Uiteraard. Hoop na volgende week weer te kunnen aansluiten bij de training.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga je wel nog voetballen hierna of hou je voor gezien?
Morgenavond happen. Zaterdagmorgen voetballen met dochterlief. Eerste competitiewedstrijd. 's Avonds over de kermis met de kinderen en zondag pintjes happen op diezelfde kermis.quote:
Lekker man, niets mis mee.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgenavond happen. Zaterdagmorgen voetballen met dochterlief. Eerste competitiewedstrijd. 's Avonds over de kermis met de kinderen en zondag pintjes happen op diezelfde kermis.
Wat dan, moet je weer schijten?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen verlenging en al helemaal geen pingels aub.
Dat is dan jammer voor je want het is donderdagavond.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen verlenging en al helemaal geen pingels aub.
Nee, ben vandaag nog niet gegaan. Voel ook nog geen aandrang.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat dan, moet je weer schijten?
Ik vind kermissen eigenlijk wel kut. Veel te druk ook. Komen een miljoen menschen op af.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, niets mis mee.
Whisky'tje?quote:
En altijd kutvolk.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind kermissen eigenlijk wel kut. Veel te druk ook. Komen een miljoen menschen op af.
Met IPA is helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dronk net een fantastische IPA uit Amerika.
ik had een witte uit belgs.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dronk net een fantastische IPA uit Amerika.
Scheids is niet best vandaag.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:50 schreef RvLaak het volgende:
Dat had een pingel moeten zijn... Maar ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |