Ze hadden het op mijn eerste muziek kanaal ook voor elkaar, had wat B&A liedjes gespeeld, niet eens gemonetized (Wist niet dat dat kon toen) En hoppa, copyright claim voor alle liedjes, nog geen uur later? Kanaal wegquote:Op maandag 26 september 2016 00:46 schreef KoningPils het volgende:
ALTIJD WEER DIE KUTCLOWN EN DIE HOMOFIELE ACROBAAT!!!!
haha hij staat keihard te liegen hij heeft zelf die dingen verwijderd yt geeft niet zomaar aan dat de user het zelf gedelete heeftquote:Op maandag 26 september 2016 00:49 schreef Travel. het volgende:
Lol allemaal meteen Bradster geloven. Wat is je link van je nieuwe dashcamvideo's, kan hem niet vinden.
Is inderdaad gelogen. Fakking josti...quote:Op maandag 26 september 2016 00:50 schreef IDkaart het volgende:
[..]
haha hij staat keihard te liegen hij heeft zelf die dingen verwijderd yt geeft niet zomaar aan dat de user het zelf gedelete heeft
mensen van de jostiband maken wel hele leuke muziek hoorquote:Op maandag 26 september 2016 00:52 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Is inderdaad gelogen. Fakking josti...
quote:Op maandag 26 september 2016 00:49 schreef Travel. het volgende:
Lol allemaal meteen Bradster geloven. Wat is je link van je nieuwe dashcamvideo's, kan hem niet vinden.
O. In je eerste filmpje over asociaal parkeren zit je al fout he. Jij moet de fietser en scooterrijders voorlaten want de auto's staan op jouw helft.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 01:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, ik merk wel weer wanneer ik ga vloggen, pauze is een pauze, maar het is net als FOK! ik zeg dat het lang is, maar ondertussen?
Nouja, een hele fijne avond allemaal, en veel succes met het afzeiken en afbranden van mij. gr
quote:Deze video is niet meer beschikbaar. De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft zijn YouTube-account beëindigd.
quote:Op maandag 26 september 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het wel jammer hoe mijn kanalen hier constant aandacht worden gegeven.
Niet dat ik het erg vind, echt zeker niet zelfs. Maar het is meer dat ik het een beetje vervelend vind dat er constant mensen moeten zijn die klikken om het klikken en alleen maar kut comments kunnen leveren en kunnen afzeiken en downvoten bijvoorbeeld.
Zo`n Paul en Fylax die mij nu constant aandacht geven m.b.t YouTube, ik word er moedeloos van.
Je moet even de KLB SC helemaal lezen, daar heeft hij het al min of meer uitgepraat met Fylax.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 01:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk man.
Denk alleen dat het voornamelijk leedvermaak is.
En dat maakt mij gewoon chagrijnig om het hele gebeuren, is echt geen persoonlijke aanval man
Braddie zit gewoon te ouwehoeren, net zoals dat B en A zijn youtube account offline hebben gehaald. Hij had niet eens een filmpje van Bassie en adriaan op dit account staan. Braddie was altijd blij dat ik weblogjes over hem maakte, en nu gaat hij opeens haten erover. Man man man. Ik hoef daar niet eens toestemming voor te vragen, want de filmpjes staan openbaar en dat ze embedded kunnen wordenquote:Op maandag 26 september 2016 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet even de KLB SC helemaal lezen, daar heeft hij het al min of meer uitgepraat met Fylax.
[..]
Hij vindt het niet erg, maar hij vindt het wel jammer.quote:Op maandag 26 september 2016 09:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
hij klaagt over aandacht
Lmao
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 26 september 2016 00:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit komt voor mij serieus ook als een schok...
Had net die video opgenomen waarin ik meld dat ik een pauze neem i.v.m die privacy claim van die chick die ik aan m`n broek had hangen.
En ik krijg letterlijk 3 minuten nadat ik die video had opgenomen een mail van YouTube met een Copyright claim van Bassie & Adriaan m.b.t een video (Welke niet eens meer op dit kanaal staat![]()
Nouja, helemaal prima, ik aangegeven dat het filmpje allang en breed weg is.
KRIJG IK EEN MAIL MET DAARIN DAT MIJN KANAAL IS VERWIJDERD WEGEN SCHENDING VAN HUN REGELS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |