Oké, zorg er dan wel even voor dat je het gat van vanavond voordat je jouw yt account ophefte even wegplamuurd. Ik heb ze namelijk geteld.quote:Op maandag 26 september 2016 01:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, ik merk wel weer wanneer ik ga vloggen, pauze is een pauze, maar het is net als FOK! ik zeg dat het lang is, maar ondertussen?
Ye, dan krijg je deesquote:Op maandag 26 september 2016 01:18 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hij liegt. Je hebt twee soorten schendingen op YouTube. Schending van auteursrecht en schending van de communityrichtlijnen.
Bij 3 of meer schendingen wordt je account verwijderd en als je een filmpje van het betreffende account wilt bekijken dan staat er ook letterlijk dat het account verwijderd is wegens auteursrechtclaims of schending van de communityrichtlijnen.
Bij hem staat dat niet, dus hij heeft het zelf verwijderd
Hij zit gewoon te liegen. Toevallig zijn een paar van mijn accounts ook verwijderd vanwege het nieuwe strenge beleid van YouTube en als ik die kanalen opzoek zie ik deze meldingen:quote:Op maandag 26 september 2016 01:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, dan krijg je dees
[ afbeelding ]
ipv dees
[ afbeelding ]
Als je leugens uitkomen en je vindt dat niet leuk, dan is het niet ineens bashen.quote:Op maandag 26 september 2016 01:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga mij niet eens meer verantwoorden.
Enige wat er dan toch weer van komt is dat eeuwige gebash.
quote:Op maandag 26 september 2016 03:02 schreef chroestjov het volgende:
De Muzikale Vlogger zit er weer eens lekker warmpjes bij in zijn goed geïsoleerde schuurtje terwijl zijn fans van het eerste uur figuurlijk buiten in de kou aan hun lot worden overgelaten.
Een walgelijke wanvertoning.
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 26 september 2016 03:02 schreef chroestjov het volgende:
De Muzikale Vlogger zit er weer eens lekker warmpjes bij in zijn goed geïsoleerde schuurtje terwijl zijn fans van het eerste uur figuurlijk buiten in de kou aan hun lot worden overgelaten.
Een walgelijke wanvertoning.
Nee, Bassie&Adriaan hebben dat gedaanquote:Op maandag 26 september 2016 12:20 schreef dick_laurent het volgende:
Oh Brad heeft z'n kanaal weer gesloten?
[ afbeelding ]
zoals dat hij vmbo heeft gedaan hahahahahahahgahagahagavgaquote:Op maandag 26 september 2016 08:55 schreef delano.888 het volgende:
We wisten al dat Braddie een pathologische leugenaar is toch? Hij liegt continue over alles en nog wat.
Ik heb zo'n vermoeden dat jij ook heel veel ervaring hebt met het soort scholen waar hij op gezeten heeft.quote:Op maandag 26 september 2016 13:26 schreef IDkaart het volgende:
[..]
zoals dat hij vmbo heeft gedaan hahahahahahahgahagahagavga
De wegende vlogger?quote:Op maandag 26 september 2016 09:25 schreef Rectum het volgende:
Hopelijk is het nieuwe kanaal op tijd klaar voor het weegmoment van vandaag.
nou ik zit nu in mijn laatste jaar aan de universiteit dus dan heb ik heel wat bereiktquote:Op maandag 26 september 2016 13:29 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij ook heel veel ervaring hebt met het soort scholen waar hij op gezeten heeft.
Natuurlijk. De kappersuniversiteit zeker.quote:Op maandag 26 september 2016 14:10 schreef IDkaart het volgende:
[..]
nou ik zit nu in mijn laatste jaar aan de universiteit dus dan heb ik heel wat bereikt
Zo knap zeg.quote:Op maandag 26 september 2016 14:10 schreef IDkaart het volgende:
[..]
nou ik zit nu in mijn laatste jaar aan de universiteit dus dan heb ik heel wat bereikt
ik heb een vwo diploma hahahahaquote:Op maandag 26 september 2016 14:16 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Natuurlijk. De kappersuniversiteit zeker.
Ik ben een pathologische leugenaar?quote:Op maandag 26 september 2016 08:55 schreef delano.888 het volgende:
We wisten al dat Braddie een pathologische leugenaar is toch? Hij liegt continue over alles en nog wat.
Waarom zou je liegen over je youtube kanalen though.quote:Op maandag 26 september 2016 16:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben een pathologische leugenaar?
Flikker op man.
Het enige waar ik over lieg ja, is m`n YouTube kanalen, that's it. Waarom zou ik liegen over wat anders? Rot op joh mafkees.
Je gaat geen master doen begrijp ik? Dat wordt een hbo functie dan.quote:Op maandag 26 september 2016 14:10 schreef IDkaart het volgende:
[..]
bachelor is officieel toch genoeg? Maar ik ga wel een master doen twijfel alleen nog tussen leiden en Adam...quote:Op maandag 26 september 2016 17:27 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je gaat geen master doen begrijp ik? Dat wordt een hbo functie dan.
Bradge beetje jammer dat alles nou weer weg is. Maar ik had het kunnen weten natuurlijk.
Niet als je advocaat wilt worden. Sowieso verkiezen ze een hbo jurist boven iemand met alleen een wo bachelor gezien dat laatste geen afgeronde studie is. Of althans niet als zodanig wordt gezien. Wat bedoel je met geen onderwijsrecht? Aanwezigheidsplicht? Nee dat is alleen in het eerste jaar, daarna is de middelbare school wel voorbij.quote:Op maandag 26 september 2016 17:54 schreef IDkaart het volgende:
[..]
bachelor is officieel toch genoeg? Maar ik ga wel een master doen twijfel alleen nog tussen leiden en Adam...
Alleen Leiden heeft geen onderwijsrecht begreep ik?
nee ik bedoel het vak onderwijsrechtquote:Op maandag 26 september 2016 18:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Niet als je advocaat wilt worden. Sowieso verkiezen ze een hbo jurist boven iemand met alleen een wo bachelor gezien dat laatste geen afgeronde studie is. Of althans niet als zodanig wordt gezien. Wat bedoel je met geen onderwijsrecht? Aanwezigheidsplicht? Nee dat is alleen in het eerste jaar, daarna is de middelbare school wel voorbij.
Madquote:Op maandag 26 september 2016 16:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Flikker op man.
Het enige waar ik over lieg ja, is m`n YouTube kanalen, that's it. Waarom zou ik liegen over wat anders? Rot op joh mafkees.
Maar waarom probeer je de schuld dan in de clownsschoenen van Bassie te schuiven?quote:Op maandag 26 september 2016 16:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Flikker op man.
Heel wat bereikt als je in je laatste jaar van je bachelor zit? Gvd manquote:Op maandag 26 september 2016 14:10 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Altijd weer die clown en die acrobaatquote:Op maandag 26 september 2016 18:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar waarom probeer je de schuld dan in de clownsschoenen van Bassie te schuiven?
Nu wring jij je in allerlei bochten alsof je een acrobaat bent.
wel als je bij braddie op school zat gezien praktijkschoolquote:Op maandag 26 september 2016 18:29 schreef Rami. het volgende:
[..]
Heel wat bereikt als je in je laatste jaar van je bachelor zit? Gvd man
Volgens mij ben jij hier de mafkees.quote:Op maandag 26 september 2016 16:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Flikker op man.
en hij doet alsof hij op vmbo zat terwijl hij op YouTube langsging bij z'n oude praktijkschoolquote:Op maandag 26 september 2016 19:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de mafkees.
Je liegt over alles. Weet je nog dat je eerst ontkende dat dit fok account jij was? Iemand anders had jouw naam gebruikt weet je nog? Enz enz.
Je zat bij Braddie op school? Wat leukquote:Op maandag 26 september 2016 19:05 schreef IDkaart het volgende:
[..]
wel als je bij braddie op school zat gezien praktijkschool
Omdat ik anders me alleen maar verveel.quote:Op maandag 26 september 2016 19:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Laten we wel wezen IDkaart, als er een keer een dronken gozer is die je tot het randje vult en je raakt zwanger dan is je diploma niks meer waard. Ik snap niet waarom vrouwen überhaupt nog naar vervolg onderwijs gaan.
Ga vloggenquote:Op maandag 26 september 2016 19:20 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Omdat ik anders me alleen maar verveel.
Ik maak namelijk ook het huis schoon maar heb teveel tijd.
Vervelen? Vlogs maken! Ik verveel mij echt nooit... heb altijd wel iets te doen.quote:Op maandag 26 september 2016 19:20 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Omdat ik anders me alleen maar verveel.
Ik maak namelijk ook het huis schoon maar heb teveel tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |