Dat zijn wel hoge nootjes voor djent op die gitaar...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:34 schreef Gehenna het volgende:
Wordt ik net wakker, start Spotify op..
BAM! Nieuwe Meshuggah uit het niets![]()
![]()
![]()
![]()
Ik Djent gezellig mee: 0-0-0-0-0-1-1-0-1-0-1-1-0-1
[ afbeelding ]
haha ohjaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat zijn wel hoge nootjes voor djent op die gitaar...
gesproken over bijzondere instrumenten. Iemand een idee wat Bon Iver gebruikt in 45?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha ohja
Deze zit dichter bij de werkelijkheid:
Hij is aan het knutselen geweestquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:35 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
gesproken over bijzondere instrumenten. Iemand een idee wat Bon Iver gebruikt in 45?
quote:“The ’45’ song with Lewis, that’s my favorite,” Vernon says. “We made an instrument. Messina and Francis helped make this instrument, and everyone before that — [talk box innovator] Robert Troutman, who did the most amazing vocoding in the world. We all made an instrument together. And then me and Lewis, the instrument we were playing was only possible to play as two people, and it was just us making music as freely as humanly possible. When we made that recording, I played it for my friend Brad Cook, and he was like, ‘Just put that out. That is the best song you’ve ever made.'”
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hij is aan het knutselen geweest
[..]
Haten op Meshuggahquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga effe lekker naar het Metaltopic met deze herrie.
Meshuggah is een van de weinige harde metalbands die ik wel kan waarderen jaquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haten op Meshuggah
Helemaal vergeten dat die al uit was, zo eens opzetten.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haten op Meshuggah
Helemaal vergeten dat die al uit was, zo eens opzetten.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meshuggah is een van de weinige harde metalbands die ik wel kan waarderen ja
Vraag Moodyquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:53 schreef MCH het volgende:
Is er ook iemand eerder dit jaar naar het concert van Kula Shaker (in ik meen de Melkweg?) geweest? Zijn die goed live? Ik moet al die bands rondom de Britpop periode wel minimaal een keertje zien vind ik.
Was het oorspronkelijk wel van plan toen de show nog in april gepland stond. Maar met het afhaken van m'n toenmalige concertmaatjes (die op de uitgestelde datum van vanavond niet kunnen), plus de optie om Holy Fuck voor nop te zien in Paradiso vanavond, kies ik toch voor het laatste.quote:
Teringgoed album zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |