quote:Op zondag 25 september 2016 13:07 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Bradley; vind je het erg dat ik contact opgenomen heb met de FS200-verkoper en hem heb verwezen naar jouw video waarin je duidelijk maakte dat je bewust het geheugenkaartje niet hebt teruggegeven aan de verkoper?
Ach man, dat pseudomoralistische gejank hier. Flikker toch een eind op zeg.quote:Op zondag 25 september 2016 13:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je zet jezelf wel weer lekker neer als de aso tokkie die je in feite bent.
quote:Op zondag 25 september 2016 13:53 schreef starla het volgende:
[..]
Ach man, dat pseudomoralistische gejank hier. Flikker toch een eind op zeg.
Als je nooit in je hele leven ook maar iets dat niet van jou was gehouden hebt (eurootje vinden op straat bijvoorbeeld), dan heb je het recht, maar ik geloof er alleen geen zak van.
Jaaaaa...jaaaa....quote:Op zondag 25 september 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou in ieder geval geen enkele euro die ik eerst uit iemand zijn zak heb zien vallen en toen bewust niks heb gezegd en daarna snel zelf opgeraapt.
In plaats van onzin uit te kramen kan je ook even nadenken voordat je iets op het wereldwijde web zet. (je holmaatje Bradley heeft ook last van dit probleem)quote:Op zondag 25 september 2016 13:41 schreef starla het volgende:
[..]
Jankebal. De wereld buiten je computerschermpje werkt iets anders dan alleen:
[ afbeelding ]
Ik ben van mening dat hij erg vriendelijk blijft.quote:Op zondag 25 september 2016 13:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja
Hij heeft het kaartje er niet uit gehaald... Belt nu dat 'ie hem terug wil, dus ik weet het niet :") Denk dat ik hem maar gewoon terug geef ook, anders komt er weer gezeik van, en daar heb ik ook geen zin in.
Ik heb in mn hele leven nog nooit iets gejat van een ander persoon, nee. Een eurootje vinden op straat is iets anders. Ik had die kaart direct teruggegeven.quote:Op zondag 25 september 2016 13:53 schreef starla het volgende:
[..]
Ach man, dat pseudomoralistische gejank hier. Flikker toch een eind op zeg.
Als je nooit in je hele leven ook maar iets dat niet van jou was gehouden hebt (eurootje vinden op straat bijvoorbeeld), dan heb je het recht, maar ik geloof er alleen geen zak van.
Tevens dit. Dat kaartje houden is een ding. Denken dat dat normaal is en het op video vastleggen toont eens te meer aan om wat voor persoon het eigenlijk gaat.quote:Op zondag 25 september 2016 14:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat hij erg vriendelijk blijft.
Als ik zou vergeten om ergens een kaartje uit te halen en ik zie er later een video over terug dan zou ik iets minder vriendelijk dan hem duidelijk maken dat het mijn kaartje is.
Vertel me, over wat voor een persoon hebben we het hier? Net zo'n persoon die met z'n post geweld impliceert omdat dat stoer staat op Fok!?quote:Op zondag 25 september 2016 14:08 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tevens dit. Dat kaartje houden is een ding. Denken dat dat normaal is en het op video vastleggen toont eens te meer aan om wat voor persoon het eigenlijk gaat.
Wow wtf heb je de politie al gebeld voor deze man? Hij is een gevaar voor zichzelf en de omgeving.quote:Op zondag 25 september 2016 14:08 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tevens dit. Dat kaartje houden is een ding. Denken dat dat normaal is en het op video vastleggen toont eens te meer aan om wat voor persoon het eigenlijk gaat.
Maar jij vindt het blijkbaar normaal gedrag. Anders zou je het niet opnemen in je vlog.quote:Op zondag 25 september 2016 14:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
wat een gedoe zeg om een geheugenkaart:')
Ja, als hij niet had gebeld had ik het kaartje gehouden. Maar hij heeft gebeld dus dan ben ik zo fatsoenlijk om hem gewoon op de bus te doen. toevallig net gedaan.
Als ik zelf een camera had verkocht hier en er zat een kaartje in zouden de meeste waarschijnlijk net doen of hun neus bloed.
Het is nu opgelost, dan koop ik er zelf een. big deal
kaartje van 32 gb kost amper 15 euroquote:Op zondag 25 september 2016 15:00 schreef IDkaart het volgende:
Een geheugenkaart van 1gb is bijna waardeloos, een geheugenkaart van 32 euro kost wel flink wat meer asl een va 16gb al 15 euro kost
Dat jij nou low class artikelen koopt en dan gaat klagen over dat alles zo sloom is en snel stuk gaatquote:
https://tweakers.net/pric(...)rd-+-sd-adapter.htmlquote:Op zondag 25 september 2016 15:17 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dat jij nou low class artikelen koopt en dan gaat klagen over dat alles zo sloom is en snel stuk gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |