Niet gezien maar kijk ook eens naar corner glitch... denk hetzelfde. Scoor echt vaak zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef Ferdii het volgende:
Deze glitch al bekend? Scoren is nog nooit zo makkelijk
Even lopen testen, gemiddeld minimaal 2 goals per wedstrijd uit voorzetten
Thx heb ze even gekocht. Redelijk waarde vaste spelers volgens mij. Bevalt me wel!. even door sparen voor kante op het midden veld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Clichy - Zouma- Alderweireld - Walker
ik denk dat er op youtube genoeg te vinden is ?quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:33 schreef Typisch het volgende:
Iemand een leuke guide voor de squad building?
http://www.futwiz.com/en/fifa17/squad/117623
Deze spelers zijn wel duur geworden dus zoek een andere![]()
Alex Sandro, Lichtsteiner/Abate, Salah/Berardi. En voor de spits Icardi/Jovetic/Mandzukic. Hangt ook van je spel af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:45 schreef Tjacka het volgende:
Wat is een goede recht en linksback 15k each en en leuke spits en rechtsvoor?![]()
Heb daar nu amero en florenze staan. Milik spits en candreva op de vleugels best middelmaat allemaal.
Ik heb Mustafi, Stones en Batsuhayuquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:09 schreef Apekoek het volgende:
4 OTWs op zak, nu maar eens zien of dat wat oplevert.
GAM / Fifa 17 #2quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er een algemeen fifa17 topic?
Jullie zitten op wzv zeker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alex Sandro, Lichtsteiner/Abate, Salah/Berardi. En voor de spits Icardi/Jovetic/Mandzukic. Hangt ook van je spel af.
Lang geleden dat ik in deze reeks heb gepost
Lekkaahhhhquote:Op woensdag 12 oktober 2016 08:08 schreef iScream. het volgende:
Gister Messi in Gold PackMeteen verkocht voor 900K, half Belgisch elftal voor teruggekocht
zijn dat geen gasten die puur spelen voor de "hoogste draft" en als ze dat niet halen gelijk quitten ?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
Kan iemand mij die bug/glitch uitleggen in Draft? Mensen leaven DIRECT na de aftrap en ik krijg geen winst. Dit komt echt 5 a 10 keer per dag voor en is vreselijk irritant. Hoe doen ze dit en is er iets tegen te doen?
Heb dus een Giuliano, Sansone en Mane. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen geduld om te wachten of ze wat waard worden door een eventuele upgradequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb Mustafi, Stones en Batsuhayu
Ik heb IF Milik maar vind hem niet heel chill. Kan je beter met Bacca spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jullie zitten op wzv zeker?
Ik zat te denken aan IF milik lekker goedkoop ook.
IF Mandzukicquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik heb IF Milik maar vind hem niet heel chill. Kan je beter met Bacca spelen.
companion app voor je telefoon gebruiken danquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:28 schreef realbase het volgende:
ik heb net IF LLoris te koop gezet - kapt de webapp ermee.. wilde hem verkopen en zn gewone kaartje halen zodat ik Lacazette kan proberen.. zucht
Patch is al geweest hoor. Je hoeft nu niet meer gedwongen te wisselen in fut. Maar blessures zijn er wel degelijk nog steedsquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:36 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is het soms toch frustrerend. Eerst win ik er 5 achter elkaar ofzo, dan verlies ik er weer 4 achter elkaar en lukt er helemaal niks meerHoe kan dat toch.
Dan heb je ook nog die blessures wat je elke wedstrijd wel hebt. Normaal doe ik elk jaar 2 competities maken.. nu heb ik alleen maar PL zo dat ik de geblesseerde kan wisselen.
Ga nu maar even gewoon seasons spelen in plaats van FUT, tot de patch er is. En daarna weer verder ploeteren in divisie 2
Nog steeds gedwongen wissel hoor, met simpel l2 verdedigen kan je iemand de wedstrijd uit spelen/trappen, net Iniesta al na de 3de minuut eruit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 09:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Patch is al geweest hoor. Je hoeft nu niet meer gedwongen te wisselen in fut. Maar blessures zijn er wel degelijk nog steeds
Patch serieus al geweest? Dacht alleen op de PCquote:Op zondag 16 oktober 2016 09:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Patch is al geweest hoor. Je hoeft nu niet meer gedwongen te wisselen in fut. Maar blessures zijn er wel degelijk nog steeds
Leuk teampje.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:33 schreef realbase het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 16 oktober 2016 18:32 schreef realbase het volgende:
Ik speel nu hiermee (Let niet op de subs etcetera.. website wilde niet meewerken op phone) en dit speelt best lekker. Divisie 6 nog 1 potje winnen voor promotie.
[ afbeelding ]
Voorgaande FUTS had ik altijd 2 elftallen, die wisselde ik af als er een blessure of vermoeidheid was. Voor mijn gevoel kreeg je ook nauwelijks blessures met fitte spelers, dat is nu wel anders na 1 seconden kan je iemand al de wedstrijd uit duwen. Nu heb ik elke wedstrijd wel een blessure(5 wedstrijden out nogwelquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Leuk teampje.
Maar hoe doen jullie dat met blessures? Telkens kaartjes kopen? Blessures vergallen echt mijn spelplezier
Ja, precies. Ik had ook altijd twee elftallen. Dat was gewoon chill. Maar nu met die blessures echt godverdommequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voorgaande FUTS had ik altijd 2 elftallen, die wisselde ik af als er een blessure of vermoeidheid was. Voor mijn gevoel kreeg je ook nauwelijks blessures met fitte spelers, dat is nu wel anders na 1 seconden kan je iemand al de wedstrijd uit duwen. Nu heb ik elke wedstrijd wel een blessure(5 wedstrijden out nogwel) en een compleet elftal kan je net 2 wedstrijden gebruiken voordat ze al dood zijn dus in principe vrij weinig dan een extra (cheap) reserve speler ervoor klaar hebben.
Volgensmij niet, zag iig niks in mijn PS4 meldingen staan qua updates, moet nog komen denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik had ook altijd twee elftallen. Dat was gewoon chill. Maar nu met die blessures echt godverdomme![]()
Een hybrid deed ik toch bijna nooit, maar is ook een stuk lastiger nu lijkt me.
Maar is het echt zo dat die blessures al gepatcht zijn?
Ja, dacht ook dat alleen PC was geweest. Maar omdat DannyDeko zei dat het al gepatcht was.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij niet, zag iig niks in mijn PS4 meldingen staan qua updates, moet nog komen denk ik
Kan wel dat het inderdaad dan alleen op pc is geweest, daar speel ik namelijk op.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, dacht ook dat alleen PC was geweest. Maar omdat DannyDeko zei dat het al gepatcht was.
Nouja, we zien wel
Ah, duidelijk. Nou dan heeft die patch ook geen meerwaarde voor mij mbt blessures. Lekker kut. Snap echt niet waarom EA dit heeft toegevoegd in deze matequote:Op zondag 16 oktober 2016 19:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan wel dat het inderdaad dan alleen op pc is geweest, daar speel ik namelijk op.
Gedwongen blessure wissels heb ik nog steeds niet gehad sinds Patch. Wel dat ze na de wedstrijd geblesseerd waren.
Je hebt nu ook gewoon vaker +4 of zelfs +5 wedstrijden eruit... das pas irritantquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voorgaande FUTS had ik altijd 2 elftallen, die wisselde ik af als er een blessure of vermoeidheid was. Voor mijn gevoel kreeg je ook nauwelijks blessures met fitte spelers, dat is nu wel anders na 1 seconden kan je iemand al de wedstrijd uit duwen. Nu heb ik elke wedstrijd wel een blessure(5 wedstrijden out nogwel) en een compleet elftal kan je net 2 wedstrijden gebruiken voordat ze al dood zijn dus in principe vrij weinig dan een extra (cheap) reserve speler ervoor klaar hebben.
Het meest irritante is dat zelfs als je midden in een aanval zit hij hem afbreekt.. dat maakt ik gvd zelf wel uit!!quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Nou dan heeft die patch ook geen meerwaarde voor mij mbt blessures. Lekker kut. Snap echt niet waarom EA dit heeft toegevoegd in deze mate
Man, ik erger me helemaal kapot aan al die blessures. Maar dat heb ik nu al een paar keer gezegd in dit topic dusjaquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:34 schreef realbase het volgende:
[..]
Het meest irritante is dat zelfs als je midden in een aanval zit hij hem afbreekt.. dat maakt ik gvd zelf wel uit!!
Ik heb er wel een oplossing voor gevonden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Man, ik erger me helemaal kapot aan al die blessures. Maar dat heb ik nu al een paar keer gezegd in dit topic dusjaIk blijf maar hoop houden dat ze het eens gaan fixen.
Voor nu ga ik maar even gewoon seasons spelen
Inmiddels heb ik twee PL teams, en wissel ik sowieso na elke wedstrijd van team. Dus hebben ze ook 99 fitness. Alsnog krijg ik gewoon veel blessuresquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er wel een oplossing voor gevonden.
Elke twee wedstrijden gebruik ik zo een squad fitness kaartjes, zijn ze allemaal weer 99.
Enige die er nog wel eens uit valt is Isco of zijn vervanger op CAM.
Ben nu trouwens silver 2 in de FUT championship. Misschien nog proberen in 1 te komen, maar weet niet of ik er nog zin in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |