Is hij ook al jaren niet meer, maar toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nooit geweten dat het een wisselbeker was.
Hij zal hem wel een keer moeten interviewen ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger doet alsof Narsingh een gemis gaat zijn.
En dat is dan voetbalcommentator/voetbaljournalist.
Njah je mist geen kwaliteit basisspeler maar de selectie is niet echt lekker breed op het moment.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger doet alsof Narsingh een gemis gaat zijn.
En dat is dan voetbalcommentator/voetbaljournalist.
Kunnen ze eigen jeugd doorschuiven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:19 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Njah je mist geen kwaliteit basisspeler maar de selectie is niet echt lekker breed op het moment.
Hij is toch van PSV dus een concurrent. Ook al stelt die Narsingh niks voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben je als Feyenoord-supporter blij met een blessure voor Narsingh?
Hij moet over drie weken natuurlijk weer incestueus en gezellig doen in Huis Ter Duin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal hem wel een keer moeten interviewen ofzo.
Deze logicaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is toch van PSV dus een concurrent. Ook al stelt die Narsingh niks voor.
Daarom is het juist beter als hij speelt, die Pereiro heeft meer klasse.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is toch van PSV dus een concurrent. Ook al stelt die Narsingh niks voor.
Interland aidsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet over drie weken natuurlijk weer incestueus en gezellig doen in Huis Ter Duin.
Of I dunno, een keer wat anders proberen dan dit trieste flankenvoetbalquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze eigen jeugd doorschuiven.
Jij was waarschijnlijk te jong voor Kozakken Boys - Ajax of mijn geheugen laat me weer eens in de steek.quote:
Hij heeft er anders wel een topic van geopend op Ajax Netwerk, waarin hij zei dat we het ons allemaal herinneren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij was waarschijnlijk te jong voor Kozakken Boys - Ajax of mijn geheugen laat me weer eens in de steek.
PSV heeft een betere selectie voor 4-4-2 maar daar wijken de Nederlandse coaches niet van af.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Of I dunno, een keer wat anders proberen dan dit trieste flankenvoetbal
Een tegenstander van negen fucking jaar geleden met compleet andere voetballers afdoen als een angstgegner, ja hoorrrrrr.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij was waarschijnlijk te jong voor Kozakken Boys - Ajax of mijn geheugen laat me weer eens in de steek.
Ga er anders even serieus op in, megadebiel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een tegenstander van negen fucking jaar geleden met compleet andere voetballers afdoen als een angstgegner, ja hoorrrrrr.
Je bent zelf een megadebiel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga er anders even serieus op in, megadebiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |