SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajax
[ Bericht 5% gewijzigd door Pascalus op 23-09-2016 01:51:17 ]Ik ben inmiddels overleden.
Schorriemorrie uit Velsen Zuidquote:Op donderdag 22 september 2016 23:29 schreef borisz het volgende:
Telstar - ADO was vroeger ook wel een relwedstrijd.
quote:Op donderdag 22 september 2016 23:31 schreef hhh38 het volgende:
Ajax weer met een makkelijke loting.
Flink teleurstellend ja.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En daar betaal je nou abo geld voor.
Adolf had ook een snor.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:31 schreef hhh38 het volgende:
Ajax weer met een makkelijke loting.
Heinrich heeft een snor.
Niks aan inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Opnieuw wel weinig 'spannende' duels, hé?
Alleen FC Utrecht - FC Groningen is redelijk gelijkwaardig.
die geluk heeft alleen ajax altijdquote:Op donderdag 22 september 2016 23:34 schreef Rabieluh het volgende:
Helaas geen amateurclub voor PSV.
Volendam - Almerequote:Op donderdag 22 september 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Opnieuw wel weinig 'spannende' duels, hé?
Alleen FC Utrecht - FC Groningen is redelijk gelijkwaardig.
Kuip gaat niet uitverkocht raken voor die wedstrijd denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:35 schreef Zipportal het volgende:
De Kuip is uitverkocht. GelreDome is half leeg.
U las het hier als eerste.
Achtste finales.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:36 schreef Brammess het volgende:
Vanaf wanneer kan iedereen elkaar weer loten?
Muv van vorig jaar loot Ajax gewoon meestal makkelijk die eerste rondes.quote:
Weinig goede ploegen hebben in de eerste twee rondes pittige lotingen. Achtste finales wordt het pas trickier om goede tegenstanders te ontlopen.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Muv van vorig jaar loot Ajax gewoon meestal makkelijk die eerste rondes.
2013/14: Volendam thuis, ASWH thuis, IJsselmeervogels uit
2014/15: JOS uit in het Olympisch stadion, Urk uit
Ik denk ook niet dat het een complot is ofzo, maar het is wel een mooi rijtje voor ze.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weinig goede ploegen hebben in de eerste twee rondes pittige lotingen. Achtste finales wordt het pas trickier om goede tegenstanders te ontlopen.
Kozakken lekker netjes om 18.30 oid daarna Utd - Cityquote:Op donderdag 22 september 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gok Dinsdag Sparta - PSV (eerder dat weekend ook PSV - Sparta). PSV speelt zaterdag dan alweer tegen Vitesse
Woensdag Kozakken Boys - Ajax (zondag tegen feyenoord, dan beker en dan zaterdag dus kan onmogelijk op dinsdag/donderdag), FC Utrecht - FC Groningen
Donderdag Feyenoord - Excelsior
Tot zover de schemaduiding.
5 van de 6 thuis toch? Nu ook alweer thuis en waarschijnlijk weer als laatste op donderdag. Laat Kramer de loting de volgende keer maar doen.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:44 schreef Caland het volgende:
Zwolle, Ajax, Willem II, Roda, AZ, Utrecht vorig jaar toch? Prima routetje joh. Helemaal niks mis mee ouwe reus.
Weer de loting in de Kuip door een Feyenoorderquote:Op donderdag 22 september 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gok Dinsdag Sparta - PSV (eerder dat weekend ook PSV - Sparta). PSV speelt zaterdag dan alweer tegen Vitesse
Woensdag Kozakken Boys - Ajax (zondag tegen feyenoord, dan beker en dan zaterdag dus kan onmogelijk op dinsdag/donderdag), FC Utrecht - FC Groningen
Donderdag Feyenoord - Excelsior
Tot zover de schemaduiding.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax speelt na een EL speelronde tegen Feyenoord.
Las het verkeerdddddddddddquote:Op donderdag 22 september 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Zondag Feyenoord - Ajax
Beker
Zaterdag Ajax
Donderdag EL
Of door een Excelsior-speler.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer de loting in de Kuip door een Feyenoorder
De laatste jaren worden we praktisch alleen in uitwedstrijden uitgeschakeld. Gelukkig speelden we er van de laatste 8, 7 thuisquote:Op donderdag 22 september 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of door een Excelsior-speler.
KNKBquote:Op donderdag 22 september 2016 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste jaren worden we praktisch alleen in uitwedstrijden uitgeschakeld. Gelukkig speelden we er van de laatste 8, 7 thuis
Feyenoord werd de laatste jaren uitgeschakeld door GAE (2x), Ajax en .. ?quote:Op donderdag 22 september 2016 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste jaren worden we praktisch alleen in uitwedstrijden uitgeschakeld. Gelukkig speelden we er van de laatste 8, 7 thuis
PSV en nog eens Ajax volgens mij. En daarvoor thuis tegen Roda.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord werd de laatste jaren uitgeschakeld door GAE (2x), Ajax en .. ?
Ah ja, ik zie het nu. Dat bekerjaar is echt compleet uit mijn geheugen verdwenen.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV en nog eens Ajax volgens mij. En daarvoor thuis tegen Roda.
Ik kan me sowieso vaak alleen de finale en de wedstrijden van Feyenoord herinnerenquote:Op donderdag 22 september 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie het nu. Dat bekerjaar is echt compleet uit mijn geheugen verdwenen.
Er gebeurde dat bekerseizoen denk ik gewoon bar weinig wat je je nog later zou herinneren. Alleen de meltdown van Van Bommel in de competitie was nog vermakelijk. Voor de rest was het ook maar een saai seizoen in zijn geheel.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso vaak alleen de finale en de wedstrijden van Feyenoord herinneren
(eind-)redacteur van Sport op nu.nl.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:36 schreef BB-King het volgende:
Wie is Daan eigenlijk?
Charisma van een zak aardappels.
Woensdag is ook pure aids joh. Niemand geeft een fuck op Utrecht-Groninen na en die is niet live.quote:Op maandag 26 september 2016 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
VVSB - Katwijk live![]()
Woensdag is wel een leuke dag, donderdag ga ik niet eens kijken.
Ajax en Feyenoord komen allebei in actie. Utrecht-Groningen had inderdaad live moeten zijn, liefst geruild met Eindhoven-Heerenveenquote:Op maandag 26 september 2016 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Woensdag is ook pure aids joh. Niemand geeft een fuck op Utrecht-Groninen na en die is niet live.
Kun je hier misschien een voorbeschouwing over schrijven?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we al zin in VVSB - Katwijk?
Die wedstrijd verdient eigenlijk ook een eigen topicquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je hier misschien een voorbeschouwing over schrijven?
Nee. Ik weet alleen dat ik voor Katwijk juich.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je hier misschien een voorbeschouwing over schrijven?
Die kennen we niet. Wel Dirk Kut.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:06 schreef Brammess het volgende:
Kuyt komt uit katwijk dus van mij mogen ze eruit.
Kuyt speelde bij rivaal Quick Boys dus ik denk dat Kuyt met je meejuicht als Katwijk eruit vliegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:06 schreef Brammess het volgende:
Kuyt komt uit katwijk dus van mij mogen ze eruit.
ADO speelt om 20:00 tegen Telstar, maar FOX vindt het weer heel erg leuk om de VVSB-hype van vorig jaar uit te melken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:32 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk jongens.
Maar waar kijk ik in godsnaam naar? Zijn er geen Eredivisieclubs die nu spelen?
Oh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO speelt om 20:00 tegen Telstar, maar FOX vindt het weer heel erg leuk om de VVSB-hype van vorig jaar uit te melken.
Ja, ik denk dat iedereen het is vergeten en toch zendt FOX het uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Die hele hype was ik eerlijk gezegd alweer vergeten.
Duidelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat iedereen het is vergeten en toch zendt FOX het uit.
Staat hij even voor lul zeg!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuyt speelde bij rivaal Quick Boys dus ik denk dat Kuyt met je meejuicht als Katwijk eruit vliegt.
Ik hoop dat we weer gruwelijk in de kont worden genomen de eerste 15 minuten, misschien is dat eens reden tot ingrijpen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou het slechter dan zaterdag kunnen?
Je eigen fantasieën en voetbal zou ik toch wel gescheiden houden, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat we weer gruwelijk in de kont worden genomen de eerste 15 minuten
Hahaha, jij bent me er eentje zeg!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je eigen fantasieën en voetbal zou ik toch wel gescheiden houden, eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat we weer gruwelijk in de kont worden genomen de eerste 15 minuten,
Geven ze nou spelers rust?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Kortsmit; Dumfries, Vriends, Ketting, Floranus; Dijkstra, Spierings, Dougall; Brogno, El Azzouzi, Calero.
#NoBreuerNoParty
Verhaar is geschorst. Van Van Drongelen en Breuer weet ik het niet precies. Dat zijn de enige wijzigingen.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verhaar is geschorst. Van Van Drongelen en Breuer weet ik het niet precies. Dat zijn de enige wijzigingen.
Al zijn Ketting en Floranus ook talenten.
Stage bij de HEMA-genot.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was dit die jongen die bij de HEMA werkt?
Ben benieuwd of er nog Makkelie-liedjes worden gezongenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks is er dus een videoscheids jong0ns.
Ik snap hier geen zak van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:20 schreef Brammess het volgende:
Als er een BTTS (no) uitvalt bij Sparta - PSV ben ik een erg gelukkige jongen.
Die afkortingen van tegenwoordig ook, man man man.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze mafkees het wel gegund.
[ afbeelding ]
Held is dat man!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze mafkees het wel gegund.
[ afbeelding ]
twitter:paulpostman twitterde op dinsdag 25-10-2016 om 20:36:42Beetje het idee dat ik op m'n vingers gekeken wordt door zware PSV-delegatie achter me #spapsv #ob https://t.co/m9J9YF3urf reageer retweet
Leuke vent is het toch ook he die Toon.twitter:ToonGerbrands twitterde op dinsdag 25-10-2016 om 20:41:01Dat klopt. Ik wil wel eens zien hoe het er aan toe gaat op de perstribune. Met mijn armlengte kan ik bij het toetse… https://t.co/qCY2euEW7x reageer retweet
SPquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
haags heeft hier een leuke variant op
right.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? Ik gun het Sparta wel hoor. Leuk clubje
Hahahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:06 schreef PSVCL het volgende:
Makkali uit Rotterdam deze match laten fluiten ,raar
Volgende week is Gözübüyük weer terug uit Mosul. Nu blij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:06 schreef PSVCL het volgende:
Makkali uit Rotterdam deze match laten fluiten ,raar
Okequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende week is Gözübüyük weer terug uit Mosul. Nu blij?
Is ie gered uit een zwavelfabriek?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende week is Gözübüyük weer terug uit Mosul. Nu blij?
Nu snap ik waarom Ozil er zo uit zietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ie gered uit een zwavelfabriek?
Achter de auto binden, en op en neer rijden. Genot.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ie gered uit een zwavelfabriek?
Haha.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Alsof hij wegrent van zijn vaderlijke plichten!
Ach dat lijkt me alleen maar beter voor dat kind.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Alsof hij wegrent van zijn vaderlijke plichten!
PSV heeft heel weinig kwaliteit denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV wil zo snel mogelijk uit de beker denk ik.
En als je moeder Jarica heet ofzo iets, dan heb je ook een probleem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat lijkt me alleen maar beter voor dat kind.
Stel je voor dat je opgevoed wordt door Jetro fucking Willems.
Geen idee hoe die vrouw is, maar kan me niet voorstellen dat Jetro een intelligent wijf heeft gehosseld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En als je moeder Jarica heet ofzo iets, dan heb je ook een probleem.
Logisch, de competitie is op dit moment lastig genoeg voor ze.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV wil zo snel mogelijk uit de beker denk ik.
Muah ze hebben nog wel meer kwaliteit dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft heel weinig kwaliteit denk ik.
Die mogen keihard hun best doen om 3e te worden dit seizoen.
Nee joh, dat scheelt niet zoveel voor elkaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze hebben nog wel meer kwaliteit dan Feyenoord.
Die kunnen ze laten staan inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:15 schreef Caland het volgende:
PSV achter, Ajax morgen tegen een angstgegner.
Die beker kan alvast naar Rotterdam-Zuid.
Angstgegnerquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:15 schreef Caland het volgende:
Er doen ook nog andere clubs mee schijnt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:15 schreef Caland het volgende:
Is hij ook al jaren niet meer, maar toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nooit geweten dat het een wisselbeker was.
Hij zal hem wel een keer moeten interviewen ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger doet alsof Narsingh een gemis gaat zijn.
En dat is dan voetbalcommentator/voetbaljournalist.
Njah je mist geen kwaliteit basisspeler maar de selectie is niet echt lekker breed op het moment.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger doet alsof Narsingh een gemis gaat zijn.
En dat is dan voetbalcommentator/voetbaljournalist.
Kunnen ze eigen jeugd doorschuiven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:19 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Njah je mist geen kwaliteit basisspeler maar de selectie is niet echt lekker breed op het moment.
Hij is toch van PSV dus een concurrent. Ook al stelt die Narsingh niks voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben je als Feyenoord-supporter blij met een blessure voor Narsingh?
Hij moet over drie weken natuurlijk weer incestueus en gezellig doen in Huis Ter Duin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal hem wel een keer moeten interviewen ofzo.
Deze logicaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is toch van PSV dus een concurrent. Ook al stelt die Narsingh niks voor.
Daarom is het juist beter als hij speelt, die Pereiro heeft meer klasse.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is toch van PSV dus een concurrent. Ook al stelt die Narsingh niks voor.
Interland aidsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet over drie weken natuurlijk weer incestueus en gezellig doen in Huis Ter Duin.
Of I dunno, een keer wat anders proberen dan dit trieste flankenvoetbalquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze eigen jeugd doorschuiven.
Jij was waarschijnlijk te jong voor Kozakken Boys - Ajax of mijn geheugen laat me weer eens in de steek.quote:
Hij heeft er anders wel een topic van geopend op Ajax Netwerk, waarin hij zei dat we het ons allemaal herinneren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij was waarschijnlijk te jong voor Kozakken Boys - Ajax of mijn geheugen laat me weer eens in de steek.
PSV heeft een betere selectie voor 4-4-2 maar daar wijken de Nederlandse coaches niet van af.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Of I dunno, een keer wat anders proberen dan dit trieste flankenvoetbal
Een tegenstander van negen fucking jaar geleden met compleet andere voetballers afdoen als een angstgegner, ja hoorrrrrr.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij was waarschijnlijk te jong voor Kozakken Boys - Ajax of mijn geheugen laat me weer eens in de steek.
Ga er anders even serieus op in, megadebiel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een tegenstander van negen fucking jaar geleden met compleet andere voetballers afdoen als een angstgegner, ja hoorrrrrr.
Je bent zelf een megadebiel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga er anders even serieus op in, megadebiel.
Ik snap niet waarom jij ze als de kampioen zag van de komende 10 jaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit PSV is zo ontzettend treurig al zal Cocu vast weer een zalvend praatje hebben.
Ik ben er ingetrapt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij ze als de kampioen zag van de komende 10 jaar.
Trap. Er. Niet. In.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij ze als de kampioen zag van de komende 10 jaar.
Je koopt iets waarvan je denkt dat het al tegen gaat vallen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:28 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel supermarktharing en moet zeggen dat het minder tegenvalt dan gedacht
Ik wilde het gewoon een keer uitproberen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je koopt iets waarvan je denkt dat het al tegen gaat vallen?
Apart.
Durfal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon een keer uitproberen.
Wim Jonk vond El Azzouzi beter dan Dolbergquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta mag wel eens op zoek gaan naar een spits. El Azzouzi is zo weerzinwekkend en is toch gehuurd en Roland fucking Bergkamp gaat je ook niet verder helpen.
Stokkers was altijd een groot talent in FM.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta mag wel eens op zoek gaan naar een spits. El Azzouzi is zo weerzinwekkend en is toch gehuurd en Roland fucking Bergkamp gaat je ook niet verder helpen.
PSV had ook wel een 2e spits mogen halen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie hadden een goede vleugelspeler moeten halen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV had ook wel een 2e spits mogen halen.
Toen ik nog wel eens op een druilerige maandagavond naar Jong Feyenoord ging kijken deed die Bergkamp wel eens mee (gemengd team met Excelsior). Het verbaast mij meer dat hij nog steeds bij een BVO speelt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hadden een goede vleugelspeler moeten halen.
Dan kan hij voor PSV nog van waarde zijn dus, dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook.
Ben ook bang dat Bergwijn een Depay2 gaat worden.
Rustaaahg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:33 schreef Gutanoth het volgende:
Kunnen ze GODVERDOMME nou eens niet hun fucking best gaan doen!?
Hij had een leuke periode bij FC Emmen en is de vorige zomer binnengehaald bij Sparta. Maar 9 wedstrijden, wel drie goals.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens op een druilerige maandagavond naar Jong Feyenoord ging kijken deed die Bergkamp wel eens mee (gemengd team met Excelsior). Het verbaast mij meer dat hij nog steeds bij een BVO speelt.
Prima. Die 30+ miljoen kunnen we dan mooi gebruiken om 6 nieuwe spelers op te pikken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook.
Ben ook bang dat Bergwijn een Depay2 gaat worden.
Oh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is een subforum Young gekomen waar Fylax mod is.
Fylaxquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is een subforum Young gekomen waar Fylax mod is.
Ja, zo bedoelde ik het niet he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima. Die 30+ miljoen kunnen we dan mooi gebruiken om 6 nieuwe spelers op te pikken.
Raarquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben een paar spelers rust gegeven zoals BREUER
Rare, voorbarige conclusie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, zo bedoelde ik het niet he.
Ik bedoelde meer een arrogant wild dravertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |