Dat is een Weepingbell zelfs!quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Issie weer hoor, ff naar buiten
[ afbeelding ]
Ja! Zo'n terugkerend nest geeft ook soms een geëvolutioneerde versie lijkt het.quote:
Ik kom juist best vaak een dratini tegen langs het water.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah.
Dratini's op die manier sparen zou niks zijn.
quote:Pokémon GO updated to version 0.39.0 for Android and 1.9.0 for iOS
Trainers,
Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.39.0 for Android and 1.9.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.
Capture location: The location where a Pokémon was caught will now be displayed on their information screen.
Pokémon GO Plus and Incense: Trainers can attempt to capture Pokémon they encounter from using Incense with the Pokémon GO Plus accessory.
Minor bug fixes
We appreciate your continued support and have some exciting features and changes coming soon.
The Pokémon GO team
Hoeft van mij niet als het weer zo laggy is, vertraagde boel enorm.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:39 schreef Norrage het volgende:
Aah.Een van de dingen die in het begin in het spel zat, komt weer terug
Nouja, zal nu wel goed zijn, gezien ze het terugbrengen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet als het weer zo laggy is, vertraagde boel enorm.
Staat de locatie waar de ei bemachtigd is erbij dan?quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:17 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet de locatie er uit, niet die laggy kaart.
Leugenachtige spoofers moeten nu hun regional exclusive screenshots photoshoppen met hun claim dat ze die uit een ei hebben.
Ei ook ja.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Staat de locatie waar de ei bemachtigd is erbij dan?
Nevermind snap hem al
Dat of wachten tot ergens volgende week.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Moet zeker weer een apk downloaden voor die update?
Ik heb echt nooit een eeveelution in het wild gezien, en jullie zien ze geregeldquote:Op vrijdag 23 september 2016 12:20 schreef maikel112 het volgende:
Vaporeon voor de deur, isie 121 cp
Net even gekeken, updaten niet echt waard.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Moet zeker weer een apk downloaden voor die update?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |