quote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Een treitervlogger voor zijn vloggers
Bratwurst braden met Braddie op de braderie in Bradford?quote:Op maandag 26 september 2016 13:37 schreef Leonos het volgende:
Ajoh, morgen is er weer een nieuw kanaal
Hmm, ja, lijkt me leuk.quote:Op maandag 26 september 2016 13:43 schreef starla het volgende:
[..]
Bratwurst braden met Braddie op de braderie in Bradford?
De liegende vloggerquote:Op maandag 26 september 2016 13:37 schreef Leonos het volgende:
Ajoh, morgen is er weer een nieuw kanaal
Als hij 20 kilo kwijt is.quote:Op maandag 26 september 2016 13:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hmm, ja, lijkt me leuk.
Wanneer gaan we?
Precies! Dus koop die flexibele tickets alvast maar en vergeet niet een nieuw paspoort aan te vragen! Wordt dolletjesquote:
In een braadslee uiteraard.quote:Op maandag 26 september 2016 13:43 schreef starla het volgende:
[..]
Bratwurst braden met Braddie op de braderie in Bradford?
Z'n account is toch verwijderd wegens het schenden van de gebruiksvoorwaarden, kan ie lekker opnieuw beginnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:44 schreef Sander166 het volgende:
Hoelang ben je al bezig Braddie? Meer dan 6 maanden ben je intensief bezig met vloggen en nog steeds heb je die drempel van 70 euro niet gehaaldEn ik weet 100% zeker dat je er veel tijd in stopt, want editen is een tijdrovende klus.
Zoek gewoon een baan. Je krijgt al extreem veel promotie via FOK! en alsnog slaat het niet aan
Lijkt me ook niet al te moeilijk als dat zo zou zijn. Alles min bassie en adriaanmuziek en de video over de kus met flipper opnieuw uploaden lijkt me niet zoveel moeite.quote:Op maandag 26 september 2016 14:45 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Z'n account is toch verwijderd wegens het schenden van de gebruiksvoorwaarden, kan ie lekker opnieuw beginnen.
Misschien kun je een kanaal op Vimeo starten? Dan kun je daar alle filmpjes kwijt die je eerst op je YouTube kanaal had staan kwijt?quote:Op maandag 26 september 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik had inderdaad filmpjes verwijderd de laatste paar dagen, en had door die mail van die chick óók maar de Q&A's behalve de 1e verwijderd, maar dit kanaal zou wel écht een blijvertje zijn. En dan gebeurd er dit dóór YouTube
ben nu met AdSense bezig sinds Juni ongeveer, heb nu een kleine 40 euro bereiktquote:Op maandag 26 september 2016 14:44 schreef Sander166 het volgende:
Hoelang ben je al bezig Braddie? Meer dan 6 maanden ben je intensief bezig met vloggen en nog steeds heb je die drempel van 70 euro niet gehaaldEn ik weet 100% zeker dat je er veel tijd in stopt, want editen is een tijdrovende klus.
Zoek gewoon een baan. Je krijgt al extreem veel promotie via FOK! en alsnog slaat het niet aan
Ja, vind het ook zonde, maar ik weet gewoon niet wat ik moet johquote:Op maandag 26 september 2016 15:02 schreef PimD het volgende:
Vind je het nou ook niet zelf zonde om zo'n kanaal weer te wissen Bradley? Dat je af en toe een filmpje verwijdert omdat er iets in gezegd werd ofzo wat niet de bedoeling was is prima, maar zo bouw je geen publiek op.
Ik ben nog aan het kijkenquote:Op maandag 26 september 2016 14:55 schreef DeBaba het volgende:
Maar wat is het plan dhrBradge ?
Krijgen we een doorstart van de muzikale vlogger ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |