Hoop echt dat Niantic daar nog wat aan gaat doen.. best wel balen dat je zo lang spaart voor iets en dan.. helaas pindakaas. Mijne had degelijke IV (86.7).quote:Op donderdag 22 september 2016 22:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Yep.
En dan te bedenken hoe goed hij had kunnen zijn met Bubble en Hydro Pump, het verschil is bizar groot.
die kom ik echt nooit zo tegen, geen evoles, maar gelukkig wel gewoon eevee'squote:Op donderdag 22 september 2016 22:40 schreef Nightquest777 het volgende:
En zo vind ik opeens een Flareon met 1250CP een paar straten verderop![]()
82% IV. Not bad.
Medelijden met degene die zijn charge move vergeet te dodgen., mits je hem ooit in een gym plaatst natuurlijk. Fijn beest om de boel op te blazen.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:54 schreef Alexis7 het volgende:
[..]
die kom ik echt nooit zo tegen, geen evoles, maar gelukkig wel gewoon eevee's
heb een perfecte flareon van 97% kunnen maken
[ afbeelding ]
Die is zeker nice!quote:Op donderdag 22 september 2016 22:54 schreef Alexis7 het volgende:
[..]
die kom ik echt nooit zo tegen, geen evoles, maar gelukkig wel gewoon eevee's
heb een perfecte flareon van 97% kunnen maken
[ afbeelding ]
zoals je kan zien staat hij momenteel in een gymquote:Op donderdag 22 september 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Medelijden met degene die zijn charge move vergeet te dodgen., mits je hem ooit in een gym plaatst natuurlijk. Fijn beest om de boel op te blazen.
Ah ja, ff gemistquote:Op donderdag 22 september 2016 23:03 schreef Alexis7 het volgende:
[..]
zoals je kan zien staat hij momenteel in een gym
dat is zeker relax, al heb ik het idee dat lang niet alles daarop verschijntquote:Op donderdag 22 september 2016 22:59 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Die is zeker nice!
Ik had hem ook nog nooit eerder gezien (wel twee vaporeons gevangen), maar ik hou gewoon mijn hele dorp de hele avond op een zekere radar site in de gaten. Is er echt wat interessants dan race ik er heen.
Werkt perfect voor mij hoor. Als ik iets op de nearby heb, staat het ook altijd op de radar, nog nooit een foutje in ontdekt. Heel soms lukt het scannen niet, maar dat is dan ook vrij duidelijk door een rood of soms groen icoontje.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:05 schreef Alexis7 het volgende:
[..]
dat is zeker relax, al heb ik het idee dat lang niet alles daarop verschijnt
Ik vind dodgen echt zo moeilijk. 9 van de 10 keer huppelt zo'n beest opzij om daarna alsnog een knal te krijgen.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Medelijden met degene die zijn charge move vergeet te dodgen., mits je hem ooit in een gym plaatst natuurlijk. Fijn beest om de boel op te blazen.
Dat is echt een kwestie van oefenen, sommige attacks zijn moeilijk omdat ze al snel een flinke animatie hebben voor die gele flits komt waar op je moet dodgen. Blizzard is ook zo'n lastige, die moet je pas dodgen als dat ijsblok (dat is toch bij blizzard?) net is verschenen.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dodgen echt zo moeilijk. 9 van de 10 keer huppelt zo'n beest opzij om daarna alsnog een knal te krijgen.
Als ze nou ook nog vrijgezel zouden zijn...quote:Op donderdag 22 september 2016 22:12 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Shut up man, dat ben ik over twee jaar.
Maar goed, iig goed bewezen dat we met genoeg vrouwen zijn hier
Ik heb een 1740 Poliwrath, 96%. 1 van mijn sterkste Pokemons, zeker defensief.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is de Poliwrath een beetje bruikbaar qua movesets? Zonde weer van de twister.
wat is de moveset dan? alleen bubble/hydro is eigenlijk boostbaarquote:Op donderdag 22 september 2016 23:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb een 1740 Poliwrath, 96%. 1 van mijn sterkste Pokemons, zeker defensief.
Als hij maar Bubble heeft, daar hangt defensief gezien alles van af.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb een 1740 Poliwrath, 96%. 1 van mijn sterkste Pokemons, zeker defensief.
klopt, dat is 80%, submission erbij en je hebt een goeie. ice punch is toch wat matig en dan zou ik hem nog niet boosten, ondanks bubblequote:Op donderdag 22 september 2016 23:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als hij maar Bubble heeft, daar hangt defensief gezien alles van af.
Bubble/IcePunchquote:Op donderdag 22 september 2016 23:24 schreef Alexis7 het volgende:
[..]
wat is de moveset dan? alleen bubble/hydro is eigenlijk boostbaar
Mjah ik kom dermate veel van die dingen tegen dat ik er wat in kan gooien.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:26 schreef Alexis7 het volgende:
[..]
klopt, dat is 80%, submission erbij en je hebt een goeie. ice punch is toch wat matig en dan zou ik hem nog niet boosten, ondanks bubble
En toen kwam Vileplume langs..quote:Op donderdag 22 september 2016 23:43 schreef Nattekat het volgende:
Wat doe je met een gym waar twee waterpokemons in staan?
Juist, nog een waterpokemon erin gooien
Sommige mensen
Tactische onbenullenquote:Op donderdag 22 september 2016 23:43 schreef Nattekat het volgende:
Wat doe je met een gym waar twee waterpokemons in staan?
Juist, nog een waterpokemon erin gooien
Sommige mensen
Het enige waaraan ik een move herken is het "x used y" bericht vlak voor die movequote:Op donderdag 22 september 2016 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is echt een kwestie van oefenen, sommige attacks zijn moeilijk omdat ze al snel een flinke animatie hebben voor die gele flits komt waar op je moet dodgen. Blizzard is ook zo'n lastige, die moet je pas dodgen als dat ijsblok (dat is toch bij blizzard?) net is verschenen.
Wat wel handig is om te weten is dat een defender altijd begint met 2 keer een attack, dus als je een pokemon hebt met een snelle attack kan je daarmee beginnen en dan dodge dodge doen, als je een slome attack hebt moet je meteen 2 keer dodgen. Bij sommige matchups is het voldoende om alleen de charge attackts te dodgen. Het moment van dodgen moet je dan leren door te oefenen, iets als fire blast heeft ook een enorm lange aanloop waarbij ik ook nog steeds te vroeg dodge.
Ging het sowieso al, want level 3. Zelfs ik krijg die binnen 5 minuten plat, zonder een goede Gyarados-attacker.quote:Op donderdag 22 september 2016 23:45 schreef Rabieluh het volgende:
Het percentage mensen wat wel iets weet van type advantages is te groot voor zulke fratsen, zo'n gym gaat zo plat.
Juist niet. Het klinkt misschien raar, maar veel van dezelfde type is eigenlijk beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |