Zijn advocaat kan dit bedenken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Zo, poeh, dan schat je Ismaël wel heel slim en vooruitdenkend voor hoor! Volgens mij projecteer je hier je eigen intelligentie op een hele domme 19-jarige straatturk.
Oh ja. Ja joh, het zou kunnen. Maar laten we er niet vanuit gaan. Bederft ook de pret een beetje, Ryan!quote:
Ja, grappig zou zijn als het in scene is gezet en niemand heeft dit door.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:40 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Oh ja. Ja joh, het zou kunnen. Maar laten we er niet vanuit gaan. Bederft ook de pret een beetje, Ryan!
ZEG BEGIN JIJ NOU OOK AL!quote:
Wollah waz de probleemquote:
Openbare geweldpleging, bedreiging: hup de bak in.quote:
Kamervragen niet?quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:04 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Openbare geweldpleging, bedreiging: hup de bak in.
DENK! toch?quote:
Lijkt me op zijn plaats dat de popo een bezoekje brengt aan de anabolenmeneer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
DENK! toch?
Lijkt me op zijn plaats voor Kuzu om op zijn beurt Kamervragen te stellen nu.
Maar die arme jongen kan niet meer veilig op straat lopen, wat is dit voor een rechtsstaat? Toch?quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lijkt me op zijn plaats dat de popo een bezoekje brengt aan de anabolenmeneer.
Veiligheid is inderdaad één van de taken van de sterke arm der wet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar die arme jongen kan niet meer veilig op straat lopen, wat is dit voor een rechtsstaat? Toch?
Ik dacht eerst ook dat het oorspronkelijke korte filmpje echt was. Maar nu ik dit zie, denk ik toch dat het in scene is gezet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:04 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Openbare geweldpleging, bedreiging: hup de bak in.
Pakken wat je pakken kan vriendquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Met z'n t-shirt waar z'n artiestennaam op staat. Hij denkt aan die streetcredz.
Je weet zelf niffo.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan vriend
Nou, mooie vraag voor de minister van Justitie en Veiligheid, lijkt me.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Veiligheid is inderdaad één van de taken van de sterke arm der wet.
Anacondaquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, mooie vraag voor de minister van Justitie en Veiligheid, lijkt me.
Iedereen denkt dat men modern of hip is om woorden met een -z te laten eindigen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Met z'n t-shirt waar z'n artiestennaam op staat. Hij denkt aan die streetcredz.
Hij heet Sohrab. Een Iraniër. Dat is de manier hoe je met straatturken moet om gaan. Een paar stevige vuisten op hun hoofden. Dat snappen ze in het Midden-Oosten.quote:
Volgens mij staat jouw Fake Radar verkeerd afgesteld. Ik zie echt geen enkel signaal wat op fake wijst.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het oorspronkelijke korte filmpje echt was. Maar nu ik dit zie, denk ik toch dat het in scene is gezet.
Watz met jou.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat men modern of hip is om woorden met een -z te laten eindigen.
Maar Sphritsz is al 38 jaar terug gemaakt.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Anaconda
Ana Ana
Conda
Ana
Conda
Ana Ana
Conda
De heisa is ontstaan omdat iemand op zijn fiets een paar vuisten kreeg en die vuisten worden nu verheerlijkt. Lekker consequent.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:21 schreef George_Zin het volgende:
[..]
Hij heet Sohrab. Een Iraniër. Dat is de manier hoe je met straatturken moet om gaan. Een paar stevige vuisten op hun hoofden. Dat snappen ze in het Midden-Oosten.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:26 schreef Za het volgende:
Ik tip alvast deze voor de hoofdrol van de verfilming van het leven van de vlogger:
[ afbeelding ]
Ik tip alvast deze voor de hoofdrol van de verfilming van het leven van de vlogger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, goede gast. Hij snapt het tenminste.quote:
Ik las dat het een Iraniër is, dat verbaast me niks. Goeie mensen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Haha, goede gast. Hij snapt het tenminste.
Onbeskoft.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is het wel zo netjes om even terug te groeten vind je niet?
Oh fijn, nog een opgefokt stuk tuig van de richel in de spotlight. Wel hilarisch dat die neus nu de politie belt. Die agenten zullen ook wel 'wat is met jou' gezichten getrokken hebbenquote:
Dus omdat er hier mensen "juichen" dat Ismail een koekje van eigen deeg krijgt maakt dit ze medeverantwoordelijk voor een Turk die een willekeurige meid verkracht? Jeetje...quote:Op vrijdag 23 september 2016 06:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken middels de wet. Niet de ene pauperturk aanpakken door de andere pauperturk te leren dat het in Nederland aangemoedigd wordt je problemen met geweld op te lossen.
Al die mensen die nu staan te juichen, maken dat mensen sneller eigen rechter gaan spelen. Wanneer de volgende turk een dame met een te kort rokje te lijf gaat, komt dat mede door dit gejuich. Je mag in Nederland toch voor egen rechter spelen?
Lol @ dat laatste stukje.. hij is de vader die Ismail nooit heeft gehad. Dat zie je bij veel ontspoorde afro-Amerikanen ook, zijn alleen opgevoed door een moeder, en dan gaat het mis.quote:
In Turkije hebben ze daar inmiddels flink wat ervaring mee opgedaan.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Fijn dat iedereen ervan geniet als een of andere pauperturk eigen rechter gaat lopen spelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |