Zijn advocaat kan dit bedenken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Zo, poeh, dan schat je Ismaël wel heel slim en vooruitdenkend voor hoor! Volgens mij projecteer je hier je eigen intelligentie op een hele domme 19-jarige straatturk.
Oh ja. Ja joh, het zou kunnen. Maar laten we er niet vanuit gaan. Bederft ook de pret een beetje, Ryan!quote:
Ja, grappig zou zijn als het in scene is gezet en niemand heeft dit door.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:40 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Oh ja. Ja joh, het zou kunnen. Maar laten we er niet vanuit gaan. Bederft ook de pret een beetje, Ryan!
ZEG BEGIN JIJ NOU OOK AL!quote:
Wollah waz de probleemquote:
Openbare geweldpleging, bedreiging: hup de bak in.quote:
Kamervragen niet?quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:04 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Openbare geweldpleging, bedreiging: hup de bak in.
DENK! toch?quote:
Lijkt me op zijn plaats dat de popo een bezoekje brengt aan de anabolenmeneer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
DENK! toch?
Lijkt me op zijn plaats voor Kuzu om op zijn beurt Kamervragen te stellen nu.
Maar die arme jongen kan niet meer veilig op straat lopen, wat is dit voor een rechtsstaat? Toch?quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lijkt me op zijn plaats dat de popo een bezoekje brengt aan de anabolenmeneer.
Veiligheid is inderdaad één van de taken van de sterke arm der wet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar die arme jongen kan niet meer veilig op straat lopen, wat is dit voor een rechtsstaat? Toch?
Ik dacht eerst ook dat het oorspronkelijke korte filmpje echt was. Maar nu ik dit zie, denk ik toch dat het in scene is gezet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:04 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Openbare geweldpleging, bedreiging: hup de bak in.
Pakken wat je pakken kan vriendquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Met z'n t-shirt waar z'n artiestennaam op staat. Hij denkt aan die streetcredz.
Je weet zelf niffo.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan vriend
Nou, mooie vraag voor de minister van Justitie en Veiligheid, lijkt me.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Veiligheid is inderdaad één van de taken van de sterke arm der wet.
Anacondaquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, mooie vraag voor de minister van Justitie en Veiligheid, lijkt me.
Iedereen denkt dat men modern of hip is om woorden met een -z te laten eindigen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Met z'n t-shirt waar z'n artiestennaam op staat. Hij denkt aan die streetcredz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |