Kun je niet een beheerder instellen die voor jou de filmpjes op YouTube plaats? Zodat je ze niet in een vlaag van verstandsverbijstering gelijk loopt te verwijderen?quote:Op maandag 26 september 2016 15:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, vind het ook zonde, maar ik weet gewoon niet wat ik moet joh
Wil graag YouTuben en een publiek hebben en leuke filmpjes maken, maar ik ben zo`n softy, bij kritiek gaat m`n kanaal al weg, of ik verwijder filmpjes
Hiermee geef je dus toe dat YouTube jouw kanaal helemaal niet heeft verwijderd, maar dat je dat zelf hebt gedaan.quote:Op maandag 26 september 2016 15:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil graag YouTuben en een publiek hebben en leuke filmpjes maken, maar ik ben zo`n softy, bij kritiek gaat m`n kanaal al weg, of ik verwijder filmpjes
Dat lijkt mij helemaal geen goed idee.quote:Op maandag 26 september 2016 15:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Kun je niet een beheerder instellen die voor jou de filmpjes op YouTube plaats? Zodat je ze niet in een vlaag van verstandsverbijstering gelijk loopt te verwijderen?
Wat ik mij serieus afvraag...quote:Op maandag 26 september 2016 15:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik denk 24/7 aan zanger Rinus.quote:Op maandag 26 september 2016 15:46 schreef IDkaart het volgende:
Ik moet steeds denken aan zanger Rinus
quote:Op maandag 26 september 2016 16:03 schreef chroestjov het volgende:
Hij kan alle potentiële views weer op zijn buik schrijven, daar is nog plaats genoeg.
Je wou toch een antwoord? Dat is het antwoord. Met je beetje dimmen.quote:Op maandag 26 september 2016 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje dimmen met die name calling.
TR, nergens voor nodig..quote:Op maandag 26 september 2016 15:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als Braadslee normaal was had ie ook niet op een mongolenschool gezeten.
Ik vind het gewoon lastig allemaal man, ben al m`n hele leven een grote openhartige gast geweest, en dat gaat inderdaad flink backfiren.quote:Op maandag 26 september 2016 15:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ik mij serieus afvraag...
Waarom lijk jij niet te leren van de fouten die je maakt?
Samengevat: waarom geef jij mensen ammo om jou mee te pakken? Besef je überhaupt dat jij er zelf voor zorgt dat mensen je belachelijk maken wat betreft de levensduur van je filmpjes en je kanalen?
Tering dude, tering.
Zoek hulpquote:Op maandag 26 september 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lastig allemaal man, ben al m`n hele leven een grote openhartige gast geweest, en dat gaat inderdaad flink backfiren.
Mensen bij hun naam noemen had ik sowieso nooit mogen doen helemaal gelijk in, en afspraken maken waar ik niet achter kan blijven staan, sja..
Ik kan gewoon heel slecht tegen kritiek, iemand hoeft maar dit te zeggen of ik sla om en heb nergens meer zin in.
Had alle comments al op beoordelen gezet onder m`n video's, maar dan kijk ik hierEn zie ik ook behoorlijk rottige comments, en dan is 1+1 2 in mijn geval en is het klaar.
Eerst verwijder ik wat video's, daarna ga ik even goed nadenken, krijg ik een berichtje van iemand, denk ik gvdEn dan verwijder ik de hele zooi. Met een leugen tot gevolg...
Snap ook wel dat het kut is, maar hoe denk je nou dat het voor mij is om zo te leven? Is ook geen fuck aan, ik roep cónstant het een en doe het ander, niet alleen op FOK!... Word hier behoorlijk depressief van ook om eerlijk te zijn, want ik sla zó veel om dat het niet echt fijn is zo, ben er al zat vrienden door kwijt geraakt, genoeg ruzies door gehad en ander gezeik..
Hij krijgt zn hele leven al hulp.quote:Op maandag 26 september 2016 16:23 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zoek hulp
Misschien kan dat jou helpen
Ach, kom op man. Je maakt af en toe best leuke filmpjes, maar niemand is geïnteresseerd in de motor van jouw Twingo. Ik vond die dashcamfilmpjes dan wel weer leuk om te zien.quote:
TOT MORGEN!quote:Op maandag 26 september 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga er van tussen, even een beetje nadenken, heb nu ff geen zin meer in het "mens zijn" om het even zo te noemen.
Afscheid nemen van FOK! voor onbepaalde tijd.
Mocht ik ooit weer een YouTube kanaal starten dan zien jullie dat vast ooit wel weer.
Doei.
En het was ( voor een deel ) Gezellig
Verwijder al je filmpjes, heropen je kanaal en maak er wat van.quote:Op maandag 26 september 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga er van tussen, even een beetje nadenken, heb nu ff geen zin meer in het "mens zijn" om het even zo te noemen.
Afscheid nemen van FOK! voor onbepaalde tijd.
Mocht ik ooit weer een YouTube kanaal starten dan zien jullie dat vast ooit wel weer.
Doei.
En het was ( voor een deel ) Gezellig
Wat ik dan niet snap is dat je Bassie en Adriaan erbij liegt.quote:Op maandag 26 september 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Eerst verwijder ik wat video's, daarna ga ik even goed nadenken, krijg ik een berichtje van iemand, denk ik gvdEn dan verwijder ik de hele zooi. Met een leugen tot gevolg...
Veel Fokkers sporen niet, daarom zitten ze juist eenzaam op hun bovenkamertje zonder ramen en lege pizzadozen.quote:Op maandag 26 september 2016 16:40 schreef ambertje90 het volgende:
Als je zelf nou zo ver komt dat je accepteert dat je niet spoort in je bovenkamer dan ben je op weg naar verbetering.
Vind het serieus (no BS) wel jammer want vond die Q&A's best leuk eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2016 16:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Doe gewoon rustig jongen. Wat maakt het uit dat je je youtube kanaal steeds delete. Er zijn wel ergere dingen. Iedereen zit hier maar een beetje te dollen.
Hehe... vrouwenhumor.quote:Op maandag 26 september 2016 16:45 schreef ambertje90 het volgende:
Ik spoor ook niet, maar dat komt omdat het te duur is en ik met de auto ga.
Overdrijf eens niet zo.quote:Op maandag 26 september 2016 16:40 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap is dat je Bassie en Adriaan erbij liegt.
Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat je wajong volkomen terecht is. Als je zelf nou zo ver komt dat je accepteert dat je niet spoort in je bovenkamer dan ben je op weg naar verbetering.
De professionele hulp die je in het verleden afgewezen hebt is nog niet te laat, en dan heb ik het niet over een jobcoach, want werk is niet de oplossing, je moet eerst met je zelf klaar komen, ouwe rukker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |