Treurig, sowieso was het een beetje heisa om weinig, kerel is net 18 maakt wat stoere video's op het internet (of wat hij zelf stoer vindt), zegt wat verkeerde dingen, maar is geen echte crimineel.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Fijn dat iedereen ervan geniet als een of andere pauperturk eigen rechter gaat lopen spelen
Zelfreinigend vermogen.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:35 schreef kawotski het volgende:
Op een gegeven moment worden de Turken hier letterlijk uitgekotst. Goed dat er binnen die gemeenschap wat aan gedaan wordt.
Je denkt dat die man (nen) hun reputatie zo te grabbel gooien met zoiets?quote:
Was het em nou of niet?quote:
Tuurlijk niet, de filmer was snel uit adem. Deze gast ziet er fit uit die wel meer dan 200m kan rennen.quote:
Het is precies zijn stem.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, de filmer was snel uit adem. Deze gast ziet er fit uit die wel meer dan 200m kan rennen.
Die gast is een kettingroker. Mijn scheet is zelfs fitter dan hem.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, de filmer was snel uit adem. Deze gast ziet er fit uit die wel meer dan 200m kan rennen.
Meer dan terecht, tuig moet je met tuig aanpakken en niet met handjes schudden.....quote:Op donderdag 22 september 2016 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Fijn dat iedereen ervan geniet als een of andere pauperturk eigen rechter gaat lopen spelen
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Die gast is een kettingroker. Mijn scheet is zelfs fitter dan hem.
Hij heeft wel een vogel, die staan er niet om bekend goed tegen veel vuile lucht te kunnen.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Die gast is een kettingroker. Mijn scheet is zelfs fitter dan hem.
Wie precies? Ismail? Waarom niet. Voor 50 euro een stukje rennen.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je denkt dat die man (nen) hun reputatie zo te grabbel gooien met zoiets?
Die vogel van hem maakt geen geluidquote:Op donderdag 22 september 2016 21:14 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Hij heeft wel een vogel, die staan er niet om bekend goed tegen veel vuile lucht te kunnen.
Voorkomen is beter als genezen......quote:Op donderdag 22 september 2016 21:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
Mensen die dit toejuichen zijn lager dan die Ismail. Dit is triest... Die jongen is gewoon niet zo slim en denkt niet na voordat hij iets zegt of doet, maar het is geen crimineel... Wanneer gaat Nederland echte boeven vangen en echte problemen oplossen?
Alsof er überhaupt iets gebeurt in dat filmpje.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
Mensen die dit toejuichen zijn lager dan die Ismail. Dit is triest... Die jongen is gewoon niet zo slim en denkt niet na voordat hij iets zegt of doet, maar het is geen crimineel... Wanneer gaat Nederland echte boeven vangen en echte problemen oplossen?
Ik denk dat het een goede les voor hem is. Ook eens angst te voelen wat hij met zijn gangster buddy's andere probeerde aan te doen.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
Softe moraalriddertje.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
Misschien rookt hij alleen buiten of in een andere kamer?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:14 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Hij heeft wel een vogel, die staan er niet om bekend goed tegen veel vuile lucht te kunnen.
Erdogan strijder gespotquote:Op donderdag 22 september 2016 21:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
Jij rent ook als een pussy voor allochtonen.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Typisch volk die Erdogan-strijders; heel stoer doen tegen die dame van de gemeenteraad maar nu hijzelf belaagd wordt rent hij als een pussy weg.
Haha je post historyquote:Op donderdag 22 september 2016 22:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij rent ook als een pussy voor allochtonen.
Ik zou ook rennen als hij boos op me zou zijn, hoor?quote:
WTF is zijn probleem ? Zuipen en roken volgens mij is dat niet wat een echte gelovige doet.quote:
Hahaha ik zie alleen maar Turkije, Turkse, Istanbul. Sneuquote:Op donderdag 22 september 2016 23:38 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha je post historyvolgens mij heeft iemand op je pikje getrapt....
Nee. Is ook gewoon een kneus. Eentje met tijd te veel en die aandacht nodig heeft. In feite heeft ie het idee gejat van Ismail.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:48 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
WTF is zijn probleem ? Zuipen en roken volgens mij is dat niet wat een echte gelovige doet.
Het kan zijn dat ik mij vergis hoor
Is dit nu een gangster ? boeren roken en zuipen en stoere praat
Nee dat is nou een echte Turk...quote:Op donderdag 22 september 2016 23:48 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
WTF is zijn probleem ? Zuipen en roken volgens mij is dat niet wat een echte gelovige doet.
Het kan zijn dat ik mij vergis hoor
Is dit nu een gangster ? boeren roken en zuipen en stoere praat
En homofobiequote:Op donderdag 22 september 2016 23:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hahaha ik zie alleen maar Turkije, Turkse, Istanbul. Sneu
Goeiedag zeg.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:28 schreef TeenWolf het volgende:
Dit is de man die hem verjoeg, stem lijkt precies.
Wat een dooddoener, dat geldt voor vrijwel alle prachtparels. Gewoon maar hun gang laten gaan dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahaha you gaaayyyyquote:Op donderdag 22 september 2016 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De grootste homofoben blijken veelal zelf homofiel te zijn.
Wow ik heb 2 minuten vol verbazing gekeken.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:28 schreef TeenWolf het volgende:
Dit is de man die hem verjoeg, stem lijkt precies.
Dit argument "wanneer gaan we echte boeven vangen"quote:Op donderdag 22 september 2016 21:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
Gewoon aanpakken middels de wet. Niet de ene pauperturk aanpakken door de andere pauperturk te leren dat het in Nederland aangemoedigd wordt je problemen met geweld op te lossen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:43 schreef Grems het volgende:
[..]
Wat een dooddoener, dat geldt voor vrijwel alle prachtparels. Gewoon maar hun gang laten gaan dan?
De vraag is vertegenwoordigt hij Nederland of Turkije bij de volgende Olympische Spelen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die arme jongen is zijn leven niet zeker en gaat nog goede hardloper worden.
Hij kan kiezen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 07:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
De vraag is vertegenwoordigt hij Nederland of Turkije bij de volgende Olympische Spelen?
Kom op zeg, voor zo'n gast die de hele buurt geterroriseerd heeft met zijn matties ineens gevoelig doen. Er gebeurd nauwelijks wat. Geef liever om die mensen die ze een jaren lang hebben lopen bedreigen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 06:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken middels de wet. Niet de ene pauperturk aanpakken door de andere pauperturk te leren dat het in Nederland aangemoedigd wordt je problemen met geweld op te lossen.
Al die mensen die nu staan te juichen, maken dat mensen sneller eigen rechter gaan spelen. Wanneer de volgende turk een dame met een te kort rokje te lijf gaat, komt dat mede door dit gejuich. Je mag in Nederland toch voor egen rechter spelen?
Ik denk dat dit bijna voor iedereen geldt. Niet alleen voor mensen met een andere achtergrond.quote:Op vrijdag 23 september 2016 01:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Typisch voor dat tuigvolkIn een groep de grootste bek hebben maar wanneer ze alleen zijn weten ze niet hoe snel ze weg moeten zijn
doe niet zo zwakzinnigquote:Op vrijdag 23 september 2016 06:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken middels de wet. Niet de ene pauperturk aanpakken door de andere pauperturk te leren dat het in Nederland aangemoedigd wordt je problemen met geweld op te lossen.
Al die mensen die nu staan te juichen, maken dat mensen sneller eigen rechter gaan spelen. Wanneer de volgende turk een dame met een te kort rokje te lijf gaat, komt dat mede door dit gejuich. Je mag in Nederland toch voor egen rechter spelen?
Teenwolf is ook een strijder van Erdogan.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:38 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha je post historyvolgens mij heeft iemand op je pikje getrapt....
quote:Op vrijdag 23 september 2016 06:44 schreef timmmmm het volgende:Wanneer de volgende turk een dame met een te kort rokje te lijf gaat, komt dat mede door dit gejuich.
Haha hier onze Dalai Lama van FOK! De peacemakerquote:Op vrijdag 23 september 2016 06:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De agressor beschermen heeft niets met peacemaking te maken, dus dat is veel te veel eer voor timmmmm .quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:33 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha hier onze Dalai Lama van FOK! De peacemaker
Is zelfs een liedje over gemaaktquote:Op vrijdag 23 september 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow ik heb 2 minuten vol verbazing gekeken.
Dat wordt dus wél aangemoedigd doordat de politie letterlijk met de mond vol tanden staat terwijl de straatjongeren rondom hen lopen te etteren.quote:Op vrijdag 23 september 2016 06:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wereldvreemde reactie, maar mede dankzij je avatar (Tunahan Kuzu, politicus van partij DENK) wel verklaarbaarquote:Al die mensen die nu staan te juichen, maken dat mensen sneller eigen rechter gaan spelen. Wanneer de volgende turk een dame met een te kort rokje te lijf gaat, komt dat mede door dit gejuich. Je mag in Nederland toch voor egen rechter spelen?
Pas op wat je zegt bij sommige users met een voorkeur voor Erdo ligt dit blijkbaar gevoelig en ben je meteen een slaaf van de ANPquote:Op vrijdag 23 september 2016 10:36 schreef Sigaartje het volgende:
De video's in dit topic doen het niet. Maar ik heb er een gevonden. Tjonge, wat een angsthaas zeg. kijk hem dan rennen zeg! Als een kip zonder kop. Een bange hond is nog moediger.
"Treitervlogger rent weg voor boze turk"
burrpquote:Op vrijdag 23 september 2016 10:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt bij sommige users met een voorkeur voor Erdo ligt dit blijkbaar gevoelig en ben je meteen een slaaf van de ANP
Het is dat je een admin bent, maar anders...quote:Op vrijdag 23 september 2016 06:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of ik denk dit soort dingen te weinig, of anderen denken dit veel te snel.quote:
Komt niet echt over en dan als laatste zeggen: nooit meer doen hè. Alsof je op het schoolplein van de basisschool staat.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Of ik denk dit soort dingen te weinig, of anderen denken dit veel te snel.
Zo, poeh, dan schat je Ismaël wel heel slim en vooruitdenkend voor hoor! Volgens mij projecteer je hier je eigen intelligentie op een hele domme 19-jarige straatturk.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Komt niet echt over en dan als laatste zeggen: nooit meer doen hè. Alsof je op het schoolplein van de basisschool staat.
Kan mooi gebruikt worden als verzachtende omstandigheid bij zijn procesje.
Ja, maar ik ben ook het slachtoffer geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |