omdat braddiequote:Op zondag 25 september 2016 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond het wel leuk hoe hij die Q&A's deed
Waarom is z'n hele kanaal verwijderd?
omdat wajong, die jongen moet duidelijk nog goed aan zichzelf werken.quote:Op zondag 25 september 2016 23:34 schreef Paxcon het volgende:
hij was te open.. komt die nu pas achterquote:Op zondag 25 september 2016 23:34 schreef Paxcon het volgende:
quote:
Omdat hij een mentale beperking heeft en gewoon niet weet waar hij mee bezig. Zulke mensen hebben professionele begeleiding nodig, anders gaat het helemaal mis.quote:Op zondag 25 september 2016 23:34 schreef Paxcon het volgende:
kapot gemaakt door die dwaas van een Paulquote:Op zondag 25 september 2016 23:50 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Omdat hij een mentale beperking heeft en gewoon niet weet waar hij mee bezig. Zulke mensen hebben professionele begeleiding nodig, anders gaat het helemaal mis.
quote:Op maandag 26 september 2016 00:20 schreef luckass het volgende:
[..]
kapot gemaakt door die dwaas van een Paul
quote:Op maandag 26 september 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind het wel jammer hoe mijn kanalen hier constant aandacht worden gegeven.
Niet dat ik het erg vind, echt zeker niet zelfs. Maar het is meer dat ik het een beetje vervelend vind dat er constant mensen moeten zijn die klikken om het klikken en alleen maar kut comments kunnen leveren en kunnen afzeiken en downvoten bijvoorbeeld.
Zo`n Paul en Fylax die mij nu constant aandacht geven m.b.t YouTube, ik word er moedeloos van.
YouTube geeft aan dat jij je account/kanaal zelf hebt beëindigd.quote:Op maandag 26 september 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit komt voor mij serieus ook als een schok...
Had net die video opgenomen waarin ik meld dat ik een pauze neem i.v.m die privacy claim van die chick die ik aan m`n broek had hangen.
En ik krijg letterlijk 3 minuten nadat ik die video had opgenomen een mail van YouTube met een Copyright claim van Bassie & Adriaan m.b.t een video (Welke niet eens meer op dit kanaal staat![]()
Nouja, helemaal prima, ik aangegeven dat het filmpje allang en breed weg is.
KRIJG IK EEN MAIL MET DAARIN DAT MIJN KANAAL IS VERWIJDERD WEGEN SCHENDING VAN HUN REGELS
Nee eerder sneu van YouTube.quote:
huh serieus ff kijkenquote:Op maandag 26 september 2016 00:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
YouTube geeft aan dat jij je account/kanaal zelf hebt beëindigd.
Is YouTube aan het liegen?
Dat zei YouTube ook bij mijn eerste kanaal toen ze dit verwijderd hadden doordat ik teveel copyright claims kreeg in een keerquote:Op maandag 26 september 2016 00:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Screenshot van die privacyclaim?quote:Op maandag 26 september 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit komt voor mij serieus ook als een schok...
Had net die video opgenomen waarin ik meld dat ik een pauze neem i.v.m die privacy claim van die chick die ik aan m`n broek had hangen.
En ik krijg letterlijk 3 minuten nadat ik die video had opgenomen een mail van YouTube met een Copyright claim van Bassie & Adriaan m.b.t een video (Welke niet eens meer op dit kanaal staat![]()
Nouja, helemaal prima, ik aangegeven dat het filmpje allang en breed weg is.
KRIJG IK EEN MAIL MET DAARIN DAT MIJN KANAAL IS VERWIJDERD WEGEN SCHENDING VAN HUN REGELS
photoshopquote:Op maandag 26 september 2016 00:50 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Screenshot van die privacyclaim?
Ik geloof je niet omdat ik op een video van je verwijderde kanaal klik, dan staat er "de gebruiker die de video heeft geüpload heeft zijn account beëindigd"
Ik heb het idee dat Braddie weer eens aan het liegen is.quote:Op maandag 26 september 2016 00:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |