abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 september 2016 @ 21:09:09 #101
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_165611180
Lopende F *O* Wat goed!
  dinsdag 27 september 2016 @ 21:14:42 #102
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165611441
Oh f! Ik zag je filmpje net niet. Wat goed van je!
Lopen is de bomb!

En cho
Huis verkocht en groter huis gekocht dus ik zou zeggen dat het perfect gaat *O*

Wel confronterend trouwens.. Dat verhuizen.
Doos 9 met kleding van ro.. En ze is pas sinds gister 1.5 :D
  dinsdag 27 september 2016 @ 21:23:34 #103
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_165611806
9 dozen :o

Ik verkoop nu steeds per maat wat te klein is, anders zou t ook veel te veel zijn hier...

En ik ben een beeje in shock dat F zo snel gaat. 13 maanden, en hij rent O+ Snellerd (vergeleken met broerlief he, die pas met 20 maanden ging lopen). Ik hoop dat ie t morgen ook live aan me wil laten zien, bij thuiskomst van opa en oma was ie net te moe om nog meer dan 3 stappen te zetten.
pi_165611831
Wat fijn van de huizen Fap! *O*

En lopende F. *O*

Thanks voor jullie input over het slaan en gooien, altijd fijn om te lezen hoe anderen het aanpakken. :)

Wat leuk zeg Cho, veel plezier alvast!

N. Komt altijd redelijk schoon van de GO terug eigenlijk, terwijl ze daar wel veel buiten/in de zandbak/in het badje speelt. Ze vindt het er heerlijk, ik mag haar tegenwoordig ook niet meer mee naar huis nemen. :') Er zijn 2 baby's (bijna 1 en een van 5 maanden) en 2 jongetjes van rond haar leeftijd (20 maanden en net 2) waar ze echt dikke maatjes mee is. Zo heerlijk, eerst kropen ze achter elkaar en nu rennen ze samen door de tuin. O+ Heel af en toe is de grote broer (8 jaar) van de dreumes er ook en ook met hem kan N. superleuk spelen. Gelukkig heeft de GO straks als ik in mei weer moet werken ook plek voor baby2, zodat N. daar ook nog lekker kan blijven. Wij vinden het ivm de ochtend- en avondspits wel echt een must dat ze bij dezelfde GO terecht kunnen. En een kdv is eigenlijk geen optie aangezien ik N. wel eens een extra dag breng ivm veel nakijkwerk of een studiedag op mijn vrije dag ( }:| }:| }:| volgende week woensdag weer).
  dinsdag 27 september 2016 @ 21:43:40 #105
360012 Shopaholic1984
pi_165612699
Fijn he Selvaria zo'n flexibele GO! Ik breng de meiden volgende week dinsdag ook extra aan het einde van de daf. Ik zit in de MR en we hebben dan een vergadering. Aangezien mijn collega's en ik niet alledrie op 1 zelfde dag werken 😁.

Vandaag zijn we een huis gaan bekijken. Die tuin O+
Alleen de huizenmarkt in Barendrecht/Rhoon is echt bizar. Als we het willen, moeten we maandag een ultiem bod doen samen met de anderen geīnteresseerden. De kopers kiezen dan uit met wie ze in zee gaan. Al 3x eerder meegemaakt. En 3x zijn wij het niet geworden. Dus ik duim voor deze keer....
pi_165612711
Lopende F van MM *G*!

Een verkocht en gekocht huis bij Fap en morgen weer een wekker.

Cho met prachtige reisplannen!

Vieze kindjes: check! Altijd! Zowel thuis als op het kdv als bij Oma. Twix houdt van buiten spelen. Zandbak, gras, hij is er dol op! Twix houdt niet van eten en smeert het dus liever in zijn haren en kleding.
pi_165613529
Ketel krijg ik alleen met eetvlekken terug bij dex GO. Ze gaan dagelijks naar buiten maar hij vindt buiten spelen vaak een beetje eng. Als ik zelf met hem naar de speeltuin ga kan ik hem maar met moeite in het zand of op het gras zetten zonder huilbui, en als hij daar dan zit gaat hij geen kant op. :') Wel lekker rustig, maar soms zou ik willen dat hij wat avontuurlijker was.

Aan de andere kant: zo werkt hij tegenwoordig zijn avondeten naar binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165617277
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 21:43 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Fijn he Selvaria zo'n flexibele GO! Ik breng de meiden volgende week dinsdag ook extra aan het einde van de daf. Ik zit in de MR en we hebben dan een vergadering. Aangezien mijn collega's en ik niet alledrie op 1 zelfde dag werken 😁.

Vandaag zijn we een huis gaan bekijken. Die tuin O+
Alleen de huizenmarkt in Barendrecht/Rhoon is echt bizar. Als we het willen, moeten we maandag een ultiem bod doen samen met de anderen geīnteresseerden. De kopers kiezen dan uit met wie ze in zee gaan. Al 3x eerder meegemaakt. En 3x zijn wij het niet geworden. Dus ik duim voor deze keer....
Hier hetzelfde. Huizen zijn na een week soms al verkocht... Ben blij dat we besloten hebben om eerst te gaan kopen en daarna verkopen, anders waren we nu allang dakloos geweest denk ik, zolang kijken we al :') maar goed, we zijn ook wel veeleisend met losse douche en bad, minimaal 5 kamers en in een bepaalde wijk. We hebben sowieso pas 1 bod gedaan (met vijf anderen helaas)

Veel plezier in Canada Cholula! Zo'n mooi land O+ weten ze nog niet dat jullie komen? Je komt toch niet opeens voorbij bij Robert ten Brink ofzo he?

En vieze kindjes O+ Ik hoop zo dat O goed loopt als het echt herfstweer wordt! Samen in de plassen springen is iets waar ik naar uit kijk. En over foute dingen die eigenlijk wel leuk zijn gesproken, ik heb een kerst-fotoshoot gereserveerd voor O :') kwam voorbij op Facebook en opa en oma gaan dat geweldig vinden! Kunnen we evt zo'n kneuterige kerstkaart gaan maken!
  woensdag 28 september 2016 @ 05:36:30 #109
360012 Shopaholic1984
pi_165618034
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 01:16 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Huizen zijn na een week soms al verkocht... Ben blij dat we besloten hebben om eerst te gaan kopen en daarna verkopen, anders waren we nu allang dakloos geweest denk ik, zolang kijken we al :') maar goed, we zijn ook wel veeleisend met losse douche en bad, minimaal 5 kamers en in een bepaalde wijk. We hebben sowieso pas 1 bod gedaan (met vijf anderen helaas)

Veel plezier in Canada Cholula! Zo'n mooi land O+ weten ze nog niet dat jullie komen? Je komt toch niet opeens voorbij bij Robert ten Brink ofzo he?

En vieze kindjes O+ Ik hoop zo dat O goed loopt als het echt herfstweer wordt! Samen in de plassen springen is iets waar ik naar uit kijk. En over foute dingen die eigenlijk wel leuk zijn gesproken, ik heb een kerst-fotoshoot gereserveerd voor O :') kwam voorbij op Facebook en opa en oma gaan dat geweldig vinden! Kunnen we evt zo'n kneuterige kerstkaart gaan maken!
Wij hebben het voordeel dat we nu huren. Zijn nu een half jaar op zoek, maar nog niets gekocht. 1 van de huizen waar we op geboden hebben is gekocht door mijn collega....
Wij zijn ook veeleisend. Als we dit huis zouden kopen, gaat er van het voorjaar een aanbouw aan.
Hopelijk vinden jullie snel een huis FF en verkoopt jullie huis daarna ook zo snel!

Cho, veel plezier in Canada!

Vieze kindjes, ik trek ze niet de leukste kleren aan naar de gastouder, want ze komen altijd wel met etensvlekken terug. Die leukste kleren maken ze maar vies bij ons. 😉😂
pi_165618117
Wat ontzettend fijn dat jullie zo snel jullie huis hebben verkocht en iets anders hebben gevonden, Faptist! Ro hoeft zich geen zorgen te maken over te weinig kleding dus. ;)

Wat een bizarre huizenmarkt FF en Shop! Zo gaat het bij ons in de regio er (nog) niet aan toe. De wat grotere appartementen gaan wel snel geloof ik.

Frits vond zand en gras eerst ook vreselijk Luna. Na wat spelen met een gieter op het gras, is dat 180 graden gedraaid.

We gaan zonder Robert ten Brink op familiebezoek. Ik ben zo benieuwd naar de reactie van mijn oma. Het klinkt misschien stom, maar ik kijk er heel erg naar uit dat Frits de rest van mijn familie gaat ontmoeten. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 28-09-2016 08:18:22 ]
pi_165620001
Superleuk MM, dat lopen! En wat heeft hij er een lol in. O+

Cho, wat ontzettend gaaf, die reis naar Canada! Kan me voorstellen dat je er zin in hebt.

Wat fijn van het verhuizen, Faptist.

Wolk bijt af en toe, maar alleen mij. Ze slaat sinds kort ook. Als ze boos is komt ze naar me toe en slaat me, bij voorkeur in mijn gezicht. :') Ik pak haar armen dan beet en kijk haar aan en zeg dat ik dat niet wil, dat het pijn doet. Ik probeer het dan een andere richting in te sturen door haar iets te geven waar ze mee mag gooien, maar dat is niet altijd voor handen.

Wolk krijg ik eigenlijk altijd wel schoon mee terug van het KDV. Ze hebben een groot mooi speelterrein maar de babygroep heeft daar maar een klein afgeschermd deel van, zonder zandbak oid, met nepgras. Ik heb eens gevraagd of ze niet op het grote speelterrein mag, maar daar scheuren de peuters rond met fietsjes en wordt er veel gerend en gestoeid dus dat doen ze niet.

Dus ik moet zelf mijn best doen om haar vies te krijgen. :P Misschien dat we vanmiddag naar de speeltuin gaan. Als ik niet omval. Vannacht mocht ik er 12 keer uit voor Wolk en dat patroon is al een week of 2 aan de gang, helaas. Intensieve begeleiding van het CB heeft tot nu toe geen enkel verschil gemaakt.

Daar komt bij dat manlief een bultje heeft laten verwijderen bij de huisarts en daar spontaan manflu van heeft opgelopen. :') Twee hechtingen in zijn buik, dus hij kan ab-so-luut niet tillen natuurlijk *kreun* *steun* Geen hulp van die kant dus even.
pi_165626655
Ik ben net gebeld door een arts van het ziekenhuis over Wolk. De bloeduitslagen zijn eindelijk binnen. Gelukkig geen tekorten of andere opmerkelijke dingen. Ik vroeg ook naar de genetische test op coeliakie, en hij zei dat het goed nieuws was, ze kon het niet ontwikkelen omdat ze alleen positief was voor het gen HLAQ2 en niet voor het gen HLAQ8. Nu had ik me voorgenomen om niet eigenwijs te gaan doen, maar dit klopt volgens mij toch echt niet...

Dusja, even overlegd met Mignonne die mijn vermoeden bevestigde, ik ga nu een verwijzing vragen bij de huissarts voor het LUMC. Daar hebben ze een coeliakiepoli. Ik heb niet echt de indruk dat ze nu hard aan het groeien is opeens, we zijn zelfs maar weet teruggegaan naar luiers nummer 3 omdat nummer 4 nu te ruim is.
pi_165627027
whow, F, wat goed!

Ik kan niet wachten tot het hier zo ver is...

Ik reed laatst met het duplo treintje over T z'n lichaampje, en ook over z'n nek. Blijkbaar voelde dat heel erg lekker, want nu legt hij al het speelgoed in z'n nek.. :')
pi_165627117
Och jee Lu, zo zijn je zorgen nog niet helemaal weggenomen, hopelijk krijgen jullie snel een doorverwijzing. :* Wel fijn van de rest van de uitslagen!

Haha Jagar, herkenbaar. N. vindt het leuk blokjes/puzzelstukjes/ander klein speelgoed te vervoeren door het onder haar kin te klemmen. :')

Cho, dat klinkt helemaal niet stom, alleen maar heel logisch. Lekker je mooie ventje showen. O+
pi_165627133
he ludann, het blijft spannend. En 12 keer eruit klinkt bekend, ik was er om 1 uur al 6 keer uit geweest vanacht. Over 2 weken moet ik weer werken, ben benieuwd of dat gaat lukken.
pi_165627483
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:28 schreef LuDann het volgende:
Ik ben net gebeld door een arts van het ziekenhuis over Wolk. De bloeduitslagen zijn eindelijk binnen. Gelukkig geen tekorten of andere opmerkelijke dingen. Ik vroeg ook naar de genetische test op coeliakie, en hij zei dat het goed nieuws was, ze kon het niet ontwikkelen omdat ze alleen positief was voor het gen HLAQ2 en niet voor het gen HLAQ8. Nu had ik me voorgenomen om niet eigenwijs te gaan doen, maar dit klopt volgens mij toch echt niet...

Dusja, even overlegd met Mignonne die mijn vermoeden bevestigde, ik ga nu een verwijzing vragen bij de huissarts voor het LUMC. Daar hebben ze een coeliakiepoli. Ik heb niet echt de indruk dat ze nu hard aan het groeien is opeens, we zijn zelfs maar weet teruggegaan naar luiers nummer 3 omdat nummer 4 nu te ruim is.
Jeetje wat slecht zeg! :X DQ2 komt juist veel meer voor dan DQ8...

Hebben ze ook niet meteen op antistoffen geprikt voor coeliakie? Al hoeft ze die (nog) niet per se te hebben, het kan wel een goede indicator zijn.
Maar bij het LUMC zit je sowieso goed ja! :Y
pi_165627644
Buh, klote dat het met slapen bij jullie ook nog steeds zo slecht gaat, Jagar.

quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 17:07 schreef twist02 het volgende:

[..]

Jeetje wat slecht zeg! :X DQ2 komt juist veel meer voor dan DQ8...

Hebben ze ook niet meteen op antistoffen geprikt voor coeliakie? Al hoeft ze die (nog) niet per se te hebben, het kan wel een goede indicator zijn.
Maar bij het LUMC zit je sowieso goed ja! :Y
Hij was heel stellig, coeliakie is alleen een mogelijkheid als ze beide genen zou hebben. Ik sprak daar mijn twijfels over uit en toen stak hij een heel verhaal af over hoe er dan een genetische mutatie zou moeten plaatsvinden wilde dat dus het geval zijn, en dat dat heel zeldzaam was.

Dus ja, ik had al niet waanzinnig veel vertrouwen in die hele afdeling daar maar dat is nu wel gedaald tot een nulpunt... We gaan lekker ergens anders heen.

De antistoffen waren negatief, dus dat is een goed teken. Maar het biedt geen zekerheid en aangezien we geen aanwijzingen in een andere richting hebben wil ik dit wel wat verder uitgezocht hebben.
pi_165631542
LuDann en Jagar :* voor de nachten.

Goed dat jullie overstappen naar een ander ziekenhuis Lu! Arme Wolk..

Verder las ik dat F kan lopen, wat goed!

En iets over een bizarre huizenmarkt. Wij kochten en verkochten onze huizen middenin de crisistijd dus ik kan me er echt helemaal niks bij voorstellen :P Hoewel ons huis wel snel verkocht was voor die tijd. Wel een leuke omgeving waar jullie naar kijken Shop! Ik heb zelf heel kort in B'drecht gewoond en dat beviel best goed.
pi_165632751
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 17:16 schreef LuDann het volgende:
Buh, klote dat het met slapen bij jullie ook nog steeds zo slecht gaat, Jagar.

[..]

Hij was heel stellig, coeliakie is alleen een mogelijkheid als ze beide genen zou hebben. Ik sprak daar mijn twijfels over uit en toen stak hij een heel verhaal af over hoe er dan een genetische mutatie zou moeten plaatsvinden wilde dat dus het geval zijn, en dat dat heel zeldzaam was.

Dus ja, ik had al niet waanzinnig veel vertrouwen in die hele afdeling daar maar dat is nu wel gedaald tot een nulpunt... We gaan lekker ergens anders heen.

De antistoffen waren negatief, dus dat is een goed teken. Maar het biedt geen zekerheid en aangezien we geen aanwijzingen in een andere richting hebben wil ik dit wel wat verder uitgezocht hebben.
Kan me voorstellen dat je er dan weinig vertrouwen meer in hebt ja... :{

Ja, dat is het lastige met coeliakie; dat je de genen wel kunt hebben, maar dan hoef je het nog niet te krijgen. En als je geen antistoffen hebt, is dat ook weer geen garantie...

Ik hoop in elk geval dat jullie snel duidelijkheid krijgen! :*
pi_165633444
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:45 schreef twist02 het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je er dan weinig vertrouwen meer in hebt ja... :{

Ja, dat is het lastige met coeliakie; dat je de genen wel kunt hebben, maar dan hoef je het nog niet te krijgen. En als je geen antistoffen hebt, is dat ook weer geen garantie...

Ik hoop in elk geval dat jullie snel duidelijkheid krijgen! :*
Ik krijg ook van een aantal familieleden (coeliakie komt nogal veel voor in mijn familie) meteen de meest uiteenlopende adviezen variërend van 'je had al 3 maanden geleden moeten stoppen met gluten geven' tot 'de kinderarts heeft helemaal gelijk, geen coeliakie'. Het zijn allemaal zelfverklaarde experts, heel fijn. :')

Maar bedankt, ik hoop het ook.
pi_165633517
Hee Ludann, naar van dat coeliakieverhaal en het niet slapen. Hopelijk krijg je het niet slapen snel verbeterd. Wilde je even sterkte wensen.

Hier slaapt L inmiddels veel beter en hij heeft ineens een beetje vet. Minimaal, maar hij is duidelijk aan t aankomen. Beter slapen is voor hem duidelijk ook goed. Hopelijk trekt de lengtegroei dan ook weer wat bij, maar dat zal vast.

Oh en L zingt liedjes! Superlief!
pi_165633779
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:03 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik krijg ook van een aantal familieleden (coeliakie komt nogal veel voor in mijn familie) meteen de meest uiteenlopende adviezen variërend van 'je had al 3 maanden geleden moeten stoppen met gluten geven' tot 'de kinderarts heeft helemaal gelijk, geen coeliakie'. Het zijn allemaal zelfverklaarde experts, heel fijn. :')

Maar bedankt, ik hoop het ook.
Haha, ik ben ook een beetje zo'n zelfverklaarde expert ;) maar (helaas) ook ervaringsexpert.
Fijn dat mignonne je al advies heeft kunnen geven. Mocht je nog eens wat willen weten of tips ofzo willen, staat mijn PM uiteraard ook altijd open! :)
pi_165633935
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef twist02 het volgende:

[..]

Haha, ik ben ook een beetje zo'n zelfverklaarde expert ;) maar (helaas) ook ervaringsexpert.
Fijn dat mignonne je al advies heeft kunnen geven. Mocht je nog eens wat willen weten of tips ofzo willen, staat mijn PM uiteraard ook altijd open! :)
Ik heb niet zo'n problemen met zelfverklaarde experts, maar wel als ze heel stellige dingen uit de losse pols schudden zonder dat ze dat kunnen onderbouwen. Dank je wel, dat zal ik onthouden. :)
pi_165640973
Oh mann, als ik 2 uur geslapen heb vannacht is het veel. T is ziek, hij heeft heel veel gekotst. Er wachten 3 ladingen was op me, en we hebben geen schone slaapzakken meer.

Iemand vertelde me dat je veel beter tegen de kots van je eigen kind kunt. Nou, ik niet. Bah.
pi_165641099
LuDann, :* voor jullie. Voor het slechte slapen, voor de zorgen om groei. Gewoon een dikke :*!

Jagar, bah! Sterkte met kotsruimen!

Hier weinig bijzonderheden. Twix doet het naar omstandigheden heel goed. Alleen dat eten hč.... Zo gaat hij nooit groeien :'(.
Maaaaar: hij heeft tanden! Koos Tansloos heeft er ineens haast mee. De eerste drie zijn door, er staan er nog drie op doorbreken. Bam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')