Op de ps4 kan je hem sinds vandaag op een US account downloaden en spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:05 schreef Roypsv het volgende:
hoe kan het dat deze dude al kan spelen op ps4
https://www.twitch.tv/dogswellfish
Apekoekquote:Op donderdag 22 september 2016 14:45 schreef Apekoek het volgende:
Gaan we het nog een keer proberen?
Dit is verstandig ja, die italianen hebben goede budget spelers. Daarnaast heb je met die coin boost een lekker extratje per wedstrijd, kan je rustig de game leren kennen en spelers upgraden waar nodig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:57 schreef Ferdii het volgende:
Beginnen met budget Italianen team. Milik is wel een bazen spits. Sterk aan de bal, aardige dribbel en een held in de lucht, wat wik je nog meer
Speel nu 4-3-3 met Oa jovetic, hamsik en naingolan als toppers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:11 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Dit is verstandig ja, die italianen hebben goede budget spelers. Daarnaast heb je met die coin boost een lekker extratje per wedstrijd, kan je rustig de game leren kennen en spelers upgraden waar nodig.
Welk team heb je nu?
Hij speelt wel oké, maar niet echt de clinical finisher met zijn 87 finishing en ik heb het gevoel dat zijn NIF sneller is, heel vaag.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Dit jaar sws beter dan Robben alleen is staan er slechte spelers omheen.
Beter ga je jezelf trainen danquote:Op zondag 2 oktober 2016 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb het alweer gezien, dit is zo'n fifa waar ik door iedereen compleet weggespeeld ga worden![]()
Laatste 3 potjes fut: 5-1, 4-0 en 3-1
scripting zit er ook nog steeds inquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:10 schreef DannyDeko het volgende:
Na geen FUT te hebben gespeeld in 16 , er dit jaar maar weer eens aan begonnen. Maar wtf is die button lag man.. het is dat ik echt 20 kansen in een wedstrijd creeer en er altijd wel 1 of 2 invliegen, maar het schieten is echt geen doen op deze manier..
True maar vind het veel minder opvallen dan voorgaande jaren. Het passen en positiespel vind ik wel echt een verbetering.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
scripting zit er ook nog steeds in
Ik vind het echt dramatisch qua passing en positiespelquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
True maar vind het veel minder opvallen dan voorgaande jaren. Het passen en positiespel vind ik wel echt een verbetering.
Maar jammer dat het gewoon zo extreem stroperig aanvoelt. Alsof ik met 200 ping aan het spelen ben ofzo. Scoor ook alleen maar sweaty goals of rebounds, want bij een gewoon schot staat m'n tegenstander er al lang voor voordat er geschoten is.
Buttonlag zit er al sinds Fifa 14 in.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:10 schreef DannyDeko het volgende:
Na geen FUT te hebben gespeeld in 16 , er dit jaar maar weer eens aan begonnen. Maar wtf is die button lag man.. het is dat ik echt 20 kansen in een wedstrijd creeer en er altijd wel 1 of 2 invliegen, maar het schieten is echt geen doen op deze manier..
Nooit last van gehad eerlijk gezegd. Maar na beetje googlen zag ik al meteen dat ik zeker niet de enige ben met deze klacht. Maarja, volgens mij heeft EA nog nooit een patch uitgebracht voor Fifa of wel?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Buttonlag zit er al sinds Fifa 14 in.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nooit last van gehad eerlijk gezegd. Maar na beetje googlen zag ik al meteen dat ik zeker niet de enige ben met deze klacht. Maarja, volgens mij heeft EA nog nooit een patch uitgebracht voor Fifa of wel?
Bron? Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]Elk seizoen wel een paar hoor. Ook minstens eentje met gameplaychanges geloof ik.
Bron: jaren lang FIFA gespeeld en dingen worden gewoon gepatched. Zo was er bij de vorige nog een patch waardoor er minder penalty momenten zouden moeten zijn e.d.quote:
Clichy - Zouma- Alderweireld - Walkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:55 schreef realbase het volgende:
ik heb Lloris gekregen- maar die past niet helemaal in mn team..
Suggesties om mn verdediging aan te passen ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |