Niet gezien maar kijk ook eens naar corner glitch... denk hetzelfde. Scoor echt vaak zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef Ferdii het volgende:
Deze glitch al bekend? Scoren is nog nooit zo makkelijk
Even lopen testen, gemiddeld minimaal 2 goals per wedstrijd uit voorzetten
Thx heb ze even gekocht. Redelijk waarde vaste spelers volgens mij. Bevalt me wel!. even door sparen voor kante op het midden veld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Clichy - Zouma- Alderweireld - Walker
ik denk dat er op youtube genoeg te vinden is ?quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:33 schreef Typisch het volgende:
Iemand een leuke guide voor de squad building?
http://www.futwiz.com/en/fifa17/squad/117623
Deze spelers zijn wel duur geworden dus zoek een andere![]()
Alex Sandro, Lichtsteiner/Abate, Salah/Berardi. En voor de spits Icardi/Jovetic/Mandzukic. Hangt ook van je spel af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:45 schreef Tjacka het volgende:
Wat is een goede recht en linksback 15k each en en leuke spits en rechtsvoor?![]()
Heb daar nu amero en florenze staan. Milik spits en candreva op de vleugels best middelmaat allemaal.
Ik heb Mustafi, Stones en Batsuhayuquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:09 schreef Apekoek het volgende:
4 OTWs op zak, nu maar eens zien of dat wat oplevert.
GAM / Fifa 17 #2quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er een algemeen fifa17 topic?
Jullie zitten op wzv zeker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alex Sandro, Lichtsteiner/Abate, Salah/Berardi. En voor de spits Icardi/Jovetic/Mandzukic. Hangt ook van je spel af.
Lang geleden dat ik in deze reeks heb gepost
Lekkaahhhhquote:Op woensdag 12 oktober 2016 08:08 schreef iScream. het volgende:
Gister Messi in Gold PackMeteen verkocht voor 900K, half Belgisch elftal voor teruggekocht
zijn dat geen gasten die puur spelen voor de "hoogste draft" en als ze dat niet halen gelijk quitten ?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
Kan iemand mij die bug/glitch uitleggen in Draft? Mensen leaven DIRECT na de aftrap en ik krijg geen winst. Dit komt echt 5 a 10 keer per dag voor en is vreselijk irritant. Hoe doen ze dit en is er iets tegen te doen?
Heb dus een Giuliano, Sansone en Mane. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen geduld om te wachten of ze wat waard worden door een eventuele upgradequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb Mustafi, Stones en Batsuhayu
Ik heb IF Milik maar vind hem niet heel chill. Kan je beter met Bacca spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jullie zitten op wzv zeker?
Ik zat te denken aan IF milik lekker goedkoop ook.
IF Mandzukicquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik heb IF Milik maar vind hem niet heel chill. Kan je beter met Bacca spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |