Nee, ik kijk gewoon naar BBCquote:Op zaterdag 24 september 2016 14:52 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
De betaalde stream van RTL haperd veel en valt vaak weg![]()
Hebben meer mensen daar last van?
Shit, niet aan gedacht! Dacht dat ik anders veroordeeld was tot brakke streams, maar BBC had ook gewoon gekunt idd!quote:
Kan nog steeds hoorquote:Op zaterdag 24 september 2016 15:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Shit, niet aan gedacht! Dacht dat ik anders veroordeeld was tot brakke streams, maar BBC had ook gewoon gekunt idd!
Dan moet ik altijd wel moeite doen om een lach te onderdrukkenquote:
Niemand. Dat was bij een eerste 180 tijdens een legquote:
Staat ook in OP, jaquote:Op zaterdag 24 september 2016 16:50 schreef Nober het volgende:
Soort Masters of Darts, 8 spelers, 2 poule's, halve finale, finale?
The BBC contract expired after the 2016 final and the BBC opted to drop the tournament, instead covering a new PDC tournament the Champions League of Darts in September 2016.quote:
Channel 4 zal de komende twee jaar Lakeside uitzenden samen met BT Sports.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:18 schreef Nober het volgende:
[..]
The BBC contract expired after the 2016 final and the BBC opted to drop the tournament, instead covering a new PDC tournament the Champions League of Darts in September 2016.
Dat de BDO nog bestaat sta ik wel van te kijken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Channel 4 zal de komende twee jaar Lakeside uitzenden samen met BT Sports.
100k pond voor 2 dagen darten vind MvG wel de moeite waardquote:
Potje ging nergens om dat scheeltquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:10 schreef luckass het volgende:
Taylor is nog niet afgeschreven mensen
Ik ben speciaal naar RTL gezapt voor die vragenquote:
nee wel een einde aan een indukwekkende zegereeks van 36 winstpartijen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Is dit het einde van het tijdperk Van Gerwen?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:29 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nee wel een einde aan een indukwekkende zegereeks van 36 winstpartijen.
van gerwen gooide gewoon 104 gemiddeld, maar tegen phil taylor die z'n normale niveau haalt is dat niet genoeg.
Ze is getrouwd.quote:Op zondag 25 september 2016 14:14 schreef icloud het volgende:
Fuck wat is er met het wijf van wade gebeurt?
Wat is er dan? Ze is toch niet viesdik geworden hè?quote:Op zondag 25 september 2016 14:14 schreef icloud het volgende:
Fuck wat is er met het wijf van wade gebeurt?
thanksquote:Op zondag 25 september 2016 14:45 schreef Max23 het volgende:
Kijken jullie ondertussen ook mee naar de halve finale van SjefGod?
kijken naar mensen die langwerpige voorwerpen naar borden gooienquote:Op zondag 25 september 2016 14:45 schreef Max23 het volgende:
Kijken jullie ondertussen ook mee naar de halve finale van SjefGod?
Dat laatstequote:Op zondag 25 september 2016 14:59 schreef Smoofie het volgende:
Heeft ie de juiste medicijnen of heeft zn chick hem volwassen gemaakt
hoezo voel je je kut? wat scheelt er aanquote:Op zondag 25 september 2016 17:41 schreef Tagliano het volgende:
Hoe kut je je ook voelt, FMD maakt altijd je dag
RTL begint met de samenvattingen om 18:30 en om 19:30 met de "echte" uitzendingquote:
Gando?quote:Op zondag 25 september 2016 18:53 schreef komrad het volgende:
Gando - MvGMvG zal Gando wel weer een keer een willen pakken op grote wedstrijd maar is niet top dit weekend. Kan leuk worden.
Man ze hebben zelfs uitgelegd wat een 9-darter is, dat je met een dubbel moet finishen (en met nadruk dat de bull ook een dubbel is)quote:Op zondag 25 september 2016 20:20 schreef Tagliano het volgende:
Hoe kan je nou niet begrijpen wat het First 9-dart gemiddelde is
Nog even en we moeten de kijker uitleggen dat het bord rond isquote:Op zondag 25 september 2016 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Man ze hebben zelfs uitgelegd wat een 9-darter is, dat je met een dubbel moet finishen (en met nadruk dat de bull ook een dubbel is)
Dat is wel een goede vraag, waarom het bord niet vierkant is bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 september 2016 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog even en we moeten de kijker uitleggen dat het bord rond is
definitief einde van tijdperk van gerwenquote:Op zondag 25 september 2016 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Voor het eerst in het bestaan van de mensheid geeft niemand meer een neuk als die kale speelt
quote:Op zondag 25 september 2016 20:49 schreef luckass het volgende:
[..]
definitief einde van tijdperk van darten in Nederland
Hij is gewoon slecht.quote:Op zondag 25 september 2016 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Voor het eerst in het bestaan van de mensheid geeft niemand meer een neuk als die kale speelt
jelle mist niet op 16quote:Op zondag 25 september 2016 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 keer missen op dubbel 16 is inderdaad wel heel erg slecht
Genotquote:Op zondag 25 september 2016 17:37 schreef F.M.D. het volgende:
als taylor dit niveau vasthoudt is die onklopbaar. van gerwen is gewoon niet top dit weekend en dat gaat vanavond niet ineens anders zijn.
Ach, ik had al een tijdje niets gezien qua darts dus dan is het best vermakelijk.quote:
Is het tijdperk Taylor voorbij?quote:Op zondag 25 september 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Taylor gooide dus ONDER zijn niveau met 96 avg
Matig allemaal
Ach dit telt toch niet voor de rankingquote:Op zondag 25 september 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel beste veegpartij, MvG geen moment in de wedstrijd.
Dan wel leuk 3x PC gewonnen maar ja...
Heeft Daphne toch enkele tienduizenden minder om te shoppenquote:Op zondag 25 september 2016 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach dit telt toch niet voor de ranking
quote:Op zondag 25 september 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen stellen dat dit een matig toernooitje was
Jij weet mijn gevoelens altijd uitstekend onder woorden te brengenquote:
Vier handen op één buikquote:Op zondag 25 september 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij weet mijn gevoelens altijd uitstekend onder woorden te brengen
Hij wint één keertje niet..quote:Op zondag 25 september 2016 22:16 schreef GwaiLow het volgende:
Super slecht Mike, zo teleurstellend dit. Dat ik hier naar heb gekeken...
taylor heeft de rollen weer omgedraaid. 2 keer in een weekend een pakslaag van je grootste rivaal. dat gaat in het koppie zittten.quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 22:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
taylor heeft de rollen weer omgedraaid. 2 keer in een weekend een pakslaag van je grootste rivaal. dat gaat in het koppie zittten.
quote:Op zondag 25 september 2016 22:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
taylor heeft de rollen weer omgedraaid. 2 keer in een weekend een pakslaag van je grootste rivaal. dat gaat in het koppie zittten.
Dat geeft niet, maar de manier waarop is echt vreselijk. Leuk voor Fil hoor, maar kom op geef een beetje weerstandquote:
Eh... Alsof MvG hier komt en denkt van; hee laat ik Phil even winnen hahaquote:Op zondag 25 september 2016 22:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar de manier waarop is echt vreselijk. Leuk voor Fil hoor, maar kom op geef een beetje weerstand
THE KING IS DEADquote:Op zondag 25 september 2016 22:21 schreef PSVCL het volgende:
Het is gedaan met van gerwen, eindelijk.
In t koppie zitten gaat niet gebeuren. Mike speelde deze pot gewoon kut, maar dat is ie zo vergeten.quote:Op zondag 25 september 2016 22:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Bovendien is helemaal nooit aangetoond dat MvG in staat is tot nadenken.quote:Op zondag 25 september 2016 22:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In t koppie zitten gaat niet gebeuren. Mike speelde deze pot gewoon kut, maar dat is ie zo vergeten.
Nee, dat denkt Mike niet. Hij had Vil ook echt wel weerstand willen bieden, maar het zat er totaal niet in. Dat kan gebeuren maar het is wel gewoon slecht en de Nederlandse kijker stelt hij enorm teleur. Maar dat is sport.quote:Op zondag 25 september 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eh... Alsof MvG hier komt en denkt van; hee laat ik Phil even winnen haha
Hij kan wel erg goed rekenen.quote:Op zondag 25 september 2016 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien is helemaal nooit aangetoond dat MvG in staat is tot nadenken.
Hou toch op zegquote:Op zondag 25 september 2016 22:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dat denkt Mike niet. Hij had Vil ook echt wel weerstand willen bieden, maar het zat er totaal niet in. Dat kan gebeuren maar het is wel gewoon slecht en de Nederlandse kijker stelt hij enorm teleur. Maar dat is sport.
Ik zeg dat hij vandaag enorm teleursteld. En dat is triest, maar hoort bij sport zoals ik zei.quote:Op zondag 25 september 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou toch op zeg
[ afbeelding ]
Hoezo teleurstellen
En dat zijn dan alleen de majors. Hij ligt nog op koers om het record van 24 toernooizeges in een jaar van Taylor te verbreken. Maar goed, ik weet nooit of mensen nou echt zo dom zijn of simpelweg trollen.quote:Op zondag 25 september 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou toch op zeg
[ afbeelding ]
Hoezo teleurstellen
Dan zijn de kijkers zelf triest. Een beetje volger weet dat MvG dit jaar gewoon heel goed presteert. Het is bizar hoeveel hij al gewonnen heeftquote:Op zondag 25 september 2016 22:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij vandaag enorm teleursteld. En dat is triest, maar hoort bij sport zoals ik zei.
Dat Mike superslecht was. En dat ze liever niet gekeken hadden.quote:
Ik volg al 20 jaar lang al het darts. En dus weet ik dat Mike enorm goed aan het presteren is dit jaar. Maar waar zeg ik dan van niet?quote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zijn de kijkers zelf triest. Een beetje volger weet dat MvG dit jaar gewoon heel goed presteert. Het is bizar hoeveel hij al gewonnen heeft
quote:Op zondag 25 september 2016 22:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren maar het is wel gewoon slecht en de Nederlandse kijker stelt hij enorm teleur. Maar dat is sport.
Daar hebben ze helemaal gelijk in. Toch kan je maar beter wel kijken, want straks mis je wel echt een mooie pot.quote:Op zondag 25 september 2016 22:29 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat Mike superslecht was. En dat ze liever niet gekeken hadden.
Ook wel enorm overdreven. Nog steeds 100+ gemiddeld, maar vooral ondermaats op zijn eigen legs.quote:Op zondag 25 september 2016 22:29 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat Mike superslecht was. En dat ze liever niet gekeken hadden.
Hoezo dom? Mike heeft deze finale toch gewoon teleurgesteld. In zn eerste pot tegen Phil vond ik hem zelfs goed.quote:Op zondag 25 september 2016 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dat zijn dan alleen de majors. Hij ligt nog op koers om het record van 24 toernooizeges in een jaar van Taylor te verbreken. Maar goed, ik weet nooit of mensen nou echt zo dom zijn of simpelweg trollen.
Als andere spelers zo'n pot gooien, dan is het gewoon prima, maar als MvG een wat wisselvallige pot gooit met 100+ gemiddeld, dan is het opeens slecht en een enorme teleurstelling. Ik vind het verwachtingspatroon bij MvG lang niet altijd even realistisch.quote:Op zondag 25 september 2016 22:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoezo dom? Mike heeft deze finale toch gewoon teleurgesteld. In zn eerste pot tegen Phil vond ik hem zelfs goed.
Vind je? Mike straalt dit verwachtings patroon ook uit. Hij is komt redelijk arrogant over en wint natuurlijk heel veel. Logisch dat we heel veel verwachten en ook logisch dat het af en toe eens niet lukt en wij dan teleurgesteld in hem zijn. Maar dat hoort nou eenmaal bij het leven als topsporter. Daar moet hij niet over nadenken.quote:Op zondag 25 september 2016 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als andere spelers zo'n pot gooien, dan is het gewoon prima, maar als MvG een wat wisselvallige pot gooit met 100+ gemiddeld, dan is het opeens slecht en een enorme teleurstelling. Ik vind het verwachtingspatroon bij MvG lang niet altijd even realistisch.
Je hoopt natuurlijk dat hij speelt zoals in de halve finale, maar het is ook voor MvG vrij normaal om niet constant 105+ gemiddeld te gooien. Normaliter komt hij ook wel weg met die mindere potjes, maar nu was Taylor in vorm en een Taylor in vorm straft dat soort dingen af, zelfs als die zelf niet top staat te gooien.quote:Op zondag 25 september 2016 22:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind je? Mike straalt dit verwachtings patroon ook uit. Hij is komt redelijk arrogant over en wint natuurlijk heel veel. Logisch dat we heel veel verwachten en ook logisch dat het af en toe eens niet lukt en wij dan teleurgesteld in hem zijn. Maar dat hoort nou eenmaal bij het leven als topsporter. Daar moet hij niet over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |