quote:Op zondag 25 september 2016 22:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze vond het niet fijn dat ik haar naam noemde i.c.m dat verhaaltje over dat ik haar zoende en dat zij het toen samen met vriendinnen van haar zo had gedraaid dat ik de boeman was.Als ze zegt dat ze het niet fijn vindt dat jij er zo over praat online, moet je die hele spoiler et cetera misschien achterwege laten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Spoilers kan je alleen lezen als je hier ingelogd bent..quote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Als ze zegt dat ze het niet fijn vindt dat jij er zo over praat online, moet je die hele spoiler et cetera misschien achterwege laten?
Braadmans, je snapt het ook echt nietquote:Op zondag 25 september 2016 22:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Spoilers kan je alleen lezen als je hier ingelogd bent..
Uhu en youtube videos kun je alleen kijken als je internet hebt ..quote:Op zondag 25 september 2016 22:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Spoilers kan je alleen lezen als je hier ingelogd bent..
quote:Op zondag 25 september 2016 22:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze vond het niet fijn dat ik haar naam noemde i.c.m dat verhaaltje over dat ik haar zoende en dat zij het toen samen met vriendinnen van haar zo had gedraaid dat ik de boeman was.was dat voor of nadat ze bad ging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Awsom op 25-09-2016 23:18:57 ]
Jaaa, dashcam filmpjes!quote:Op zondag 25 september 2016 22:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Stoppen ga ik niet doen, maar wel even een korte pauze in lassen.
Kanaal blijft bestaan, filmpjes blijven er op staan, maar ik ga zelf voorlopig verder met dashcam filmpjes en muziek filmpjes, en misschien wat luchtigs op dit kanaal, maar echt vloggen komt pas weer over een poosje.
Wil gewoon even een beetje nadenken over hoe ik het ga aanpakken that's all.
quote:Op zondag 25 september 2016 22:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Stoppen ga ik niet doen, maar wel even een korte pauze in lassen.
Kanaal blijft bestaan, filmpjes blijven er op staan, maar ik ga zelf voorlopig verder met dashcam filmpjes en muziek filmpjes, en misschien wat luchtigs op dit kanaal, maar echt vloggen komt pas weer over een poosje.
Wil gewoon even een beetje nadenken over hoe ik het ga aanpakken that's all.
Hij zal wel 1.000 views minimaal per video. Het is niet zo moeilijk om 6.000 views in total te krijgen als je 36.000 filmpjes maakt waarin je jezelf belachelijk maakt en dit verspreid op meerdere fora.quote:Op zondag 25 september 2016 22:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
1000 views?
Heb er ondertussen 6000 dusseh
Hij houdt zich weer niet aan zijn beloftes.quote:Op zondag 25 september 2016 23:15 schreef MrSalazar het volgende:
Hij heeft zn account weer verwijderd.
Ja, ik wil een multimiljonair aan de haak slaan, maar dat gaat ook niet gebeuren he?quote:Op zondag 25 september 2016 22:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wil gewoon even een beetje nadenken
hij begint irritant te wordenquote:Op maandag 26 september 2016 00:12 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Wat entertainmentwaarde betreft scoort de heer Bradley wel hoog.
quote:Op maandag 26 september 2016 00:39 schreef Travel. het volgende:
Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik was op tijd om de ik neem pauze mededeling gezien te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |