SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 1% gewijzigd door mokkiemok op 22-09-2016 14:46:28 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
kon het niet laten![]()
haters kom maar opFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Iets posten met 100 smilies die niet bijkomen van het lachen en dan na commentaar aangeven dat je het zelf niet grappig vond.
Dan heb je dus geen gevoel voor humor en ook nog eens niet de ballen om voor je eigen mening te blijven staan.
Triest.![]()
ik zeg net toch dat ik het grappig vond, althans dat impliceerde ik met "er kwam meer lucht uit mijn neus dan normaal". Het aantal smileys daarentegen was wat overdreven.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:34 schreef BadderHaring het volgende:
Iets posten met 100 smilies die niet bijkomen van het lachen en dan na commentaar aangeven dat je het zelf niet grappig vond.
Dan heb je dus geen gevoel voor humor en ook nog eens niet de ballen om voor je eigen mening te blijven staan.
Triest.
weer over je kut gestruikeld als iemand iets naars over je zegt?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja, stel je voor de de gemiddelde Ajacied niets meer te heeft.quote:
Is er geen .Gif van Appie ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Que?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja, stel je voor de de gemiddelde Ajacied niets meer te heeft.
Is er geen .Gif van Appie ?
wooblabalurg![]()
Gifje van Appie? Een mooie actie of zo? Vind 'dat die er best tussen magquote:
Niets naars gelezen hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 14:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zeg net toch dat ik het grappig vond, althans dat impliceerde ik met "er kwam meer lucht uit mijn neus dan normaal". Het aantal smileys daarentegen was wat overdreven.
weer over je kut gestruikeld als iemand iets naars over je zegt?
Prima dag gehad verder.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja, stel je voor de de gemiddelde Ajacied niets meer te heeft.
Is er geen .Gif van Appie ?![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:34 schreef BadderHaring het volgende:
Triest.Oh.![]()
Oi..quote:Op donderdag 22 september 2016 14:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet goed opgelet. Thx
Dat snap ik, die zin daarvoor niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Gifje van Appie? Een mooie actie of zo? Vind 'dat die er best tussen mag
Zit zelf op mobiel dus kan die 'Mag ik?' niet posten hier.wooblabalurg![]()
Nee dat doet me weinig. PS ik ben morgen overdag vrij we kunnen datenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat satecl dat veel kan boeien
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Oh zo! haha!quote:Op donderdag 22 september 2016 14:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat snap ik, die zin daarvoor niet.
Zit zelf op mobiel dus kan die 'Mag ik?' niet posten hier.
Ik ben benieuwd naar de komende opstelling.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Ik vind zo'n gifje zoals Fischer of Riedewald best goed gelukt. Zo doende. Maar die "vraag" om die vrije trap te mogen nemen is al goudquote:
weg met die landverraderquote:Op donderdag 22 september 2016 14:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed gekeept ook![]()
Moet morgen werken! Hoe zit je volgende week?quote:Op donderdag 22 september 2016 14:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee dat doet me weinig. PS ik ben morgen overdag vrij we kunnen datenGroot fan van User Wotte![]()
te kleinquote:Op donderdag 22 september 2016 14:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jawel, die speelt over 3 jaar bij Barcelona!
geen fysiekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het wel een linksachterquote:Op donderdag 22 september 2016 14:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jawel, die speelt over 3 jaar bij Barcelona!Groot fan van User Wotte![]()
Ik was niet serieus uiteraard, maar om hier even toch serieus op in te gaan: alsof ze bij Barcelona allemaal GROOT en STERK zijn.quote:![]()
ook ik was niet serieus, maar dat is wat er altijd wordt geroepen.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus uiteraard, maar om hier even toch serieus op in te gaan: alsof ze bij Barcelona allemaal GROOT en STERK zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Fuck. Dat ik dat niet zag.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ook ik was niet serieus, maar dat is wat er altijd wordt geroepen.![]()
Wat een struggles voor Bosz. Er is een sterk staaltje peoplemanagement vereist om spelers en de achterban tevreden te houden.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
erg benieuwd of er iets gaan veranderen in de opstellingquote:Op donderdag 22 september 2016 15:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een struggles voor Bosz. Er is een sterk staaltje peoplemanagement vereist om spelers en de achterban tevreden te houden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk het niet. Om spelers als Veltman en Gudelj te passeren heb je echt wel een aanleiding nodig.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
erg benieuwd of er iets gaan veranderen in de opstelling
Laten we in eerste instantie hopen dat de huidige basiself geïnspireerd is geraakt
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
We houden cognac!quote:Op donderdag 22 september 2016 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet morgen werken! Hoe zit je volgende week?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
ik hoop dat Bosz Ziyech op het middenveld gaat zetten en hopelijk ten koste van Gudeljquote:Op donderdag 22 september 2016 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Om spelers als Veltman en Gudelj te passeren heb je echt wel een aanleiding nodig.
Laten we in eerste instantie hopen dat de huidige basiself geïnspireerd is geraakt
voor de rest denk ik niet dat er veel zal veranderen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er is nu toch ook een aanleiding om ze te passeren? Dat zij er geen reet van bakken en het zonder hun een stuk beter liep.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Om spelers als Veltman en Gudelj te passeren heb je echt wel een aanleiding nodig.
Laten we in eerste instantie hopen dat de huidige basiself geïnspireerd is geraaktOh.![]()
Ja dat gaat niet gebeuren denk ik. Ziyech is gewoon nodig op rechts. Ik zie liever Gudelj erin dan El Ghazi.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop dat Bosz Ziyech op het middenveld gaat zetten en hopelijk ten koste van Gudelj
voor de rest denk ik niet dat er veel zal veranderen.Charlie: How's it going in there?
Tjah en straks speelt deze basiself een goede pot en daar sta je dan met je incidenteel leuke wedstrijd als argument.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is nu toch ook een aanleiding om ze te passeren? Dat zij er geen reet van bakken en het zonder hun een stuk beter liep.Charlie: How's it going in there?
traore op rechts ziyech linksmidden en dolberg/cassierra in de spitsquote:Op donderdag 22 september 2016 15:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet gebeuren denk ik. Ziyech is gewoon nodig op rechts. Ik zie liever Gudelj erin dan El Ghazi.
dan kan je met riedewald of bazoer op cvm spelen en je verdediging moet je gewoon behouden (met tete op rechts en veltman en Sanchez als cv)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
met alle respect, we wachten al het hele seizoen op die "goede pot"quote:Op donderdag 22 september 2016 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah en straks speelt deze basiself een goede pot en daar sta je dan met je incidenteel leuke wedstrijd als argument.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tjah natuurlijk. Maar je kunt niet zomaar jan en alleman wisselen en passeren. Voordat je het weet verlies je steun uit de groep en lig je eruit.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
met alle respect, we wachten al het hele seizoen op die "goede pot"
Dan liever wat gezeik hier dat Gudelj speelt denkt Bosz.
Begrijp me niet verkeerd. Ik zie ook graag wat andere spelers maar dat doe je niet zomaar even.Charlie: How's it going in there?
precies, daarom hoop ik enkel op een positie wisseling van Ziyech ten koste van Gudelj.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah natuurlijk. Maar je kunt niet zomaar jan en alleman wisselen en passeren. Voordat je het weet verlies je steun uit de groep en lig je eruit.
Dan liever wat gezeik hier dat Gudelj speelt denkt Bosz.
Begrijp me niet verkeerd. Ik zie ook graag wat andere spelers maar dat doe je niet zomaar even.
dat is maar 1 speler die dan "boos" wordt.
en gewoon geen viergever en westermann meer
Dijks Sanchez Veltman Tete kan je prima mee door.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:dit dus Bolasiequote:Op donderdag 22 september 2016 15:18 schreef PSVCL het volgende:
Nouri is fysiek veel te zwak om de top te halen, leuk zaalvoetballertje .FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja en dan Riedewald erachter? Dan vercrack je de verdedigende balans wel lijkt me. Riedewald is leuk maar geen verdedigend zwaargewicht.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies, daarom hoop ik enkel op een positie wisseling van Ziyech ten koste van Gudelj.
dat is maar 1 speler die dan "boos" wordt.
en gewoon geen viergever en westermann meer
Dijks Sanchez Veltman Tete kan je prima mee door.Charlie: How's it going in there?
Heb je Sanchez onlangs nog gezien.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja en dan Riedewald erachter? Dan vercrack je de verdedigende balans wel lijkt me. Riedewald is leuk maar geen verdedigend zwaargewicht.
dat gaat wel goed komen
in de winterstop nog wel even een vervanger voor Dijks halen
en volgend seizoen Veltman verkopen en de Ligt door schuivenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan liever Riedewald in de verdediging en Bazoer of Gudelj op 6.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Heb je Sanchez onlangs nog gezien.
dat gaat wel goed komen
in de winterstop nog wel even een vervanger voor Dijks halen
en volgend seizoen Veltman verkopen en de Ligt door schuivenCharlie: How's it going in there?
dan ga je dus weer Tete slachtofferenquote:Op donderdag 22 september 2016 15:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan liever Riedewald in de verdediging en Bazoer of Gudelj op 6.
dat kan Bazoer op cvm
Dijks Sanchez Riedewald VeltmanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goede grap van de man die nooit tijd heeft maar wel de hele dag domme reacties plaatst en veel connecties heeft met bekende voetballers.![]()
pff kom tie weer.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:27 schreef Bronson_ het volgende:
Goede grap van de man die nooit tijd heeft maar wel de hele dag domme reacties plaatst en veel connecties heeft met bekende voetballers.
vanaf morgen ben ik weer een paar weken weg hoor, heb je weer even rust.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja man ,op al die supertalenten van ajax die de laatste tijd zijn doorgebroken..quote:
Andersen de nieuwe Laudrup
Fischer de nieuwe Overmars
Klaassen de nieuwe Bergkamp
Etc
Etc![]()
Zoals Depay zeg maarquote:Op donderdag 22 september 2016 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man ,op al die supertalenten van ajax die de laatste tijd zijn doorgebroken..
Etc
EtcFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die werd gehypt door de media, veel PSVers die gewoon kritisch waren op zijn spel.quote:
Speelde vaak slechte potjes maar maakten het goed met doelpunten ,net zoals Klaassen zeg maar.![]()
Bergwijn mag willen dat hij ooit het niveau van Fischer kan bereiken.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man ,op al die supertalenten van ajax die de laatste tijd zijn doorgebroken..
Etc
Etc![]()
Gelukkig zijn wij hier nooit kritisch op onze spelersquote:Op donderdag 22 september 2016 15:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die werd gehypt door de media, veel PSVers die gewoon kritisch waren op zijn spel.
Speelde vaak slechte potjes maar maakten het goed met doelpunten ,net zoals Klaassen zeg maar.Oh.![]()
Hier misschien wel,maar het feit blijft dat talenten van ajax snel worden opgehemeld door de ajax supporters .quote:Op donderdag 22 september 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij hier nooit kritisch op onze spelers
Bazoer de nieuwe Rijkaard..
Dolberg de nieuwe Kieft![]()
Gudelj is een boegbeeld voor Ajaxquote:Op donderdag 22 september 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij hier nooit kritisch op onze spelerswooblabalurg![]()
Omdat er zoveel supporters voor Ajax zijn die hunkeren naar betere tijden bedoel je?quote:Op donderdag 22 september 2016 15:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hier misschien wel,maar het feit blijft dat talenten van ajax snel worden opgehemeld door de ajax supporters .
Dolberg de nieuwe Kieftwooblabalurg![]()
Dat is eerder de media die dat soort dingen roepen.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hier misschien wel,maar het feit blijft dat talenten van ajax snel worden opgehemeld door de ajax supporters .
Dolberg de nieuwe Kieft
En dat supporters positief zijn over nieuwe talenten in het team is bij elke club zo.Oh.![]()
tegen zo'n tegenstander kan je Onana nog linksback zetten, lijkt me eenmaligquote:Op donderdag 22 september 2016 15:38 schreef RijstNatie het volgende:
sinkgraven dus linksback, wat vinden jullie ervan?![]()
Dolberg is beter dan Kieftquote:Op donderdag 22 september 2016 15:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dolberg de nieuwe Kieft![]()
Tegen Willem II prima, Europees betwijfel ik of het een optie is.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:38 schreef RijstNatie het volgende:
sinkgraven dus linksback, wat vinden jullie ervan?
Je zou bijvoorbeeld ook iemand van een andere club kunnen halen die zeg maar opgeleid is om die positie goed in te vullen. Of Riedewald daar neerzetten want op 6 heb je genoeg opties.wooblabalurg![]()
Kan prima tegen zwakkere tegenstanders, verdedigend komt hij wel tekort als hij tegen een echte rechtsbuiten staan. Zie hem ook liever op linksbuiten ballen.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:38 schreef RijstNatie het volgende:
sinkgraven dus linksback, wat vinden jullie ervan?Oh.![]()
maar je geeft wel af op ons, terwijl dat in het geval van deze speler ook de media is.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die werd gehypt door de media, veel PSVers die gewoon kritisch waren op zijn spel.
Speelde vaak slechte potjes maar maakten het goed met doelpunten ,net zoals Klaassen zeg maar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij speelde gisteren ook verdedigend ijzersterk. Maar goed omdat het een middenvelder is heb je met stigmas als "verdedigend slecht, tegen sterke tegenstander lukt het niet" etc van doen.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:38 schreef RijstNatie het volgende:
sinkgraven dus linksback, wat vinden jullie ervan?Charlie: How's it going in there?
Kieft was beter aan de lijn.quote:
kan ook beter kokenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Die mensen vergeten zeker dat de eerste linksback het niveau van Boilesen begint te benaderen .quote:Op donderdag 22 september 2016 16:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij speelde gisteren ook verdedigend ijzersterk. Maar goed omdat het een middenvelder is heb je met stigmas als "verdedigend slecht, tegen sterke tegenstander lukt het niet" etc van doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
had gisteren zo wat niks te doen in qua verdediging maatquote:Op donderdag 22 september 2016 16:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij speelde gisteren ook verdedigend ijzersterk. Maar goed omdat het een middenvelder is heb je met stigmas als "verdedigend slecht, tegen sterke tegenstander lukt het niet" etc van doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dijks had veel meer waarde kunnen hebben bij een spits als Haller ( niet om Haller maar om het type spits) nu zijn zijn voorzetten nutteloos en is Dijks eigenlijk nutteloos.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die mensen vergeten zeker dat de eerste linksback het niveau van Boilesen begint te benaderen .
Als die speelt kan die beter achterin blijven. Daar is het nog wel een 6.Charlie: How's it going in there?
Toch wel aardig wat ballen onderschept.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
had gisteren zo wat niks te doen in qua verdediging maatCharlie: How's it going in there?
Ik denk dat Dijks geen vleugelspelers tegenkomt met het fysiek van Hallerquote:Op donderdag 22 september 2016 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dijks had veel meer waarde kunnen hebben bij een spits als Haller ( niet om Haller maar om het type spits) nu zijn zijn voorzetten nutteloos en is Dijks eigenlijk nutteloos.
Als die speelt kan die beter achterin blijven. Daar is het nog wel een 6.![]()
Blijf het een lange domme back vinden die alleen speelt omdat die uit de opleiding komt .RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu komt hij ze niet tegen en die hoge voorzetten van hem ook niet. Dus heb je er geen kut aan.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat Dijks geen vleugelspelers tegenkomt met het fysiek van Haller![]()
Blijf het een lange domme back vinden die alleen speelt omdat die uit de opleiding komt .
Houterige en modale back met een schrijnend gebrek aan techniek. Af en toe zie ik hem nog wel eens een lompe rush naar voren doen, vervolgd met een pure zaadvoorzet.Charlie: How's it going in there?
Sinkgraven kan tenminste nog voetballen + het kan kapitaalvernietiging voorkomen als die daar blijft functionerenquote:Op donderdag 22 september 2016 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu komt hij ze niet tegen en die hoge voorzetten van hem ook niet. Dus heb je er geen kut aan.
Houterige en modale back met een schrijnend gebrek aan techniek. Af en toe zie ik hem nog wel eens een lompe rush naar voren doen, vervolgd met een pure zaadvoorzet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ben voorquote:Op donderdag 22 september 2016 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinkgraven kan tenminste nog voetballen + het kan kapitaalvernietiging voorkomen als die daar blijft functionerenCharlie: How's it going in there?
En als je iemand afschrijft en vervolgens een jaar later terugkoopt, dan is hem opnieuw afschrijven natuurlijk 2x gezichtsverlies.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat Dijks geen vleugelspelers tegenkomt met het fysiek van Haller![]()
Blijf het een lange domme back vinden die alleen speelt omdat die uit de opleiding komt .![]()
Dus Ajax nu ook met een E-Sporter aan de slag. Ik vind het een wat aparte gewaarwording, maar allez.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
inderdaad maar dat is typisch iets van de boot niet willen missen alleen hebben ze geen idee waar de boot heen gaatquote:Op donderdag 22 september 2016 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus Ajax nu ook met een E-Sporter aan de slag. Ik vind het een wat aparte gewaarwording, maar allez.![]()
hij voldeed vorig seizoen wel, zal nooit een topper worden maar je moet hem wel in zijn kwaliteit laten spelen, wie weet gaat Bosz ook nog wel een keer de goeie balans vinden.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En als je iemand afschrijft en vervolgens een jaar later terugkoopt, dan is hem opnieuw afschrijven natuurlijk 2x gezichtsverlies.![]()
Bohhh deze reactie laat duidelijk zien dat deze boy flink mad isquote:Op donderdag 22 september 2016 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Etc
Etc'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ach Netto wordt toch al niet meer serieus genomen door 90% van de supportersquote:Op donderdag 22 september 2016 17:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En als je iemand afschrijft en vervolgens een jaar later terugkoopt, dan is hem opnieuw afschrijven natuurlijk 2x gezichtsverlies.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe weet je dat nu al man? Dijks is verdedigend ook niet best.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan prima tegen zwakkere tegenstanders, verdedigend komt hij wel tekort als hij tegen een echte rechtsbuiten staan. Zie hem ook liever op linksbuiten ballen.![]()
Dijks komt verdedigend ook tekort tegen een echte rechtsbuiten. Sterker nog. ik denk dat Sink beter is tegen is snelle wendbare tegenstanders, wat goede buitenspelers vaak zijn. Desnoods pas je dubbele dekking toe als buitenspeler echt heel goed is.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan prima tegen zwakkere tegenstanders, verdedigend komt hij wel tekort als hij tegen een echte rechtsbuiten staan. Zie hem ook liever op linksbuiten ballen.Noodles![]()
quote:Op donderdag 22 september 2016 17:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
inderdaad Kieft kan het niet meer opbrengen.ik heb Kieft ook zien debuteren als ik ze dan vergelijk denk ik dat Dolberg beter is, uiteraard is het afwachten hoe hij zich ontwikkelt maar potentie heeft hij zeker.
![]()
Appiehype
Straks bij de AH :
Echt Marokkaanse appeltaart!
'Appiegebakkie'
Probeer nu voor slechts ¤4,50!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heeft er nog wel een neusje voor hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 17:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
inderdaad Kieft kan het niet meer opbrengen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Aldus jij.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:00 schreef KingRadler het volgende:
Mensen die denken dat ze verstand van voetbal hebben. Hou toch eens op.![]()
Inderdaad, doe maar een slotje op dit topic.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:00 schreef KingRadler het volgende:
Mensen die denken dat ze verstand van voetbal hebben. Hou toch eens op.Oh.![]()
Wat een geweldige sprint van ZivkovicCharlie: How's it going in there?
Ik zie vooral een conditieverschil tussen hem en die verdediger, of viel zivkovic in dat zou ook een hoop verklaren. Wat die verdediger liet zien was namelijk geen sprinten meer. Alsnog prima sprintje, maar dat dit 10.96 is, is een beetje onzin.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een geweldige sprint van Zivkovic![]()
Dat was geen verdedigerquote:Op donderdag 22 september 2016 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie vooral een conditieverschil tussen hem en die verdediger, of viel zivkovic in dat zou ook een hoop verklaren. Wat die verdediger liet zien was namelijk geen sprinten meer. Alsnog prima sprintje, maar dat dit 10.96 is, is een beetje onzin.![]()
Niet in het filmpje gelet op wie het was, laatste man op dat moment iig, boeit voor het verhaal ook geen fuck.quote:![]()
Conditieverschil? Hij sprint hem er gewoon finaal uit, en heeft een meter of 40 meer te overbruggen. Gewoon razendknap.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie vooral een conditieverschil tussen hem en die verdediger, of viel zivkovic in dat zou ook een hoop verklaren. Wat die verdediger liet zien was namelijk geen sprinten meer. Alsnog prima sprintje, maar dat dit 10.96 is, is een beetje onzin.Charlie: How's it going in there?
Nja, als je die loop van die ander een beetje analyseert is het eerder joggen dan sprinten. Het blijft een goede sprint, maar het beeld doet een beetje vertekenen.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Conditieverschil? Hij sprint hem er gewoon finaal uit, en heeft een meter of 40 meer te overbruggen. Gewoon razendknap.![]()
Ja dat lijkt zo omdat Zivkovic zo snel isquote:Op donderdag 22 september 2016 23:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja, als je die loop van die ander een beetje analyseert is het eerder joggen dan sprinten. Het blijft een goede sprint, maar het beeld doet een beetje vertekenen.Charlie: How's it going in there?
Wat een schattig filmpje.quote:Oh.![]()
Nee want bij Ajax krijg je zelden zoveel ruimte.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
Iets voor Ajax?
http://www.dumpert.nl/med(...)h_zet_turbo_aan.htmlOh.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:27 schreef TheJanitor het volgende:
De Ligt wordt de beste Nederlandse verdediger ooit.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Natuurlijk wordt hij dat. Alle jonge Ajacieden worden de beste spelers ooit op hun positie.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:27 schreef TheJanitor het volgende:
De Ligt wordt de beste Nederlandse verdediger ooit.![]()
Niet mee eens. Alleen De Ligt op dit moment.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt hij dat. Alle jonge Ajacieden worden de beste spelers ooit op hun positie.![]()
als je van 63 clubs willem II loot is dat relatief zwaar, zeker als je psv, feyenoord en AZ niet kan loten.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De bekerlotingen zitten mee, vooralsnog..![]()
Beste nummer 6.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:27 schreef TheJanitor het volgende:
De Ligt wordt de beste Nederlandse verdediger ooit.
Groot fan van User Wotte![]()
Leuke counterspits. Niks voor ons.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
Iets voor Ajax?
http://www.dumpert.nl/med(...)h_zet_turbo_aan.htmlGroot fan van User Wotte![]()
Precies een Ajax spits moet vooral niet snel zijnquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuke counterspits. Niks voor ons.Charlie: How's it going in there?
Handig natuurlijk, maar hij moet helaas wel voetballen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies een Ajax spits moet vooral niet snel zijnGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:09 schreef BadderHaring het volgende:
Sowieso, mensen die nu ineens denken dat Zivko wel iets kan omdat hij een countergoaltje maakt![]()
Dat Firefox tamelijk dom was wisten wij alquote:Op vrijdag 23 september 2016 11:09 schreef BadderHaring het volgende:
Sowieso, mensen die nu ineens denken dat Zivko wel iets kan omdat hij een countergoaltje maaktGroot fan van User Wotte![]()
Doe mij maar Dolberg inderdaad. Hij heeft het nu even fysiek moeilijk, maar over 2 jaar is hij een topspits, vermoed ik.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:09 schreef BadderHaring het volgende:
Sowieso, mensen die nu ineens denken dat Zivko wel iets kan omdat hij een countergoaltje maakt![]()
Oh Nouri wees op zn rug omdat hij zn rugnummer wilde tonen, niet zn naam. 34 staat voor de 34ste landstitel dit jaar. Baasje hoor die Nouri, hij had alleen kunnen weten dat iedereen dacht dat ie die arrogante Kezman na wilde doen![]()
![]()
Fysiek moeilijk? Vind dat wel meevallenquote:Op vrijdag 23 september 2016 12:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Doe mij maar Dolberg inderdaad. Hij heeft het nu even fysiek moeilijk, maar over 2 jaar is hij een topspits, vermoed ik.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
conditie is ook fysiekquote:Op vrijdag 23 september 2016 12:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Fysiek moeilijk? Vind dat wel meevallen![]()
Heb het over zijn conditie. En dat zegt hij zelf. In bijna al zijn interviews.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Fysiek moeilijk? Vind dat wel meevallen![]()
Hij kan dan toch blijkbaar "wel iets".quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:09 schreef BadderHaring het volgende:
Sowieso, mensen die nu ineens denken dat Zivko wel iets kan omdat hij een countergoaltje maakt
En het gaat niet om die goal maar dat hij iedereen eraf sprint, je kunt zuur doen maar zo'n goal zie je niet elke dag pik.Charlie: How's it going in there?
Viel wel gigantisch door de mand tegen juve. Maar een god in de eredivisie.quote:Charlie: How's it going in there?
Nee, omdat meestal een verdediger die nog op één lijn kruist wel ingrijpt....quote:Op vrijdag 23 september 2016 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij kan dan toch blijkbaar "wel iets".
En het gaat niet om die goal maar dat hij iedereen eraf sprint, je kunt zuur doen maar zo'n goal zie je niet elke dag pik.
Overigens natuurlijk wel knap vanuit een moeilijke hoek op hoge snelheid ingeschoten.![]()
Selectie voor PEC:quote:Kenny Tete
Joël Veltman
Jairo Riedewald
Davinson Sanchez
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Daley Sinkgraven
Bertrand Traoré
Davy Klaassen
Amin Younes
Heiko Westermann
Mateo Cassierra
Lasse Schöne
Hakim Ziyech
Andre Onana
Kasper Dolberg
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Donny van de Beek
Diederik Boer
Mitchell Dijks![]()
Ik vrees wel voor dezelfde 11 als tegen Heracles jaquote:Op vrijdag 23 september 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker genieten van Gudelj.![]()
Sowieso zie ik in deze selectie de meerwaarde van van de Beek niet zo. Haal Cerny er dan gewoon bij, want op de vleugels is het niet veel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vrees wel voor dezelfde 11 als tegen Heracles jaVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het wordt met de week moeilijker om Dijks, Viergever, Veltman (als RB), Gudelj en Klaassen te verteren.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vrees wel voor dezelfde 11 als tegen Heracles ja![]()
Ik begin gewoon te hopen dat we morgen hard op onze bek gaanquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt met de week moeilijker om Dijks, Viergever, Veltman (als RB), Gudelj en Klaassen te verteren.![]()
Veltman en Dijks kon ik nog wel aan maar Tete is natuurlijk veel beter en Sinkgraven op linksback lijkt me niet verkeerd tegen de meeste clubs in de eredivisiequote:Op vrijdag 23 september 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt met de week moeilijker om Dijks, Viergever, Veltman (als RB), Gudelj en Klaassen te verteren.![]()
Als het dezelfde elf en dezelfde opstelling als vorige week worden, dan zou ik dat eigenlijk ook liever zien, al vrees ik dan dat Bosz dan bv Sanchez, Younes en Riedewald slachtoffert.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik begin gewoon te hopen dat we morgen hard op onze bek gaanVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Terminale herpes krijg je ervan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt met de week moeilijker om Dijks, Viergever, Veltman (als RB), Gudelj en Klaassen te verteren.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Je krijgt spontaan elke ziekte die je je kan bedenken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Terminale herpes krijg je ervan.![]()
Het is inderdaad zo erg ja.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je krijgt spontaan elke ziekte die je je kan bedenken.'Wish I was old and a little sentimental'
En niemand snapt maar niet waar we het aan hebben verdiend. Iedereen ziet dat ze zo slecht zijn en toch krijgen ze steeds een basisplaats. Iedereen ziet dingen die ze in de rukbunker van De Toekomst niet zien.quote:![]()
Bosz kiest ook al de weg van de minste weerstand. Zo lafjes.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En niemand snapt maar niet waar we het aan hebben verdiend. Iedereen ziet dat ze zo slecht zijn en toch krijgen ze steeds een basisplaats. Iedereen ziet dingen die ze in de rukbunker van De Toekomst niet zien.'Wish I was old and a little sentimental'
Van wie zou die dan weerstand krijgen als hij dat middelmatige/slechte volk eruit flikkert ?quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bosz kiest ook al de weg van de minste weerstand. Zo lafjes.RED ONS HENNIEGOD![]()
De Telegraaf zal wel moord en brand gaan schreeuwen zodra Gudelj eruit gaatquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van wie zou die dan weerstand krijgen als hij dat middelmatige/slechte volk eruit flikkert ?![]()
Wat een raar krantje is het toch, Cruijff steunen en tegelijkertijd dat werkertje ophemelen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
De Telegraaf zal wel moord en brand gaan schreeuwen zodra Gudelj eruit gaatRED ONS HENNIEGOD![]()
Snel interviews inplannen met mensen buiten Ajax die het raar vinden dat Gudelj eruit moet om vervolgens te schreeuwen: '' JA MAAR ZIJ VINDEN HET OOK!!!111!!!''quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
De Telegraaf zal wel moord en brand gaan schreeuwen zodra Gudelj eruit gaat
Dat is de nieuwe Mike-tactiek.![]()
Het zou in ieder geval al flink schelen als hij geen vrije trappen en corners meer zou nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
De Telegraaf zal wel moord en brand gaan schreeuwen zodra Gudelj eruit gaatVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit weekend weer met Ziyech op rechtsbuiten, Traore in de spits, Veltman op rechtsback en een middenveld met Gudelj, Riedewald en Klaassen.![]()
![]()
![]()
![]()
En dan Ziyech wisselen in minuut 65 omdat hij er niet zoveel van bakt en Younes omdat hij weer eens moe is.![]()
FC Oogaidsquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dit weekend weer met Ziyech op rechtsbuiten, Traore in de spits, Veltman op rechtsback en een middenveld met Gudelj, Riedewald en Klaassen.![]()
![]()
![]()
![]()
En dan Ziyech wisselen in minuut 65 omdat hij er niet zoveel van bakt en Younes omdat hij weer eens moe is.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Nouri een kattenpersoonquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan maar wachten tot maandag. Jong Ajaxgoden
Oh.![]()
Dit is toch prachtigquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan maar wachten tot maandag. Jong Ajaxgoden![]()
![]()
Ik wil dit niet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dan Ziyech wisselen in minuut 65 omdat hij er niet zoveel van bakt en Younes omdat hij weer eens moe is.wooblabalurg![]()
Honden worden door moslims beschouwd als onrein dus zo'n achievement is het nietquote:
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Toen hij ging bidden dacht ik wel van "doe nou niet mee aan die onzin, dat heeft helemaal geen zin"quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Honden worden door moslims beschouwd als onrein dus zo'n achievement is het niet
Maar leuke poes
Oh.![]()
Misschien kan deze formatie er ook eens een kut van bakken?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dan Ziyech wisselen in minuut 65 omdat hij er niet zoveel van bakt en Younes omdat hij weer eens moe is.Charlie: How's it going in there?
Ben jij zo naïef?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien kan deze formatie er ook eens een kut van bakken?Oh.![]()
Ik weet niet wat naïever is. Denken dat de huidige basiself beter kan, of dat 5 spelers wisselen leidt tot een wereldwonder.quote:Charlie: How's it going in there?
Niemand denkt dat Ajax ineens het niveau van Bayern of Barcelona gaat aantikken met een paar wisselingen hoor. Maar dat er leuker en creatiever voetbal van komt met andere spelers is wel de hoop en verwachting.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik weet niet wat naïever is. Denken dat de huidige basiself beter kan, of dat 5 spelers wisselen leidt tot een wereldwonder.Oh.![]()
Gaan we nu, na een goede uitslag in de beker, weer in de mooi weer voetballers trappen hier?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand denkt dat Ajax ineens het niveau van Bayern of Barcelona gaat aantikken met een paar wisselingen hoor. Maar dat er leuker en creatiever voetbal van komt met andere spelers is wel de hoop en verwachting.
Ik zeg niet dat uit iedere speler het maximale rendement wordt gehaald hoe Bosz het doet. Maar het resultaat en het spel worden steeds beter.
Eerst jankte men over Bazoer-Klaassen-Gudelj, Toen jankte men over Riedewald op 6, toen jankte men dat Ziyech moest komen, toen zat men massaal te zeiken dat er steeds werd gerouleerd, toen was het kamikaze Bosz en nu worden er resultaten behaald en wordt er weer huilie gedaan dat Ziyech op 10 moet.
Zie je hier ook een patroon?Charlie: How's it going in there?
Volgens mij zijn er toch echt een aantal zaken waar men consistent over klaagt. Viergever voldoet niet in het centrum, Dijks is niet Ajax waardig en er staat te weinig creativiteit op het middenveld. Daarnaast is de opvatting dat je Ziyech niet als klassieke rechtsbuiten niet gebruiken. Net als je bijvoorbeeld geen 5-3-2 moet gaan spelen met Dijks en Tete op de backposities.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaan we nu, na een goede uitslag in de beker, weer in de mooi weer voetballers trappen hier?
Ik zeg niet dat uit iedere speler het maximale rendement wordt gehaald hoe Bosz het doet. Maar het resultaat en het spel worden steeds beter.
Eerst jankte men over Bazoer-Klaassen-Gudelj, Toen jankte men over Riedewald op 6, toen jankte men dat Ziyech moest komen, toen zat men massaal te zeiken dat er steeds werd gerouleerd, toen was het kamikaze Bosz en nu worden er resultaten behaald en wordt er weer huilie gedaan dat Ziyech op 10 moet.
Zie je hier ook een patroon?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Volgens mij zijn er helemaal geen zaken waar consistent over geklaagd wordt maar is het vaak de waan van de dag.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er toch echt een aantal zaken waar men consistent over klaagt. Viergever voldoet niet in het centrum, Dijks is niet Ajax waardig en er staat te weinig creativiteit op het middenveld. Daarnaast is de opvatting dat je Ziyech niet als klassieke rechtsbuiten niet gebruiken. Net als je bijvoorbeeld geen 5-3-2 moet gaan spelen met Dijks en Tete op de backposities.
Lees nu alweer dat supporters niet snappen dat Nouri komend weekend niet bij de selectie zitecht tiefstraal een eind op zeg. Hoe bipolair kun je zijn.
Dan heb je nog standaard spelers die gewoon de pispaal zijn, maar dat is niet consistent maar ongefundeerd.Charlie: How's it going in there?
Volgens mij heb ik net aangegeven welke zaken er vrij consistent wordt gegeven.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er helemaal geen zaken waar consistent over geklaagd wordt maar is het vaak de waan van de dag.
Lees nu alweer dat supporters niet snappen dat Nouri komend weekend niet bij de selectie zitecht tiefstraal een eind op zeg. Hoe bipolair kun je zijn.
Dan heb je nog standaard spelers die gewoon de pispaal zijn, maar dat is niet consistent maar ongefundeerd.
Daarnaast is het seizoen net aan de gang en Ziyech nog recenter gehaald, dus dat er wat betreft de nieuwe spelers nu pas opmerkingen zijn is niet zo vreemd.
En zijn er vele verschillende meningen over hoe Ajax zou moeten voetballen, maar dat geldt bij elke club.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bosz moet gewoon spelers die al tijden niks presteren (Gudelj, Dijks) passeren en een net gekochte creatieve middenvelder gewoon op zijn goede plek zetten. Anders had je hem niet moeten halen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaan we nu, na een goede uitslag in de beker, weer in de mooi weer voetballers trappen hier?
Zie je hier ook een patroon?Oh.![]()
Bosz moet het beste elftal opstellen, dat is zijn taak. En als hij oordeelt dat bijvoorbeeld met Gudelj is en Ziyech op rechts is, dan is dat toch zo?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz moet gewoon spelers die al tijden niks presteren (Gudelj, Dijks) passeren en een net gekochte creatieve middenvelder gewoon op zijn goede plek zetten. Anders had je hem niet moeten halen.
Dat zijn favoriete en "beste" positie in het centrum is weet Bosz ook wel.
En dat gelul van "had je hem niet moeten halen" is vermoeiend. De beste spelers in de eredivisie horen altijd bij Ajax te spelen. En dat is Ziyech.Charlie: How's it going in there?
Kortom, de trainer heeft altijd gelijk?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bosz moet het beste elftal opstellen, dat is zijn taak. En als hij oordeelt dat bijvoorbeeld met Gudelj is en Ziyech op rechts is, dan is dat toch zo?![]()
Niet helemaal, de trainer moet vooraf inschatten- met in acht name van allerlei omstandigheden- hoe hij het beste presteert, en wij hebben het voorrecht daar achteraf over te lullen en op te schieten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kortom, de trainer heeft altijd gelijk?
Wat betreft Ziyech zie ik ongelooflijk veel lariekoek voorbij komen. Waarbij de indruk wordt gewekt dat Bosz zoveel mogelijk punten wil verliezen en aidsvoetbal wil spelen.
Waarbij er op het web nogal wat farizeeërs zitten die de wijsheid in pacht lijken te hebben.Charlie: How's it going in there?
Ja want trainers kunnen geen fouten maken of koppig zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bosz moet het beste elftal opstellen, dat is zijn taak. En als hij oordeelt dat bijvoorbeeld met Gudelj is en Ziyech op rechts is, dan is dat toch zo?
Dat zijn favoriete en "beste" positie in het centrum is weet Bosz ook wel.
En dat gelul van "had je hem niet moeten halen" is vermoeiend. De beste spelers in de eredivisie horen altijd bij Ajax te spelen. En dat is Ziyech.
Trainers zijn ook gewoon mensen dus het is niet zo vreemd dat veel supporters het beter zien. De Boer hield ook stug vol met Sigthorrson in de spits terwijl iedereen zag dat Milik beter was.Oh.![]()
Als hij daar vertrouwen uit put, werkt dat toch voor hem?quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hij ging bidden dacht ik wel van "doe nou niet mee aan die onzin, dat heeft helemaal geen zin"gr gr![]()
Supporters zien het voor iedere keer dat een trainer het fout ziet 15 keer verkeerd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want trainers kunnen geen fouten maken of koppig zijn.
Trainers zijn ook gewoon mensen dus het is niet zo vreemd dat veel supporters het beter zien. De Boer hield ook stug vol met Sigthorrson in de spits terwijl iedereen zag dat Milik beter was.
Een supporter is wel de laatste die een genuanceerde en uitgebalanceerde opstelling maken. Die ziet alleen maar wekelijks een stel spelers ballen.Charlie: How's it going in there?
En toch zag je bij Frank vaak dat hij na minimaal een half jaar eindelijk eens tot dezelfde conclusie kwam als de supporters.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Supporters zien het voor iedere keer dat een trainer het fout ziet 15 keer verkeerd.
Een supporter is wel de laatste die een genuanceerde en uitgebalanceerde opstelling maken. Die ziet alleen maar wekelijks een stel spelers ballen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Om het de volgende keer dan toch weer om te gooien.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
En toch zag je bij Frank vaak dat hij na minimaal een half jaar eindelijk eens tot dezelfde conclusie kwam als de supporters.![]()
En toch had Frank behoorlijk wat meer factoren in ogenschouw te nemen dan jan met een seizoenkaart.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
En toch zag je bij Frank vaak dat hij na minimaal een half jaar eindelijk eens tot dezelfde conclusie kwam als de supporters.Charlie: How's it going in there?
Hij kan ook gewoon vertrouwen op zijn voetbalkwaliteiten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als hij daar vertrouwen uit put, werkt dat toch voor hem?Wat een onzin dit weer.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Supporters zien het voor iedere keer dat een trainer het fout ziet 15 keer verkeerd.
Een supporter is wel de laatste die een genuanceerde en uitgebalanceerde opstelling maken. Die ziet alleen maar wekelijks een stel spelers ballen.Oh.![]()
Leuk, maar ik zie niet direct in welke factoren een rol spelen bij een grenzeloos vertrouwen in Boilesen of Sightorsson en een voortdurend wantrouwen jegens Milik.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En toch had Frank behoorlijk wat meer factoren in ogenschouw te nemen dan jan met een seizoenkaart.
Je kunt je wel beroepen op allerlei verborgen inzichten van trainers, maar als de uitkomst zo is dat je steeds achter de feiten aanloopt, dan zie ik niet direct in waarom we geniale inzichten moeten vermoeden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja in jouw wereld is nuance onzin ja, dat is me onderhand wel duidelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon vertrouwen op zijn voetbalkwaliteiten.
[..]
Wat een onzin dit weer.Charlie: How's it going in there?
Dit heeft niks met nuance te maken, maar gewoon trainers beschermen terwijl dat nergens op slaat. Tuurlijk kan je altijd wel over 1/2 spelers in de basiself discussiëren maar nu is eigenlijk iedereen het wel eens dat die Gudelj niks toevoegt aan dit Ajax. En zeker niet in combinatie met Klaassen als halfspeler.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja in jouw wereld is nuance onzin ja, dat is me onderhand wel duidelijk.
Dan kan je wel roepen dat Bosz het zo goed weet, maar wij zien toch elke week dat kutvoetbal wat ze op de mat leggen? Dat kan je dan toch niet goed praten. En als ze dan in een bekerwedstrijd met andere (creatievere) spelers ineens veel leuker voetbal op de mat leggen bewijst dat maar weer welke types daarvoor nodig zijn. Dan zou het dus ook idioot zijn als Bosz vanavond weer met zijn betonmiddenveld gaat spelen terwijl je daar gewoon veel meer voetballend vermogen nodig hebt.Oh.![]()
Weet jij veel van het beschreven beleid, voorschriften van de RvC, afspraken uit contracten met spelers, toezeggingen over speeltijd, groepsdynamiek of politieke spelletjes?quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk, maar ik zie niet direct in welke factoren een rol spelen bij een grenzeloos vertrouwen in Boilesen of Sightorsson en een voortdurend wantrouwen jegens Milik.
Je kunt je wel beroepen op allerlei verborgen inzichten van trainers, maar als de uitkomst zo is dat je steeds achter de feiten aanloopt, dan zie ik niet direct in waarom we geniale inzichten moeten vermoeden.
En dan heb ik het nog niet eens over "verborgen inzichten" van een trainer. Een Sigthorsson die wel verdacht veel toppers besliste, Boilesen waar je gewoonweg heen alternatief voor had (Viergever) en dat is gewoon een kwestie dan verder kijken dan je neus lang is. Maar dat is gewoon een kwestie van niet willen, want zeiken is leuk, en scoort.
Jij kunt heel erg makkelijk roepen dat jij speler A kut vindt en liever speler b ziet, want dit en dat. Maar als alles zo makkelijk ging hoefde ik niet naar de garage met mijn auto, naar de tandarts voor mijn tanden enzovoorts.Charlie: How's it going in there?
Nee je bent selectief bezig. Scoort Gudelj de 0-2 zegt het niets, win je ruim en goed van Willem 2 "bewijst het" wat. Je meet je argumenten aan die het beste in je straatje passen. Ik denk dat iedereen wel wil dat er beter gevoetbald wordt denk je niet? Maar wat jij wil is over 1 nacht ijs (Willem 2) de hele as overhoop gooien. Lijkt je dat echt een rendabel plan?quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met nuance te maken, maar gewoon trainers beschermen terwijl dat nergens op slaat. Tuurlijk kan je altijd wel over 1/2 spelers in de basiself discussiëren maar nu is eigenlijk iedereen het wel eens dat die Gudelj niks toevoegt aan dit Ajax. En zeker niet in combinatie met Klaassen als halfspeler.
Dan kan je wel roepen dat Bosz het zo goed weet, maar wij zien toch elke week dat kutvoetbal wat ze op de mat leggen? Dat kan je dan toch niet goed praten. En als ze dan in een bekerwedstrijd met andere (creatievere) spelers ineens veel leuker voetbal op de mat leggen bewijst dat maar weer welke types daarvoor nodig zijn. Dan zou het dus ook idioot zijn als Bosz vanavond weer met zijn betonmiddenveld gaat spelen terwijl je daar gewoon veel meer voetballend vermogen nodig hebt.Charlie: How's it going in there?
De hele as overhoop gooien? Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee je bent selectief bezig. Scoort Gudelj de 0-2 zegt het niets, win je ruim en goed van Willem 2 "bewijst het" wat. Je meet je argumenten aan die het beste in je straatje passen. Ik denk dat iedereen wel wil dat er beter gevoetbald wordt denk je niet? Maar wat jij wil is over 1 nacht ijs (Willem 2) de hele as overhoop gooien. Lijkt je dat echt een rendabel plan?
En dat Gudelj of een Klaassen daar scoort zegt mij niet zoveel nee, omdat ze verder echt helemaal niks toevoegde aan het spel. Als je middenveld niet meedoet dan krijg je dus ongelooflijk zaadvoetbal. En ik neem echt wel in ogenschouw dat Willem II er niks van kon, maar je kan niet ontkennen dat het opbouwend en qua aanvallen veel leuker en frisser was om naar te kijken.
Ik zou gewoon zo spelen trouwens
Onana
Tete-Sanchez-Veltman-Sinkgraven
Klaassen-Riedewald-Ziyech
Traoré-Dolberg-Younes
Ja je zet wat andere spelers neer in de as, maar daar moeten ze prima aan kunnen wennen want ik zet spelers gewoon neer waar ze horen (behalve Sinkgraven dan, maar die deed het leuk tegen Willem II en ik ben Mitchell Dijks moe)Oh.![]()
Natuurlijk was het frisser en leuker en beter etc. Maar ik kan me herinneren dat er 4 a 5 jaar geleden 2 keer achter elkaar tegen Utrecht, 2 wedstrijden met bijna dezelfde spelers en dag en nacht verschil.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hele as overhoop gooien? Waar heb ik dat gezegd dan?
En dat Gudelj of een Klaassen daar scoort zegt mij niet zoveel nee, omdat ze verder echt helemaal niks toevoegde aan het spel. Als je middenveld niet meedoet dan krijg je dus ongelooflijk zaadvoetbal. En ik neem echt wel in ogenschouw dat Willem II er niks van kon, maar je kan niet ontkennen dat het opbouwend en qua aanvallen veel leuker en frisser was om naar te kijken.
Ik zou gewoon zo spelen trouwens
Onana
Tete-Sanchez-Veltman-Sinkgraven
Klaassen-Riedewald-Ziyech
Traoré-Dolberg-Younes
Ja je zet wat andere spelers neer in de as, maar daar moeten ze prima aan kunnen wennen want ik zet spelers gewoon neer waar ze horen (behalve Sinkgraven dan, maar die deed het leuk tegen Willem II en ik ben Mitchell Dijks moe)
En je opstelling is helemaal niet zo gek, daar gaat het ook niet over. Maar Ziyech speelt gewoon weer op rechts, Gudelj op het middenveld en Veltman rechts met Viergever cv.
En ik snap dat. Ziyech lijdt veel balverlies en je hebt niet genoeg verdedigende power op het middenveld om dat te compenseren in de as. Een links- en rechtspoot achterin is gewoon beter voor de opbouw, Dijks is een veiligere keuze op linksback.
Omdat ik ook vind dat bijvoorbeeld Ziyech op rechts zijn klasse moet kunnen tonen. Het gaat namelijk om het beste team. Riedewald krijgt vertrouwen op 6, Sanchez speelt, er is wat keer frisheid met Traore en Ziyech. Zo heel gek staat het toch helemaal niet? Iedere speler rendeert op zichzelf wellicht niet optimaal maar dit moet mijns inziens als team gaan groeien.Charlie: How's it going in there?
We spelen in de Eredivisie, daar heb je echt niet zoveel "verdedigende power"(gekotst om die term trouwens) bij nodig. Dan heb je veel en veel meer aan creativiteit op het middenveld en goed voetballen. Als je dan zelf altijd de bal hebt kan de tegenstander er niet mee scoren.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk was het frisser en leuker en beter etc. Maar ik kan me herinneren dat er 4 a 5 jaar geleden 2 keer achter elkaar tegen Utrecht, 2 wedstrijden met bijna dezelfde spelers en dag en nacht verschil.
En je opstelling is helemaal niet zo gek, daar gaat het ook niet over. Maar Ziyech speelt gewoon weer op rechts, Gudelj op het middenveld en Veltman rechts met Viergever cv.
En ik snap dat. Ziyech lijdt veel balverlies en je hebt niet genoeg verdedigende power op het middenveld om dat te compenseren in de as. Een links- en rechtspoot achterin is gewoon beter voor de opbouw, Dijks is een veiligere keuze op linksback.
Omdat ik ook vind dat bijvoorbeeld Ziyech op rechts zijn klasse moet kunnen tonen. Het gaat namelijk om het beste team. Riedewald krijgt vertrouwen op 6, Sanchez speelt, er is wat keer frisheid met Traore en Ziyech. Zo heel gek staat het toch helemaal niet? Iedere speler rendeert op zichzelf wellicht niet optimaal maar dit moet mijns inziens als team gaan groeien.
Ik wil avontuurlijk, aanvallend voetbal zien en daar is Bosz voor aangesteld. Ik ben helemaal klaar met dat typisch De Boer voetbal waar het draait om zogenaamde verdedigende power op het middenveld (wat vooral inhoudt dat kansloze kutvoetballers hun eigen fouten proberen te herstellen maar aanvallend niks in brengen)Oh.![]()
Het is ook heel naïef om te denken dat je met die defensieve powerhouses in je elftal wel succes gaat boeken. Dat is in de fucking Europa League zelfs bewezen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen in de Eredivisie, daar heb je echt niet zoveel "verdedigende power"(gekotst om die term trouwens) bij nodig. Dan heb je veel en veel meer aan creativiteit op het middenveld en goed voetballen. Als je dan zelf altijd de bal hebt kan de tegenstander er niet mee scoren.
Ik wil avontuurlijk, aanvallend voetbal zien en daar is Bosz voor aangesteld. Ik ben helemaal klaar met dat typisch De Boer voetbal waar het draait om zogenaamde verdedigende power op het middenveld (wat vooral inhoudt dat kansloze kutvoetballers hun eigen fouten proberen te herstellen maar aanvallend niks in brengen)![]()
Niet te vergeten Rostov-uit met onze verdedigende POWER op het middenveld, nou wat hebben we ervan genoten zeg.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is ook heel naïef om te denken dat je met die defensieve powerhouses in je elftal wel succes gaat boeken. Dat is in de fucking Europa League zelfs bewezen.Oh.![]()
Ook in de eerste dertig minuten tegen fucking Panathinaikos zagen we allemaal waar het aan ligt. Er werden nul kansen gecreëerd. Nul. Dat noem ik geen ervaringsprobleem, geen fysiek probleem maar een al jaren aftakelend voetballand.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet te vergeten Rostov-uit met onze verdedigende POWER op het middenveld, nou wat hebben we ervan genoten zeg.![]()
Mocht Bosz niet slagen moet Ajax gewoon maar eens een buitenlandse coach aanstellen. Een Duitser ofzo, die werkt in de geest van Klopp en Tuchel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook in de eerste dertig minuten tegen fucking Panathinaikos zagen we allemaal waar het aan ligt. Er werden nul kansen gecreëerd. Nul. Dat noem ik geen ervaringsprobleem, geen fysiek probleem maar een al jaren aftakelend voetballand.
Met het materiaal wat Ajax heeft kan je prima aanvallend en leuk voetbal spelen.Oh.![]()
Dat begint in principe wel onvermijdelijk te worden, ja. Als je nog iets wil bereiken in de toekomst. We moeten het niet van de huidige coaches en 'denkers' hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht Bosz niet slagen moet Ajax gewoon maar eens een buitenlandse coach aanstellen. Een Duitser ofzo, die werkt in de geest van Klopp en Tuchel.
Met het materiaal wat Ajax heeft kan je prima aanvallend en leuk voetbal spelen.![]()
Schone genotquote:Op zaterdag 24 september 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
We weten allemaal hoe de gemiddelde passmap van het trollenelftal eruit ziet.
Tete ziet er trouwens ook erg goed uit hier, laten staan dus![]()
Gaat alleen niet gebeuren. Het huidige Ajax is vreselijk conservatief qua voetbal, waar we ooit bekend zijn geworden dankzij onze innovatie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat begint in principe wel onvermijdelijk te worden, ja. Als je nog iets wil bereiken in de toekomst. We moeten het niet van de huidige coaches en 'denkers' hebben.Oh.![]()
Wij weten wel beter tochquote:Op zaterdag 24 september 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat alleen niet gebeuren. Het huidige Ajax is vreselijk conservatief qua voetbal, waar we ooit bekend zijn geworden dankzij onze innovatie.
Pieter Zwart als assistent![]()
Uh, oké.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wij weten wel beter toch
Pieter Zwart als assistentOh.![]()
Ik maak maar een geintje.quote:
Maar soms krijg je wel het idee dat die gastjes achter die twitteraccounts meer verstand hebben van voetbal dan een aantal trainers of bobos bij knvb.![]()
Dan die bobo's sowieso, dat is ook niet zo gek. Want om een voetbalclub te leiden hoef je niet perse heel veel verstand te hebben van tactieken op het veld. Dan moet je vooral goede sponsoren kunnen binnenhalen en de juiste mensen op de goede plek zitten die alles kunnen uitvoeren.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik maak maar een geintje.
Maar soms krijg je wel het idee dat die gastjes achter die twitteraccounts meer verstand hebben van voetbal dan een aantal trainers of bobos bij knvb.
Trainers zullen er allemaal best veel verstand van hebben maar maken onder stress blijkbaar allemaal vreemde beslissingen.Oh.![]()
Het verbaast me dat de voorhoede en Ziyech zo klein zijn!quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
We weten allemaal hoe de gemiddelde passmap van het trollenelftal eruit ziet.gr gr![]()
Ik weet niet of dat zo is, je moet alleen wel kijken als trainer en club of de manier van voetballen die je voor ogen hebt wel past bij het materiaal wat je hebt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat alleen niet gebeuren. Het huidige Ajax is vreselijk conservatief qua voetbal, waar we ooit bekend zijn geworden dankzij onze innovatie.
Als ik Bosz hoor over voetbal denk ik van ja daar zit wel wat in maar als ik dan kijk wat er van terecht komt is het toch een stuk minder.![]()
Ik zeg toch dat we de verdedigende power niet hebben. Geen type lassana diarra, dan moet je er 3 halfbakken renners neerzetten. En dat gaat ten koste van het voetbal.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen in de Eredivisie, daar heb je echt niet zoveel "verdedigende power"(gekotst om die term trouwens) bij nodig. Dan heb je veel en veel meer aan creativiteit op het middenveld en goed voetballen. Als je dan zelf altijd de bal hebt kan de tegenstander er niet mee scoren.
Ik wil avontuurlijk, aanvallend voetbal zien en daar is Bosz voor aangesteld. Ik ben helemaal klaar met dat typisch De Boer voetbal waar het draait om zogenaamde verdedigende power op het middenveld (wat vooral inhoudt dat kansloze kutvoetballers hun eigen fouten proberen te herstellen maar aanvallend niks in brengen)
Neemt niet weg dat ik het wel snap. Wat jij wilt is hersenloos voetballers neerzetten. Dan ga je veel vaker het schip in op naïviteit.Charlie: How's it going in there?
We zijn nu met Bosz op een punt gekomen dat, ook al is het voetbal fris, heeft men nog een kut wedstrijd gezien.quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is, je moet alleen wel kijken als trainer en club of de manier van voetballen die je voor ogen hebt wel past bij het materiaal wat je hebt.
Als ik Bosz hoor over voetbal denk ik van ja daar zit wel wat in maar als ik dan kijk wat er van terecht komt is het toch een stuk minder.
Deze tunnelvisie wordt nog erger met Ziyech op rechts.Charlie: How's it going in there?
Hier ben ik het wel mee eens, ik krijg de indruk dat iedereen ineens anti Bosz isquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We zijn nu met Bosz op een punt gekomen dat, ook al is het voetbal fris, heeft men nog een kut wedstrijd gezien.
Deze tunnelvisie wordt nog erger met Ziyech op rechts.Nou valt het in dit topic nog wel mee, maar in de media en onder supporters wordt hij constant belachelijk gemaakt terwijl hij nu al beter spel laat zien dan onder Frank. Soms krijg ik de indruk dat ik één van de weinige ben die vertrouwen heeft in Bosz
![]()
![]()
Bosz heeft prima progressie laten zien, ik denk dat hij met kleine aanpassingen een fantastisch elftal op veld heeft die zowat elke wedstrijd tegenstander van mat af kan tikken. Dat komt nog wel.![]()
Dat is iedereen ook ineens. Begrijp er weinig vanquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, ik krijg de indruk dat iedereen ineens anti Bosz isNou valt het in dit topic nog wel mee, maar in de media en onder supporters wordt hij constant belachelijk gemaakt terwijl hij nu al beter spel laat zien dan onder Frank. Soms krijg ik de indruk dat ik één van de weinige ben die vertrouwen heeft in Bosz
maar goed.
Als je al wordt afgerekend op de plaatsing van spelers op het veld, terwijl je wel wint en dus als winnende trainer al geen gelijk hebt, dan kun je net zo goed opstappen.Charlie: How's it going in there?
Younes - Dolberg - Traoréquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is iedereen ook ineens. Begrijp er weinig vanmaar goed.
Als je al wordt afgerekend op de plaatsing van spelers op het veld, terwijl je wel wint en dus als winnende trainer al geen gelijk hebt, dan kun je net zo goed opstappen.
Bazoer - Ziyech
Riedewald
Sinkgraven - De Ligt - Sanchez - Tete
ALS BOSZ MORGEN NIET MET DEZE SPELERS SPEELT DAN IS ZIJN POSITIE NIET MEER TE HOUDEN DIE KAKKERLAK
Dit is trouwens wel mijn ideale opstelling, voor morgen althans![]()
![]()
Winnen met 5-0 "Zet die Ziyech Eens op het middenveld KkKUtbosz!1!1!1"quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Younes - Dolberg - Traoré
Bazoer - Ziyech
Riedewald
Sinkgraven - De Ligt - Sanchez - Tete
ALS BOSZ MORGEN NIET MET DEZE SPELERS SPEELT DAN IS ZIJN POSITIE NIET MEER TE HOUDEN DIE KAKKERLAK
Dit is trouwens wel mijn ideale opstelling, voor morgen althansCharlie: How's it going in there?
Ik zou allang blij zijn als Ziyech op het middenveld komt, voor de rest zal Bosz gewoon zelfde spelers gebruiken als tegen Heracles![]()
Ik zou het wel leuk vinden als Bosz een dikke fuckyou @ de haters gooit en met deze opstelling kampioen wordtquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou allang blij zijn als Ziyech op het middenveld komt, voor de rest zal Bosz gewoon zelfde spelers gebruiken als tegen HeraclesCharlie: How's it going in there?
Dat is ook wel terecht aangezien Ziyech toen daar stondquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Winnen met 5-0 "Zet die Ziyech Eens op het middenveld KkKUtbosz!1!1!1"![]()
![]()
Dat vind ik ook primaquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Bosz een dikke fuckyou @ de haters gooit en met deze opstelling kampioen wordt![]()
Ik zou het wel leuk vinden als ze met spelers van de C1 kampioen worden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Bosz een dikke fuckyou @ de haters gooit en met deze opstelling kampioen wordtwooblabalurg![]()
Hersensloos voetballers neerzettenquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat we de verdedigende power niet hebben. Geen type lassana diarra, dan moet je er 3 halfbakken renners neerzetten. En dat gaat ten koste van het voetbal.
Neemt niet weg dat ik het wel snap. Wat jij wilt is hersenloos voetballers neerzetten. Dan ga je veel vaker het schip in op naïviteit.Alsof dat iets slechts is dat al je middenvelders goed kunnen voetballen
Maar oké, jij zal wel posters van Gudelj op je kamer hebben hangen.
Oh.![]()
Nu heb je hem hoorquote:Op zaterdag 24 september 2016 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hersensloos voetballers neerzettenAlsof dat iets slechts is dat al je middenvelders goed kunnen voetballen
![]()
Ik ben gewoon teleurgesteld dat hij nog steeds met die Gudelj blijft spelen, terwijl in zijn voetbalvisie hij juist veel meer voetbal wil opstellen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, ik krijg de indruk dat iedereen ineens anti Bosz isNou valt het in dit topic nog wel mee, maar in de media en onder supporters wordt hij constant belachelijk gemaakt terwijl hij nu al beter spel laat zien dan onder Frank. Soms krijg ik de indruk dat ik één van de weinige ben die vertrouwen heeft in Bosz
Al zal dat wel te maken hebben met politieke belangen als hierarchie in de groep.Oh.![]()
zijn eigenwijsheid heeft tot nu toe veel punten en de CL gekost, het frisse voetbal zie ik nog niet, tenminste niet van zijn "A" ploegquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We zijn nu met Bosz op een punt gekomen dat, ook al is het voetbal fris, heeft men nog een kut wedstrijd gezien.
Deze tunnelvisie wordt nog erger met Ziyech op rechts.![]()
ik ben helemaal niet anti Bosz en ook niet opeens, maar voor sommigen hier was het alsof de Messias binnen werd gehaald en dat is hij dus toch ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is iedereen ook ineens. Begrijp er weinig vanmaar goed.
Als je al wordt afgerekend op de plaatsing van spelers op het veld, terwijl je wel wint en dus als winnende trainer al geen gelijk hebt, dan kun je net zo goed opstappen.
Gewoon kritisch kijken naar wat een trainer doet mag toch wel?![]()
Gudelj is geen geweldenaar dat zie ik ook nog wel. Maar treurig fantasieopstellingen spammen zoals jij is nog minder serieus te nemen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hersensloos voetballers neerzettenAlsof dat iets slechts is dat al je middenvelders goed kunnen voetballen
Charlie: How's it going in there?
CL gekost is natuurlijk dikke onzin. Daar moet je gewoon je meerdere erkennen in Rostov. Kritisch kijken dat moet zelfs. Maar de zelfverklaarde wonderdokters hier hebben de wijsheid zoals altijd weer eens in pacht.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet anti Bosz en ook niet opeens, maar voor sommigen hier was het alsof de Messias binnen werd gehaald en dat is hij dus toch ook niet.
Gewoon kritisch kijken naar wat een trainer doet mag toch wel?
Een trainer kritisch benaderen moet. Maar hem afbranden omdat hij niet zo speelt, omdat jij "zo zou spelen" gaat mij 5 bruggen te ver.Charlie: How's it going in there?
Wat is er nou mis mee om je eigen ideale opstelling te postenquote:Op zaterdag 24 september 2016 12:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gudelj is geen geweldenaar dat zie ik ook nog wel. Maar treurig fantasieopstellingen spammen zoals jij is nog minder serieus te nemen.Dit is een discussieforum, als jij je ergert aan mensen die hun eigen mening geven m.b.t. Ajax waarom kijk je hier dan nog.
Oh.![]()
Weer een post barstensvol aannames. Ik ben me bewust van de kernprincipes hier op FOK, erger me helemaal niet aan wie dan ook, en kijk hier voor de lol.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er nou mis mee om je eigen ideale opstelling te postenDit is een discussieforum, als jij je ergert aan mensen die hun eigen mening geven m.b.t. Ajax waarom kijk je hier dan nog.
Het zou jou sieren een wat meer evenwichtige beredeneringstijl aan te meten. Voor de rest vind ik je wel aandoenlijk.
Nu graag weer on topicCharlie: How's it going in there?
Moreel geweten is me wat teveel eer. "Moreel kompas" of "geweten" zou passender zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:57 schreef Tagliano het volgende:
Inslagenreuring, moreel geweten van het AjaxtopicCharlie: How's it going in there?
Uitgerekend de man met de Charlie Sheen UIquote:Op zaterdag 24 september 2016 12:57 schreef Tagliano het volgende:
Inslagenreuring, moreel geweten van het Ajaxtopic![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Uitgerekend de man met de Charlie Sheen UIScherp
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik post gewoon op mijn eigen manier hoor, daar vind ik namelijk helemaal niks mis meequote:Op zaterdag 24 september 2016 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Weer een post barstensvol aannames. Ik ben me bewust van de kernprincipes hier op FOK, erger me helemaal niet aan wie dan ook, en kijk hier voor de lol.
Het zou jou sieren een wat meer evenwichtige beredeneringstijl aan te meten. Voor de rest vind ik je wel aandoenlijk.
Nu graag weer on topic.
Oh.![]()
Ik brand hem toch niet af, ik heb wel kritiek op de manier waar hij begonnen is.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
CL gekost is natuurlijk dikke onzin. Daar moet je gewoon je meerdere erkennen in Rostov. Kritisch kijken dat moet zelfs. Maar de zelfverklaarde wonderdokters hier hebben de wijsheid zoals altijd weer eens in pacht.
Een trainer kritisch benaderen moet. Maar hem afbranden omdat hij niet zo speelt, omdat jij "zo zou spelen" gaat mij 5 bruggen te ver.
Dat hij ergens naar toe wilt begrijp ik wel maar de manier waarop is niet de juiste geweest, evolutie is wat dat betreft beter dan revolutie.
Noem jij het maar dikke onzin en het blijft voor mij natuurlijk moeilijk om het tegendeel te bewijzen maar ik denk toch dat met een wat voorzichtigere benadering naar een aanvallendere speelwijze Ajax nu al verder was geweest en Rostov dus ook had kunnen uitschakelen, gezien de thuiswedstrijd had dat ook gekund.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gudelj is geen geweldenaar dat zie ik ook nog wel. Maar treurig fantasieopstellingen spammen zoals jij is nog minder serieus te nemen.inslag plz. Opstellingen spammen mag prima.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Tuurlijk. Maar als JR manager van Ajax was speelden we met Andersen Sinkgraven en Nouri ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]inslag plz. Opstellingen spammen mag prima.
Voor de rest prima, lekker opstellingen blijven maken.Charlie: How's it going in there?
Nee niet jij specifiek. Maar je neemt hier in mijn ogen de rol van advocaat van de consensus op je, daarom richtte ik me op jouquote:Op zaterdag 24 september 2016 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik brand hem toch niet af, ik heb wel kritiek op de manier waar hij begonnen is.
Dat hij ergens naar toe wilt begrijp ik wel maar de manier waarop is niet de juiste geweest, evolutie is wat dat betreft beter dan revolutie.
Noem jij het maar dikke onzin en het blijft voor mij natuurlijk moeilijk om het tegendeel te bewijzen maar ik denk toch dat met een wat voorzichtigere benadering naar een aanvallendere speelwijze Ajax nu al verder was geweest en Rostov dus ook had kunnen uitschakelen, gezien de thuiswedstrijd had dat ook gekund.
Of we Rostov hadden verslagen vind ik te speculatief om iets zinnigs over te zeggen. Dat kon elke kant op.Charlie: How's it going in there?
Eerder met twee creatieve halfspelers met daarachter een type Riedewald/Anita/Blind.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als JR manager van Ajax was speelden we met Andersen Sinkgraven en Nouri ofzo.
Voor de rest prima, lekker opstellingen blijven maken.
Maar dit snap jij niet.Oh.![]()
Sinkgraven is na één aardig potje ook meteen de nieuwe linksback?Duarte deed het daar ook eens aardig in het verleden
Snelle Egel![]()
ajax supportersquote:Op zaterdag 24 september 2016 15:12 schreef S0nic het volgende:
Sinkgraven is na één aardig potje ook meteen de nieuwe linksback?Duarte deed het daar ook eens aardig in het verleden
![]()
Dijks bakt er ook niks van en Sinkgraven is tenminste voetballend en aanvallend beter. Als je dan op rechtsback de verdedigend betere Tete zet heb je genoeg balans in je team.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:12 schreef S0nic het volgende:
Oh.![]()
Tegen het rechterrijtje kan je goed spelen met Sinkgraven op linksback, maar toch echt niet tegen de subtoppers denk ik."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Ik zie Sinkgraven daar ook liever niet spelen als er verdedigend iets meer gevraagd wordt. Dijks eigenlijk ook niet, maar heel veel alternatief is er ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:24 schreef Omega het volgende:
Tegen het rechterrijtje kan je goed spelen met Sinkgraven op linksback, maar toch echt niet tegen de subtoppers denk ik.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als Sinkgraven beetje extra FYSIEK krijgt is het in potentie best een chille back, alsof Alba of Dani Alves kasten zijn.![]()
Krul
Tete veltman Sanchez riedewald
Bazoer
Klaassen ziyech
Traore dolberg younes
GroetjesHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Zou ik ook blij mee zijn maar van mij mag De Ligt ook wel ipv Veltman, iig tegen de 'kleintjes'quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:53 schreef Catch22- het volgende:
Krul
Bazoer
Klaassen ziyech
Traore dolberg younes
Groetjes![]()
Van inslagenreuring mag je geen opstellingen posten, wil je daarmee stoppen bvdquote:Op zaterdag 24 september 2016 15:53 schreef Catch22- het volgende:
Krul
Bazoer
Klaassen ziyech
Traore dolberg younes
Groetjes![]()
Het is niet alleen fysiek, maar ook om verdedigende kwaliteiten. Ik zag woensdag dat jochie van Willem II toch wel een paar keer heel makkelijk een voorzet geven. Tegen een betere rechtsbuiten wordt dat wel problematisch.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:44 schreef Donnis het volgende:
Als Sinkgraven beetje extra FYSIEK krijgt is het in potentie best een chille back, alsof Alba of Dani Alves kasten zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
True, hij moet het verdedigen heel snel oppikken maar misschien zit het er niet in en blijft het een type Emanuelsonquote:Op zaterdag 24 september 2016 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is niet alleen fysiek, maar ook om verdedigende kwaliteiten. Ik zag woensdag dat jochie van Willem II toch wel een paar keer heel makkelijk een voorzet geven. Tegen een betere rechtsbuiten wordt dat wel problematisch.![]()
Dan heb je in ieder geval nog zijn aanvallende kwaliteiten . Dijks kan beide eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is niet alleen fysiek, maar ook om verdedigende kwaliteiten. Ik zag woensdag dat jochie van Willem II toch wel een paar keer heel makkelijk een voorzet geven. Tegen een betere rechtsbuiten wordt dat wel problematisch.RED ONS HENNIEGOD![]()
Krul
Tete Sanchez De Ligt Riedewald
Ziyech Bazoer Nouri
Cerny Dolberg Traore
Het kan nog Peter, ik geloof in je.
wooblabalurg![]()
Volgens Toine weer dezelfde troepquote:Op zaterdag 24 september 2016 18:22 schreef Baconbus het volgende:
Krul
Tete Sanchez De Ligt Riedewald
Ziyech Bazoer Nouri
Cerny Dolberg Traore
Het kan nog Peter, ik geloof in je.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoorde t ook. Sad emoji.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens Toine weer dezelfde troepwooblabalurg![]()
Voorspelbaarquote:Op zaterdag 24 september 2016 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens Toine weer dezelfde troep
Oh.![]()
Riedewald op de bank en Schöne in de basis![]()
Veltman weer rechtsback i.p.v. Tete![]()
Gudelj eruit is al stap 1.![]()
wil je dit weghalen aubquote:Op zaterdag 24 september 2016 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
OOK GEEN DIJKS
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dus bald.
Onana; Veltman, Sanchez, Viergever, Sinkgraven; Klaassen, Schone, Ziyech, Traoré, Dolberg, Younes![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
OOK GEEN DIJKS
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bazoer mag sowieso wel invallen lijkt me na zijn goede wedstrijd van de week.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:36 schreef Baconbus het volgende:
Hopen dat Bazoer, Tete en Riedewald erin komen.Oh.![]()
Genot
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Schöne op die positie vind ik ook niet onaardig. Riedewald had wel op de plek van Viergever mogen staan wat mij betreft. Al kun je ook niet van Bosz verwachten dat hij zijn hele elftal weer omgooit.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen jammer dat Riedewald op de bank zit
Maar we mogen niet meteen alles verwachtenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Riechedly moeten ze echt erbij houden. Zo'n complete speler.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer mag sowieso wel invallen lijkt me na zijn goede wedstrijd van de week.wooblabalurg![]()
Maar dan kan hij het tenminste wel laten staan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schöne op die positie vind ik ook niet onaardig. Riedewald had wel op de plek van Viergever mogen staan wat mij betreft. Al kun je ook niet van Bosz verwachten dat hij zijn hele elftal weer omgooit.wooblabalurg![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
OOK GEEN DIJKS
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kdenk aanvallend meer 3-4-3 met Schöne als 6, Sink and Klaassen als halfs, Ziyech 10. Boszgod, geen Gudelj en Dijks. Peter Bosz![]()
![]()
![]()
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Geen Gudelj en DijksBosz zit op Fok, kan niet anders.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dan ben ik blij dat hij inslagenreuring niet serieus neemt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh.![]()
Peter doet t in stapjesquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:00 schreef Smoofie het volgende:
Waarom geen bazoer, tete en riedewald?! Viergever, Schone en veltmanwooblabalurg![]()
Die zullen er vanzelf wel in komen. Je kan ook niet meteen je hele elftal omgooien.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:00 schreef Smoofie het volgende:
Waarom geen bazoer, tete en riedewald?! Viergever, Schone en veltmanOh.![]()
Maar waarom schöne, bazoer is echt wel beter hoor nu.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen er vanzelf wel in komen. Je kan ook niet meteen je hele elftal omgooien.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Vind ik ook maar hij zal wel tevreden zijn met Schöne als spelverdeler van de week.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar waarom schöne, bazoer is echt wel beter hoor nu.
En hij brengt natuurlijk ERVARING. Net als 4gevertOh.![]()
Dolberg en Traore TOETERTJESquote:
(en Ziyech op het middenveld toetertje natuurlijk)So confused when you're lost in the groove![]()
Dan speelt Ziyech niet dus zal hij wel terugkeren.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:22 schreef BobW het volgende:
Gudelj rust voor donderdag natuurlijk jongensOh.![]()
Nee Bosz heeft gewoon ogenquote:Op zaterdag 24 september 2016 18:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: