Volendam - Almerequote:Op donderdag 22 september 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Opnieuw wel weinig 'spannende' duels, hé?
Alleen FC Utrecht - FC Groningen is redelijk gelijkwaardig.
Kuip gaat niet uitverkocht raken voor die wedstrijd denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:35 schreef Zipportal het volgende:
De Kuip is uitverkocht. GelreDome is half leeg.
U las het hier als eerste.
Achtste finales.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:36 schreef Brammess het volgende:
Vanaf wanneer kan iedereen elkaar weer loten?
Muv van vorig jaar loot Ajax gewoon meestal makkelijk die eerste rondes.quote:
Weinig goede ploegen hebben in de eerste twee rondes pittige lotingen. Achtste finales wordt het pas trickier om goede tegenstanders te ontlopen.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Muv van vorig jaar loot Ajax gewoon meestal makkelijk die eerste rondes.
2013/14: Volendam thuis, ASWH thuis, IJsselmeervogels uit
2014/15: JOS uit in het Olympisch stadion, Urk uit
Ik denk ook niet dat het een complot is ofzo, maar het is wel een mooi rijtje voor ze.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weinig goede ploegen hebben in de eerste twee rondes pittige lotingen. Achtste finales wordt het pas trickier om goede tegenstanders te ontlopen.
Kozakken lekker netjes om 18.30 oid daarna Utd - Cityquote:Op donderdag 22 september 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gok Dinsdag Sparta - PSV (eerder dat weekend ook PSV - Sparta). PSV speelt zaterdag dan alweer tegen Vitesse
Woensdag Kozakken Boys - Ajax (zondag tegen feyenoord, dan beker en dan zaterdag dus kan onmogelijk op dinsdag/donderdag), FC Utrecht - FC Groningen
Donderdag Feyenoord - Excelsior
Tot zover de schemaduiding.
5 van de 6 thuis toch? Nu ook alweer thuis en waarschijnlijk weer als laatste op donderdag. Laat Kramer de loting de volgende keer maar doen.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:44 schreef Caland het volgende:
Zwolle, Ajax, Willem II, Roda, AZ, Utrecht vorig jaar toch? Prima routetje joh. Helemaal niks mis mee ouwe reus.
Weer de loting in de Kuip door een Feyenoorderquote:Op donderdag 22 september 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gok Dinsdag Sparta - PSV (eerder dat weekend ook PSV - Sparta). PSV speelt zaterdag dan alweer tegen Vitesse
Woensdag Kozakken Boys - Ajax (zondag tegen feyenoord, dan beker en dan zaterdag dus kan onmogelijk op dinsdag/donderdag), FC Utrecht - FC Groningen
Donderdag Feyenoord - Excelsior
Tot zover de schemaduiding.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax speelt na een EL speelronde tegen Feyenoord.
Las het verkeerdddddddddddquote:Op donderdag 22 september 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Zondag Feyenoord - Ajax
Beker
Zaterdag Ajax
Donderdag EL
Of door een Excelsior-speler.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer de loting in de Kuip door een Feyenoorder
De laatste jaren worden we praktisch alleen in uitwedstrijden uitgeschakeld. Gelukkig speelden we er van de laatste 8, 7 thuisquote:Op donderdag 22 september 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of door een Excelsior-speler.
KNKBquote:Op donderdag 22 september 2016 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste jaren worden we praktisch alleen in uitwedstrijden uitgeschakeld. Gelukkig speelden we er van de laatste 8, 7 thuis
Feyenoord werd de laatste jaren uitgeschakeld door GAE (2x), Ajax en .. ?quote:Op donderdag 22 september 2016 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste jaren worden we praktisch alleen in uitwedstrijden uitgeschakeld. Gelukkig speelden we er van de laatste 8, 7 thuis
PSV en nog eens Ajax volgens mij. En daarvoor thuis tegen Roda.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord werd de laatste jaren uitgeschakeld door GAE (2x), Ajax en .. ?
Ah ja, ik zie het nu. Dat bekerjaar is echt compleet uit mijn geheugen verdwenen.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV en nog eens Ajax volgens mij. En daarvoor thuis tegen Roda.
Ik kan me sowieso vaak alleen de finale en de wedstrijden van Feyenoord herinnerenquote:Op donderdag 22 september 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie het nu. Dat bekerjaar is echt compleet uit mijn geheugen verdwenen.
Er gebeurde dat bekerseizoen denk ik gewoon bar weinig wat je je nog later zou herinneren. Alleen de meltdown van Van Bommel in de competitie was nog vermakelijk. Voor de rest was het ook maar een saai seizoen in zijn geheel.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso vaak alleen de finale en de wedstrijden van Feyenoord herinneren
(eind-)redacteur van Sport op nu.nl.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:36 schreef BB-King het volgende:
Wie is Daan eigenlijk?
Charisma van een zak aardappels.
Woensdag is ook pure aids joh. Niemand geeft een fuck op Utrecht-Groninen na en die is niet live.quote:Op maandag 26 september 2016 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
VVSB - Katwijk live![]()
Woensdag is wel een leuke dag, donderdag ga ik niet eens kijken.
Ajax en Feyenoord komen allebei in actie. Utrecht-Groningen had inderdaad live moeten zijn, liefst geruild met Eindhoven-Heerenveenquote:Op maandag 26 september 2016 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Woensdag is ook pure aids joh. Niemand geeft een fuck op Utrecht-Groninen na en die is niet live.
Kun je hier misschien een voorbeschouwing over schrijven?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we al zin in VVSB - Katwijk?
Die wedstrijd verdient eigenlijk ook een eigen topicquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je hier misschien een voorbeschouwing over schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |