sws het is fotoshopquote:Op maandag 26 september 2016 01:00 schreef KoningPils het volgende:
Bradley kan je een screenshot van de mail posten die je kreeg van YouTube?
Hij liegt. Je hebt twee soorten schendingen op YouTube. Schending van auteursrecht en schending van de communityrichtlijnen.quote:Op maandag 26 september 2016 01:00 schreef KoningPils het volgende:
Bradley kan je een screenshot van de mail posten die je kreeg van YouTube?
Lijkt me ook dat ze dan andere acc blokken van hem en alle verdiende youtubemoney weghalen.quote:Op maandag 26 september 2016 01:18 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hij liegt. Je hebt twee soorten schendingen op YouTube. Schending van auteursrecht en schending van de communityrichtlijnen.
Bij 3 of meer schendingen wordt je account verwijderd en als je een filmpje van het betreffende account wilt bekijken dan staat er ook letterlijk dat het account verwijderd is wegens auteursrechtclaims of schending van de communityrichtlijnen.
Bij hem staat dat niet, dus hij heeft het zelf verwijderd
Pijnlijk weer zegquote:Op maandag 26 september 2016 01:18 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hij liegt. Je hebt twee soorten schendingen op YouTube. Schending van auteursrecht en schending van de communityrichtlijnen.
Bij 3 of meer schendingen wordt je account verwijderd en als je een filmpje van het betreffende account wilt bekijken dan staat er ook letterlijk dat het account verwijderd is wegens auteursrechtclaims of schending van de communityrichtlijnen.
Hij zou een uitstekend politicus zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 01:28 schreef IDkaart het volgende:
Braddie kan wel goed liegen miss kan hij daar een baan in vinden
Oké, zorg er dan wel even voor dat je het gat van vanavond voordat je jouw yt account ophefte even wegplamuurd. Ik heb ze namelijk geteld.quote:Op maandag 26 september 2016 01:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, ik merk wel weer wanneer ik ga vloggen, pauze is een pauze, maar het is net als FOK! ik zeg dat het lang is, maar ondertussen?
Ye, dan krijg je deesquote:Op maandag 26 september 2016 01:18 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te liegen. Toevallig zijn een paar van mijn accounts ook verwijderd vanwege het nieuwe strenge beleid van YouTube en als ik die kanalen opzoek zie ik deze meldingen:quote:Op maandag 26 september 2016 01:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, dan krijg je dees
[ afbeelding ]
ipv dees
[ afbeelding ]
Als je leugens uitkomen en je vindt dat niet leuk, dan is het niet ineens bashen.quote:Op maandag 26 september 2016 01:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga mij niet eens meer verantwoorden.
Enige wat er dan toch weer van komt is dat eeuwige gebash.
quote:Op maandag 26 september 2016 03:02 schreef chroestjov het volgende:
De Muzikale Vlogger zit er weer eens lekker warmpjes bij in zijn goed geïsoleerde schuurtje terwijl zijn fans van het eerste uur figuurlijk buiten in de kou aan hun lot worden overgelaten.
Een walgelijke wanvertoning.
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 26 september 2016 03:02 schreef chroestjov het volgende:
De Muzikale Vlogger zit er weer eens lekker warmpjes bij in zijn goed geïsoleerde schuurtje terwijl zijn fans van het eerste uur figuurlijk buiten in de kou aan hun lot worden overgelaten.
Een walgelijke wanvertoning.
Nee, Bassie&Adriaan hebben dat gedaanquote:Op maandag 26 september 2016 12:20 schreef dick_laurent het volgende:
Oh Brad heeft z'n kanaal weer gesloten?
[ afbeelding ]
zoals dat hij vmbo heeft gedaan hahahahahahahgahagahagavgaquote:Op maandag 26 september 2016 08:55 schreef delano.888 het volgende:
We wisten al dat Braddie een pathologische leugenaar is toch? Hij liegt continue over alles en nog wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |