abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165552589
Elke 12 uur een nieuwe Q&A.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165552671
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 13:07 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Bradley; vind je het erg dat ik contact opgenomen heb met de FS200-verkoper en hem heb verwezen naar jouw video waarin je duidelijk maakte dat je bewust het geheugenkaartje niet hebt teruggegeven aan de verkoper?
pi_165552712
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 13:46 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je zet jezelf wel weer lekker neer als de aso tokkie die je in feite bent.
Ach man, dat pseudomoralistische gejank hier. Flikker toch een eind op zeg.

Als je nooit in je hele leven ook maar iets dat niet van jou was gehouden hebt (eurootje vinden op straat bijvoorbeeld), dan heb je het recht, maar ik geloof er alleen geen zak van.
I feel kinda Locrian today
pi_165552743
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 13:53 schreef starla het volgende:

[..]

Als je nooit in je hele leven ook maar iets dat niet van jou was gehouden hebt (eurootje vinden op straat bijvoorbeeld), dan heb je het recht, maar ik geloof er alleen geen zak van.
:')

Nou in ieder geval geen enkele euro die ik eerst uit iemand zijn zak heb zien vallen en toen bewust niks heb gezegd en daarna snel zelf opgeraapt. :)
pi_165552834
Voor de volgende Q&A:

Vraag 1: Waarom koop je zoveel camera's e.d.? Voor al dat geld kun je al bijna een mooie Full HD camera kopen die niet tig jaar oud is.

Vraag 2: Waarom twijfel je zoveel over je youtube kanalen ?

Vraag 3: Je vindt filmpjes maken leuk, maar krijg je niet meer voldoening van bétere content? Mooie shots , goed geluid , misschien nog wat betere editting?

Vraag 4: Waarom krijg je zoveel bans op Fok?

Vraag 5: Welke vragen zou jij de users willen stellen om ze beter te leren kennen?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_165552870
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 13:55 schreef Chai het volgende:

[..]

:')

Nou in ieder geval geen enkele euro die ik eerst uit iemand zijn zak heb zien vallen en toen bewust niks heb gezegd en daarna snel zelf opgeraapt. :)
Jaaaaa...jaaaa....
pi_165552917
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 13:41 schreef starla het volgende:

[..]

Jankebal. De wereld buiten je computerschermpje werkt iets anders dan alleen:

[ afbeelding ]
In plaats van onzin uit te kramen kan je ook even nadenken voordat je iets op het wereldwijde web zet. (je holmaatje Bradley heeft ook last van dit probleem)

Juist ik zag verder dan mijn 'computerschermpje'. De verkoper was het met mij eens; dit is een principekwestie.
pi_165552948
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 13:20 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Sja :')
Hij heeft het kaartje er niet uit gehaald... Belt nu dat 'ie hem terug wil, dus ik weet het niet :") Denk dat ik hem maar gewoon terug geef ook, anders komt er weer gezeik van, en daar heb ik ook geen zin in.
Ik ben van mening dat hij erg vriendelijk blijft.
Als ik zou vergeten om ergens een kaartje uit te halen en ik zie er later een video over terug dan zou ik iets minder vriendelijk dan hem duidelijk maken dat het mijn kaartje is.
pi_165552951
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 13:53 schreef starla het volgende:

[..]

Ik heb in mn hele leven nog nooit iets gejat van een ander persoon, nee. Een eurootje vinden op straat is iets anders. Ik had die kaart direct teruggegeven.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165552975
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 14:06 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat hij erg vriendelijk blijft.
Als ik zou vergeten om ergens een kaartje uit te halen en ik zie er later een video over terug dan zou ik iets minder vriendelijk dan hem duidelijk maken dat het mijn kaartje is.
Tevens dit. Dat kaartje houden is een ding. Denken dat dat normaal is en het op video vastleggen toont eens te meer aan om wat voor persoon het eigenlijk gaat.
pi_165553074
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 14:08 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Tevens dit. Dat kaartje houden is een ding. Denken dat dat normaal is en het op video vastleggen toont eens te meer aan om wat voor persoon het eigenlijk gaat.
Vertel me, over wat voor een persoon hebben we het hier? Net zo'n persoon die met z'n post geweld impliceert omdat dat stoer staat op Fok!?
pi_165553439
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 14:08 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wow wtf heb je de politie al gebeld voor deze man? Hij is een gevaar voor zichzelf en de omgeving.
pi_165553531
wat een gedoe zeg om een geheugenkaart:')

Ja, als hij niet had gebeld had ik het kaartje gehouden. Maar hij heeft gebeld dus dan ben ik zo fatsoenlijk om hem gewoon op de bus te doen. toevallig net gedaan.

Als ik zelf een camera had verkocht hier en er zat een kaartje in zouden de meeste waarschijnlijk net doen of hun neus bloed.

Het is nu opgelost, dan koop ik er zelf een. big deal
pi_165553645
Koop je wel een 'grote' kaart van 32GB? _O-
pi_165553787
groter slikt die camera niet. maar voor mijn digitale camera wil ik er een van 128
pi_165553910
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 14:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
wat een gedoe zeg om een geheugenkaart:')

Ja, als hij niet had gebeld had ik het kaartje gehouden. Maar hij heeft gebeld dus dan ben ik zo fatsoenlijk om hem gewoon op de bus te doen. toevallig net gedaan.

Als ik zelf een camera had verkocht hier en er zat een kaartje in zouden de meeste waarschijnlijk net doen of hun neus bloed.

Het is nu opgelost, dan koop ik er zelf een. big deal
Maar jij vindt het blijkbaar normaal gedrag. Anders zou je het niet opnemen in je vlog.
pi_165553969
Een geheugenkaart van 1gb is bijna waardeloos, een geheugenkaart van 32 euro kost wel flink wat meer asl een va 16gb al 15 euro kost
pi_165553980
vind het geen normaal gedrag.
Maar ik vermelde het wel ja.

laten we eerlijk wezen, hoeveel mensen zouden er moeilijk doen om een geheugenkaartje?

als ik nu een camera verkoop en ik laat mijn kaartje erin zitten. sja.. jammer dan, kan gebeuren.

als die mensen hem dan terug sturen vind ik dat heel lief. Doe ik nu zelf ook met die kaart van hem maar het is niet nodig vind ik.
pi_165553990
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:00 schreef IDkaart het volgende:
Een geheugenkaart van 1gb is bijna waardeloos, een geheugenkaart van 32 euro kost wel flink wat meer asl een va 16gb al 15 euro kost
kaartje van 32 gb kost amper 15 euro
pi_165554113
Turkenkwaliteit
pi_165554138
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:08 schreef IDkaart het volgende:
Turkenkwaliteit
Lul niet zo dom
pi_165554189
Mapima :') een klasse 10 kaart is een klasse 10 kaart
pi_165554226
Mapima kan zich beter bezig houden met nuttige dingen.... zoals een kist uitzoeken waar ze in past met haar dikke reet.
pi_165554307
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:09 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Lul niet zo dom
Dat jij nou low class artikelen koopt en dan gaat klagen over dat alles zo sloom is en snel stuk gaat :r
pi_165554328
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:17 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Dat jij nou low class artikelen koopt en dan gaat klagen over dat alles zo sloom is en snel stuk gaat :r
https://tweakers.net/pric(...)rd-+-sd-adapter.html

En nu weer terug in je baarmoeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')