16 euro? Vies om dat van iemand te jatten.quote:Op zondag 25 september 2016 15:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pric(...)rd-+-sd-adapter.html
En nu weer terug in je baarmoeder
¤ 12,19quote:Op zondag 25 september 2016 15:19 schreef IDkaart het volgende:
[..]
16 euro? Vies om dat van iemand te jatten.
IS nog steeds een vies bedrag. Je moet echt een teringlijer zijn om de vorige eigenaar niet op de hoogte te stellen van dat dat kaartje er nog in zit.quote:Op zondag 25 september 2016 15:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
¤ 12,19
Oohnee jij hebt geen creditcard, kom je niet voor in aanmerking he
quote:Op zondag 25 september 2016 15:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
¤ 12,19
Oohnee jij hebt geen creditcard, kom je niet voor in aanmerking he
tuurlijk! Zo eerlijk ben ik ook wel.quote:Op zondag 25 september 2016 15:27 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Al met al, tof dat je de kaart gewoon terugstuurt.
quote:Op zondag 25 september 2016 15:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
tuurlijk! Zo eerlijk ben ik ook wel.
had ie niks gezegd had ik hem gehouden dat zeg ik ook eerlijk. Maar hij vroeg er naar. nouja dan is dat een kleine moeite.
Had er nog een excuus briefje bij gedaan
quote:Op zondag 25 september 2016 15:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
ehouden dat zeg ik ook eerlijk. Maar hij vroeg er naar. nouja dan is dat een kleine moeite.
Had er nog een excuus briefje bij g
check mijn q&a dan :pquote:Op zondag 25 september 2016 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
Braddie, wanneer kunnen we weer meer 'de toerist uithangen in' filmpjes verwachten?
Ik houd het bijna niet meer bij met al die Q&A'squote:
Waarom ben je zo lelijk?quote:Op zondag 25 september 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
Al verzamel ik nog steeds vragen.
Maar ik ga er denk ik pas over een paar dagen weer een opnemen, wil er nu een van 15 minuten of zo :")
En waarom denkt die gast dat de gemiddelde Youtubekijker zin heeft om 15 minuten hetzelfde filmpje te bekijkenquote:
Waar blijft jouw Q&A?quote:Op zondag 25 september 2016 18:34 schreef IDkaart het volgende:
[..]
En waarom denkt die gast dat de gemiddelde Youtubekijker zin heeft om 15 minuten hetzelfde filmpje te bekijken![]()
Enzo Knol had het ook in een interview over dat je rekening moet houden met dat mensen op Youtube snel doorklikken naar het volgende filmpje als het te lang duurt.
Bennie Joling, de laatste échte clubman in Nederland.quote:Op zondag 25 september 2016 19:55 schreef vaduz het volgende:
Braddie, ben jij toevallig fan van Bennie Joling(de voetballer van FC OVERIJSSEL)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |