pi_165537472
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:21 schreef Yamahihi het volgende:
Heb ik al gedaan, die heeft de berichten gelezen en daarna me geblokkeerd op facebook..
pi_165537504
:o damn...
Heeft hij nog spullen van zichzelf bij jou thuis? Op marktplaats zetten en hem de links sturen. Kijken hoe snel hij dan reageert :')
pi_165537520
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:35 schreef Elvi het volgende:
:o damn...
Heeft hij nog spullen van zichzelf bij jou thuis? Op marktplaats zetten en hem de links sturen. Kijken hoe snel hij dan reageert :')
Nee helaas niet. Maar goed ik weet dus niet waar hij woont alleen waar zijn winkel is.. en ik ben dus van plan om daar dan heen te gaan als hij vanavond hier niet komt. Want ik wil een uitleg hebben.
pi_165537540
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:21 schreef Yamahihi het volgende:
In de OP lees ik alleen iets over de vriend van die ex. Is er óók nog een vriendin in het spel?
pi_165537550
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:39 schreef Chai het volgende:

[..]

In de OP lees ik alleen iets over de vriend van die ex. Is er óók nog een vriendin in het spel?
Nee ik ben gay, hij heeft een vriend, maar vind niet dat het geslacht er verder toe doet, vandaar dat ik daar niet op in ga.
pi_165537581
Vond je het niet vreemd dat je in ruim een jaar relatie nooit bij hem thuis geweest bent?
  zaterdag 24 september 2016 @ 17:48:21 #11
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165537645
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Verkeerd gezelen trek de "in" er vanaf.
pi_165537688
Waarom zou je überhaupt nog met zo iemand willen aanpappen? Gewoon doen alsof hij niet meer bestaat.
Conscience do cost.
  zaterdag 24 september 2016 @ 17:52:22 #13
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165537703
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:32 schreef MrBadass het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, die heeft de berichten gelezen en daarna me geblokkeerd op facebook..
Oké dat is wel apart.
Nou ja in dat geval zou ik ze met rust laten. Als ie jou al op zin manier behandeld, doet ie t vast vaker. En als z'n vriend je niet gelooft komt ie er nog wel achter.

Wel klote voor jou.

Doosje ferrero rocher, atje patatje chips en pizza doet voor mij meestal wonderen. :)
pi_165537706
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:43 schreef Tinos85 het volgende:
Vond je het niet vreemd dat je in ruim een jaar relatie nooit bij hem thuis geweest bent?
Nou nee, want het kon altijd prima bij mij thuis, daarnaast is het duur om iemand op te halen en dan weer terug te brengen, vandaar altijd hier. heb verder wel vaak twijfels gehad over dingen, maar die altijd weer aan de kant gezet "omdat ik van hem hield" ;s
pi_165537722
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:52 schreef Yamahihi het volgende:

[..]

Oké dat is wel apart.
Nou ja in dat geval zou ik ze met rust laten. Als ie jou al op zin manier behandeld, doet ie t vast vaker. En als z'n vriend je niet gelooft komt ie er nog wel achter.

Wel klote voor jou.

Doosje ferrero rocher, atje patatje chips en pizza doet voor mij meestal wonderen. :)
Thanks. Maar het is niet zo zeer dat ik er nog heel erg mee zit. Maar ik wil wel weten waarom ie dit flikt als ie toch zo gelukkig is met zn vriendje.
pi_165537836
Je weer niet eens waar z'n adres is. :{
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  Moderator zaterdag 24 september 2016 @ 18:10:22 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165537935
Wauw... het moet wel een knappe vent zijn wanneer je zonder dat je weet waar hij woont of anderszins een relatie aanknoopt :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165537975
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:10 schreef Renesite het volgende:
Wauw... het moet wel een knappe vent zijn wanneer je zonder dat je weet waar hij woont of anderszins een relatie aanknoopt :{
haha nou dat valt dus heel erg mee! en je moet zn vriend eens zien die is er nog veel erger aan toe _O-

maar ja, liefde maakt blind.
pi_165538155
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:38 schreef MrBadass het volgende:

[..]

Nee helaas niet. Maar goed ik weet dus niet waar hij woont alleen waar zijn winkel is.. en ik ben dus van plan om daar dan heen te gaan als hij vanavond hier niet komt. Want ik wil een uitleg hebben.
Je hebt dus jaren een relatie maar weet niet eens waar hij woont? Volgende keer niet meer zo naïef doen en deze snel vergeten.
pi_165538219
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:52 schreef MrBadass het volgende:

[..]

Nou nee, want het kon altijd prima bij mij thuis, daarnaast is het duur om iemand op te halen en dan weer terug te brengen, vandaar altijd hier. heb verder wel vaak twijfels gehad over dingen, maar die altijd weer aan de kant gezet "omdat ik van hem hield" ;s
duuur om altijd iemand op te halen? Je kan niet fietsen en er is geen ov?
pi_165538227
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:23 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je hebt dus jaren een relatie maar weet niet eens waar hij woont? Volgende keer niet meer zo naïef doen en deze snel vergeten.
nee we hebben een jaar een relatie gehad, en toen verder alleen friends with benefits met hoop op een kans opnieuw voor de relatie (not). Hij had bakken geld, en woont in nijmegen, ik zelf woon in friesland. Vandaar dat hij altijd hier kwam, ik ben dan 60,- kwijt om daar met de trein heen te gaan.
pi_165538240
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:27 schreef computergirl het volgende:

[..]

duuur om altijd iemand op te halen? Je kan niet fietsen en er is geen ov?
deze vraag is beantwoord in het vorige antwoord :P
pi_165538275
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:28 schreef MrBadass het volgende:

[..]

nee we hebben een jaar een relatie gehad, en toen verder alleen friends with benefits met hoop op een kans opnieuw voor de relatie (not). Hij had bakken geld, en woont in nijmegen, ik zelf woon in friesland. Vandaar dat hij altijd hier kwam, ik ben dan 60,- kwijt om daar met de trein heen te gaan.
Dan nog. Je hebt toch ook interesse in zijn leven? Dat je dat niet iedere maand doet snap ik nog, maar jaren lang niet.
pi_165538302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:30 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dan nog. Je hebt toch ook interesse in zijn leven? Dat je dat niet iedere maand doet snap ik nog, maar jaren lang niet.
Ik heb het ook wel eens gevraagd of ie dat leuk zou vinden toen der tijd. en hij zei dan altijd dat het ook prima bij mij kon. waar ik het dan overigens ook mee eens was.
pi_165538877
Hij heeft het mooi op die afstand verborgen kunnen houden. Jij denkt dat je een antwoord schuldig ben van hem maar als hij dat niet of kan geven zou ik het lekker laten.

Owja, je bent in mijn ogen toch een tikkeltje naïef dat je een jaar lang het wel best vond alleen bij jou thuis af te spreken.
pi_165538920
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:30 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dit ja. Een jaar lang geen enkele visie op zijn leven, dus ook nergens in mengen qua vrienden en kennisen. Ongeïnteresseerd en naïef (hallo sidechick).

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:10 schreef MrBadass het volgende:
Toen ik en mijn ex samen aan het daten waren kwam ik er al snel achter dat hij een relatie had. Ik heb hem toen verteld om een keuze te maken, en uiteindelijk koos hij voor mij.
Hoe kwam je daarachter? Waarom wil je op iemand vertrouwen die je moet vertellen dat er een keuze gemaakt dient te worden, nadat je er zelf achter kwam dat er nog iemand in het spel was?

quote:
Daarna hebben wij ongeveer een jaar een relatie gehad. Daarna hebben we besloten door wat kleine ruzies eerst vrienden te blijven, en het daten weer opnieuw op te bouwen om te kijken voor een nieuwe kans op onze relatie.

Nou kom ik er dus 2 dagen terug achter dat hij de relatie met zijn toenmalige vriend nooit heeft opgebroken. Ze zijn vandaag de dag dus al 5 jaar samen. Ik was er kapot van toen ik erachter kwam, en ben natuurlijk woest tegen hem geweest toen ik met hem belde.
Hoe kwam je er achter?

quote:
Ik heb hem de keus gegeven dat hij naar mij mag komen voor uitleg en dat ik anders naar hem kom. Hij vertelde mij dat hij zaterdag avond (vandaag) komen zou om het af te sluiten, want ik vind dat ik dit verdien.
Jij vindt dat je het verdient, dus hij vertelt jou dat ie vanavond langs zou komen?

quote:
Nou negeert hij me al 2 dagen, leest al mn berichten, reageerd nergens op, ook niet op telefoontjes. Ik krijg het idee alsof hij wil proberen aangifte te doen van stalken. Is dit mogelijk in deze situatie? Want ik vind wel dat ik het recht heb om boos te zijn.
Je trekt een beetje aparte causale verbanden eerlijk gezegd. Begrijpelijk dat je boos bent ja, maar je kan natuurlijk prima boos zijn zonder iemand te stalken hè. Je hebt niet ineens het recht om iemands leven te verzieken met stalkgedrag.
Ergens is het misschien ook niet zo raar dat je genegeerd wordt. Als hij toegezegd heeft om vanavond langs te komen, wat moet je dan nu allemaal voor aandacht dan? Face to face contact kan in bepaalde gevallen een stuk prettiger communiceren, want je ziet de ander ook reageren qua mimiek enzo. En misschien wek je door al die boze berichtjes ook een beetje de indruk alsof daarop ingaan niet zo gek veel (goed) effect heeft.
Geen idee hoe je een en ander verwoord, maar misschien ben je niet zo realistisch om veel te verwachten van een dude die je al een langere periode (weer) bedrogen heeft. Laat staan als je als een malle al je emoties op hem af wil reageren, (on)terecht of niet.

quote:

[..]

Beetje jammer dat je daarvoor dus wel de moeite wil nemen om nu wel die kant uit te gaan. En voor wat? Gaat er een goede reden kunnen zijn die je gerust gaat stellen denk je? Voldoening ofzo? Hoop je dat ie op zijn knietjes om vergiffenis gaat smeken?

Als je bang bent voor aangifte door hem, dan stel je je misschien wel kwetsbaar op in zijn winkel. Hij zal in het voordeel zijn in zijn omgeving, waar mensen ook mogelijk eerder hem zullen geloven dan jou. Zeker als jij uit je plaat gaat daar en een scene trapt. Zou het handig zijn om dat op camera te hebben denk je?

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:53 schreef MrBadass het volgende:

[..]

Thanks. Maar het is niet zo zeer dat ik er nog heel erg mee zit. Maar ik wil wel weten waarom ie dit flikt als ie toch zo gelukkig is met zn vriendje.
Omdat het kan en hij kennelijk geen moeite had om, nadat jij duidelijk bent geweest over een keuze maken, jouw wensen daarin niet te respecteren. En omgekeerd heb je het hem daar ook wel makkelijker in gemaakt door te weinig interesse te stellen in zijn wereld door nooit langs te zijn geweest. Misschien dat hij het daar zelfs mee goed zou willen lullen, want hoe serieus neem je je partner als je na een jaar geen adres hebt e.d.?
Hoe serieus kan hij zijn geweest als hij dit allemaal zonder pardon accepteerde en met al zijn bakken met geld, je geen treinkaartje kado deed zodat je eens in zijn buurt kon verblijven?

Ik zou nog eens goed nadenken over tweerichtingsverkeer binnen een relatie en sowieso weinig meer verwachten van deze dude. Beter laat je je verwerking hier van ook niet afhangen van zo een flakey pipo. Gun jezelf wat beters. Kijk in de buurt naar een proefles boksen ofzo, sport je woede er lekker uit en ga daarna verder met een gelijkwaardiger typ.

Sterkte!
pi_165540491
Thanks voor dit gigantische bericht, ik geef mezelf voor een heel groot deel de schuld, want ik heb alle tijd twijfels gehad. Maar deze gevoelens heb ik aan de kant geschopt voor mijn gevoelens voor hem. Maar ergens in mijn achterhoofd bleef toch altijd zeuren dat er iets niet klopte. Maar ik was zo verliefd, dat ik daar niet naar wou luisteren.

Het is niet dat ik hoop dat ie nu die vriend van hem dumpt en naar mij komt rennen, want ik zou hem echt niet meer hoeven. Het is meer de vraag "waarom" die in mijn hoofd blijft hangen. Waarom 2 jaar lang de ene naar de andere leugen vertellen. Wat was er zo waardevol? En als ik hier geen antwoord op krijg, dan zal ik dit altijd zelf gaan proberen in te vullen.

Ik heb veel met deze man gedeeld, en ik weet niet wat er van zijn kant nu wel en niet waar is. Ik heb erg veel van deze man gehouden, en om hem gegeven.

Ik wil toch wel graag 1x nog face 2 face contact om dit af te sluiten en lekker verder te gaan met mijn leven.
pi_165540879
Klinkt ook niet als een serieuze relatie als je niet eens weet waar ie woont
Dan heb je er zelf ook echt een rol in dat je zo naïef bent geweest hoor

En jullie waren een jaar samen en hij dus 5 jaar met zijn vriend ... euhm jij bent 'de ander'. Je TT geeft me het idee dat je niet helemaal snapt dat hij jou niet serieus naam en dat jij het snoepje on the side was (jullie waren niet eens meer samen het was alleen seks)
Klinkt alsof je wat realiteitszin mist
  zaterdag 24 september 2016 @ 20:50:02 #29
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165540951
Volgens mij ben je gewoon een lieve jongen, een beetje te zachtaardig.

Ik snap dat je een soort afsluiting wilt, maar hij kan je waarschijnlijk toch geen zinnig antwoord geven.

Waarom? Omdat het een klootzak is.
pi_165541012
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 20:30 schreef MrBadass het volgende:
Thanks voor dit gigantische bericht, ik geef mezelf voor een heel groot deel de schuld, want ik heb alle tijd twijfels gehad. Maar deze gevoelens heb ik aan de kant geschopt voor mijn gevoelens voor hem. Maar ergens in mijn achterhoofd bleef toch altijd zeuren dat er iets niet klopte. Maar ik was zo verliefd, dat ik daar niet naar wou luisteren.
Gues what time it is..?

quote:
Het is niet dat ik hoop dat ie nu die vriend van hem dumpt en naar mij komt rennen, want ik zou hem echt niet meer hoeven. Het is meer de vraag "waarom" die in mijn hoofd blijft hangen. Waarom 2 jaar lang de ene naar de andere leugen vertellen. Wat was er zo waardevol? En als ik hier geen antwoord op krijg, dan zal ik dit altijd zelf gaan proberen in te vullen.
Waar voel jij dat waardevolle dan in zitten? Niet lullig bedoelt, maar ben je niet gewoon zijn ticket out geweest? De minnares op de hotelkamer als het ware, waar ie naar kon ontsnappen?
Beter stel je de vraag aan jezelf ipv dat liegebeest, wat was er waardevol aan? Wat vindt je belangrijk in een relatie en in een partner? En nog belangrijker misschien: wat vindt jij waardevol aan jezelf? Zodat je volgende keer niet een blind eye doet voor vermeende liefde, terwijl je feitelijk niet in elkaars leven investeert. Het is tijd om naar jezelf te luisteren. Ga invullen wat jij jezelf wel waard vindt en laat je verwerking niet afhangen van zo een shady kerel die overduidelijk niet het beste met jou (of zijn huidige partner) voor heeft. L'oreal jwz.

quote:
Ik heb veel met deze man gedeeld, en ik weet niet wat er van zijn kant nu wel en niet waar is. Ik heb erg veel van deze man gehouden, en om hem gegeven.
Nu al in verleden tijd spreken lijkt me erg vooruitlopend.. Maar nogmaals, hij heeft zich niet bepaald de betrouwbaarste getoond. Is jouw mening niet veel belangrijker? Jij weet waarin jij eerlijk bent geweest, daar zou je misschien beter wat berusting in kunnen zoeken dan weer hem een kans geven om je naar de mond te praten. Of nog 'leuker', wat als meneer nu geen moeite meer gaat doen om dit voor zover nog mogelijk netjes af te handelen? Wat als hij geen (meer) zin heeft om met jouw boosheid om te gaan, zeker als hij je niet meer om kan turnen? Wil je daar echt op gaan zitten wachten?

quote:
Ik wil toch wel graag 1x nog face 2 face contact om dit af te sluiten en lekker verder te gaan met mijn leven.
Serieus, in het leven krijg je lang niet altijd een nabespreking van shit, dus beter ga je aan de slag met hetgeen wat wel de moeite waard is en waar je wel mee aan de slag kan. Dat ben jij zelf en jouw leven.
pi_165541083
Is het dezelfde als van dit topic?
R&P / Hoe kan ik hem loslaten?
pi_165542214
Hoe kun je dat nou vijf jaar niet in de gaten hebben?
pi_165542271
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 20:56 schreef Allures het volgende:
Is het dezelfde als van dit topic?
R&P / Hoe kan ik hem loslaten?
Nee, dat is iemand anders, al een lange tijd afgesloten. die van dit topic kwam eigenlijk na hem mijn leven binnen lopen.
pi_165542335
@scary_mary misschien heb je gelijk, kan ik het beter achter me laten ipv nog moeite voor iemand te doen die dat nooit echt voor mij zou over hebben gehad. Het feit dat ie vanavond niet is komen opdagen zegt wel genoeg. Maar om de een of andere reden voel ik de need om toch nog iets te doen. Maar misschien zie ik met tijd wel in dat dit niet nodig is. Want alle gevoelens voor hem zijn wel verdwenen, ook de boosheid is in principe al weg.

Thanks voor je uitgebreide eerlijke reacties, heb er zeker wat aan :)
pi_165542380
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 20:50 schreef Yamahihi het volgende:
Volgens mij ben je gewoon een lieve jongen, een beetje te zachtaardig.

Ik snap dat je een soort afsluiting wilt, maar hij kan je waarschijnlijk toch geen zinnig antwoord geven.

Waarom? Omdat het een klootzak is.
Ik ben inderdaad wel een lieve jongen, iemand die veel kansen geeft. Niet zachtaardig, aangezien ik vrij wat mee gemaakt heb in mijn leven. Maar als ik iemand echt leuk vind gooi ik al snel mijn daadwerkelijke gevoelens aan de kant helaas. Iets waar ik duidelijk vaker naar moet luisteren. Maar ja verliefd zijn he.

Nee ik denk ook niet dat hij dat kan, want wat hij ook zegt, ik zal het toch niet geloven. Maar voor mijn gevoel wil ik het wel graag, wie weet over een paar dagen hoeft t van me niet meer. Ben er nu al best wel klaar mee om eerlijk te zijn.
pi_165542403
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:42 schreef Bananenpap het volgende:
Hoe kun je dat nou vijf jaar niet in de gaten hebben?
nou ik ken hem nog maar 2 jaar. maar ze gaan nu 5 jaar met elkaar. heb de titel verkeerd ingevuld kom ik achter. ik bedoelde dat hij al 5 jaar een relatie had. Maar ergens wist ik het wel. Ik was alleen te dom om naar mezelf te luisteren
pi_165542417
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:52 schreef MrBadass het volgende:

[..]

nou ik ken hem nog maar 2 jaar. maar ze gaan nu 5 jaar met elkaar. heb de titel verkeerd ingevuld kom ik achter. ik bedoelde dat hij al 5 jaar een relatie had. Maar ergens wist ik het wel. Ik was alleen te dom om naar mezelf te luisteren
Dan ben jij eigenlijk de de derde in dit verhaal.
pi_165542439
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dan ben jij eigenlijk de de derde in dit verhaal.
Ja dat klopt.
pi_165542528
Eigenlijk bedriegt hij ook diegene waarmee hij 5 jaar heeft.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_165542560
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:59 schreef Vimbavimba het volgende:
Eigenlijk bedriegt hij ook diegene waarmee hij 5 jaar heeft.
Die heb ik dus ook benaderd, maar die heeft me direct geblokkeerd. Ik denk ook niet dat ik de eerste ben met wie hij is vreemdgegaan.
pi_165542612
Ik vraag me wel een beetje af hoe je dat gedaan hebt
Je post geschiedenis is op zijn minst opmerkelijk
Ik denk dat je echt wat beter op jezelf moet gaan passen. Je lijkt een heel makkelijk slachtoffer voor mensen die geen goede intenties hebben
Misschien ook investeren in mensen om je heen die te vertrouwen zijn en je er op kunnen wijzen als er iets eerder beetje apart is zoals na een jaar niet weten waar iemand woont
pi_165542744
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 22:03 schreef Allures het volgende:
Ik vraag me wel een beetje af hoe je dat gedaan hebt
Je post geschiedenis is op zijn minst opmerkelijk
Ik denk dat je echt wat beter op jezelf moet gaan passen. Je lijkt een heel makkelijk slachtoffer voor mensen die geen goede intenties hebben
Misschien ook investeren in mensen om je heen die te vertrouwen zijn en je er op kunnen wijzen als er iets eerder beetje apart is zoals na een jaar niet weten waar iemand woont
Deze omschrijving had zeker in mijn tienertijd bij me gepast. Maar door de jaren heen ben ik erg veranderd en gegroeit. Ik ben iemand die snel leert van mijn vroegere fouten. Maar ben daarnaast ook erg eigenwijs.
  zaterdag 24 september 2016 @ 22:50:09 #43
458626 Yamahihi
... ({°}) ...
pi_165543633
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:51 schreef MrBadass het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad wel een lieve jongen, iemand die veel kansen geeft. Niet zachtaardig, aangezien ik vrij wat mee gemaakt heb in mijn leven. Maar als ik iemand echt leuk vind gooi ik al snel mijn daadwerkelijke gevoelens aan de kant helaas. Iets waar ik duidelijk vaker naar moet luisteren. Maar ja verliefd zijn he.

Nee ik denk ook niet dat hij dat kan, want wat hij ook zegt, ik zal het toch niet geloven. Maar voor mijn gevoel wil ik het wel graag, wie weet over een paar dagen hoeft t van me niet meer. Ben er nu al best wel klaar mee om eerlijk te zijn.
You teach people hoe to trest you. En met kansen geven beloon je vaak slecht gedrag, enabling zoals dr phil dat zegt. (Wat super is icm met de Choco chips pizza, lol)
pi_165546558
Gewoon gelijk skippen. Geen tijd meer aan verspillen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_165546641
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 01:44 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon gelijk skippen. Geen tijd meer aan verspillen.
QFT
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 september 2016 @ 08:23:15 #46
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_165547810
Je hebt inderdaad het recht om boos te zijn en antwoord te krijgen, maar dat wil niet zeggen dat hij verplicht is aan jouw rechten te voldoen. Daarbij lijkt het me onwaarschijnlijk dat iemand die vreemdgaat aan zoiets als rechtsdoening doet en ik zou het daarom laten voor wat het was. Zeker aangezien zijn vriendin blind is voor jouw kant van het verhaal.
pi_165561040
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 22:00 schreef MrBadass het volgende:

[..]

Die heb ik dus ook benaderd, maar die heeft me direct geblokkeerd. Ik denk ook niet dat ik de eerste ben met wie hij is vreemdgegaan.
Misschien hebben ze wel een open relatie en wil hij er eigenlijk geen details over weten.

Maar je wilt antwoorden. Dat snap ik. Maar die ga je niet krijgen. Geen enkel antwoord is goed, namelijk.

"Ik krijg thuis niet genoeg seks"
"Ik vond je leuk en begon van je te houden, maar ik houd ook van hem"
"Ik wilde het je wel vertellen, ik heb gewacht op het perfecte moment"

Je hebt gewoon tijd nodig om te helen, daar gaat geen enkel antwoord je bij helpen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_165563508
Iedereen erg bedankt voor alle reacties.

Om heel erg eerlijk te zijn ben ik letterlijk met een nachtje slaap overal overheen gekomen. Ik ben niet boos meer, ik voel me niet meer kut en ik heb de behoefte niet ooit nog energie in die gast te gaan steken. Want zoals hij heeft bewezen is hij dat niet waard.

Ik heb elk contactmanier verbroken. Zodat hij mij niet weer benaderen kan, en ik laat het lekker achter me.

We zullen zien wat voor nieuws er op mijn pad komt :)
  maandag 26 september 2016 @ 06:43:20 #49
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165568094
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef MrBadass het volgende:

Om heel erg eerlijk te zijn ben ik letterlijk met een nachtje slaap overal overheen gekomen. Ik ben niet boos meer, ik voel me niet meer kut en ik heb de behoefte niet ooit nog energie in die gast te gaan steken. Want zoals hij heeft bewezen is hij dat niet waard.

Ik heb elk contactmanier verbroken. Zodat hij mij niet weer benaderen kan, en ik laat het lekker achter me.

haha dude wat ben jij onstabiel
pi_165568667
quote:
Jij gaat iemand daten en komt er later achter dat ie op dat moment al een relatie had?!?
Je vraagt hem vervolgens een keus te maken, maar ie had ie al gemaakt.

Niet hij, maar jij had een keuze moeten hermaken. Jezus _O-.
pi_165568993
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef MrBadass het volgende:

aparte wending. Wat een emotionele diepgang
  maandag 26 september 2016 @ 11:31:53 #52
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165571190
quote:

[..]

Voor dat soort afstanden bestaan abonnementen. Dus dat vind ik een matig excuus. Maar goed, daar heb je nu toch niets meer aan. Voor hem was het natuurlijk wel perfect dat jij nooit die kant op kwam.

Mooi kut verder. Ik zou zeggen, nooit meer spreken en gewoon verdergaan met je leven. Afsluiting willen heeft weinig zin, denk ik. Je was gewoon een bijgerechtje.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_165571357
quote:
Toen ik en mijn ex samen aan het daten waren kwam ik er al snel achter dat hij een relatie had.
Was het toen nog niet duidelijk genoeg wat voor type het was? Nogal naïef om met zo'n persoon een relatie te willen en te verwachten dat hij je trouw blijft...
pi_165571913
quote:

[..]

Je kan gewoon voor 7 euro met de trein naar Nijmegen.
pi_165580665
quote:
6s.gif Op maandag 26 september 2016 11:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Voor dat soort afstanden bestaan abonnementen. Dus dat vind ik een matig excuus. Maar goed, daar heb je nu toch niets meer aan. Voor hem was het natuurlijk wel perfect dat jij nooit die kant op kwam.

Mooi kut verder. Ik zou zeggen, nooit meer spreken en gewoon verdergaan met je leven. Afsluiting willen heeft weinig zin, denk ik. Je was gewoon een bijgerechtje.
Een abonnement is nog steeds erg prijzig als je in de schuldsanering zit en je moet redden van 30,- per week.
pi_165580685
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:02 schreef MCH het volgende:

[..]

Je kan gewoon voor 7 euro met de trein naar Nijmegen.
Op zn goedkoopst ga je voor 14-20 euro als er dag kaartjes in de aanbieding zijn. Maar voor 7 euro kom ik net met de bus bij het treinstation.
pi_165580713
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 08:59 schreef Allures het volgende:

[..]

aparte wending. Wat een emotionele diepgang
We zijn in principe al een jaar uit elkaar. Mijn gevoelens voor hem werden met de dag al minder. Daarnaast was ik meer boos dan "verdrietig" (vind dat zo'n kut woord). En ik zag snel in dat hij het niet waard is.
pi_165584285
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 17:17 schreef MrBadass het volgende:

[..]

Op zn goedkoopst ga je voor 14-20 euro als er dag kaartjes in de aanbieding zijn. Maar voor 7 euro kom ik net met de bus bij het treinstation.
NS Groupsticket regelen via Facebook.
  maandag 26 september 2016 @ 20:51:17 #59
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165585704
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 17:16 schreef MrBadass het volgende:

[..]

Een abonnement is nog steeds erg prijzig als je in de schuldsanering zit en je moet redden van 30,- per week.
Ah. Oké. Dat is een ander verhaal natuurlijk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_165586086
quote:

[..]

NIET DOEN!!! Komt zo triest en stalkerig over. Hij heeft je bedrogen ja, maar leer ervan en zie het zo: het is zijn verlies en niet die van jou.
pi_165587315
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:02 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

NIET DOEN!!! Komt zo triest en stalkerig over. Hij heeft je bedrogen ja, maar leer ervan en zie het zo: het is zijn verlies en niet die van jou.
Als je even had verder gelezen.. ;)
pi_165587388
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:10 schreef MCH het volgende:

[..]

NS Groupsticket regelen via Facebook.
Het kan allemaal, maar is erg lastig in de schuldsanering. ;)
pi_165587736
Dat is een excuus als jullie het beide hadden gewild dan was je daar geweest. Of jij door elke week een euro weg te leggen of hij had het voor je betaald of zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')