Nee, ik kijk gewoon naar BBCquote:Op zaterdag 24 september 2016 14:52 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
De betaalde stream van RTL haperd veel en valt vaak weg![]()
Hebben meer mensen daar last van?
Shit, niet aan gedacht! Dacht dat ik anders veroordeeld was tot brakke streams, maar BBC had ook gewoon gekunt idd!quote:
Kan nog steeds hoorquote:Op zaterdag 24 september 2016 15:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Shit, niet aan gedacht! Dacht dat ik anders veroordeeld was tot brakke streams, maar BBC had ook gewoon gekunt idd!
Dan moet ik altijd wel moeite doen om een lach te onderdrukkenquote:
Niemand. Dat was bij een eerste 180 tijdens een legquote:
Staat ook in OP, jaquote:Op zaterdag 24 september 2016 16:50 schreef Nober het volgende:
Soort Masters of Darts, 8 spelers, 2 poule's, halve finale, finale?
The BBC contract expired after the 2016 final and the BBC opted to drop the tournament, instead covering a new PDC tournament the Champions League of Darts in September 2016.quote:
Channel 4 zal de komende twee jaar Lakeside uitzenden samen met BT Sports.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:18 schreef Nober het volgende:
[..]
The BBC contract expired after the 2016 final and the BBC opted to drop the tournament, instead covering a new PDC tournament the Champions League of Darts in September 2016.
Dat de BDO nog bestaat sta ik wel van te kijken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Channel 4 zal de komende twee jaar Lakeside uitzenden samen met BT Sports.
100k pond voor 2 dagen darten vind MvG wel de moeite waardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |