Je hebt echt niet dat Zaandamgedoe gevolgd?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom zou ik een vlogger moeten kennen?
Ik vind het ruim voldoende dat ik weet wat er in Zaandam aan de hand is met die idioten, maar het heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde om te weten dat dit knaapje dan Ismail heetquote:
Ik had dat ook niet per se hoeven weten maar je werd er wel mee doodgegooid in het nieuws.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het ruim voldoende dat ik weet wat er in Zaandam aan de hand is met die idioten, maar het heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde om te weten dat dit knaapje dan Ismail heet
Oh dat zou best kunnen hoor. Namen van dit soort figuren is bij mij echt ene oor in, andere oor uitquote:Op donderdag 22 september 2016 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had dat ook niet per se hoeven weten maar je werd er wel mee doodgegooid in het nieuws.
Vloggersquote:Op donderdag 22 september 2016 19:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou ook bij god niet weten dat die specifieke vlogger Ismail heet
Mietje.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loting is na Fey-Oss?
Dan wordt het weer nachtwerk.
Ja.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loting is na Fey-Oss?
Dan wordt het weer nachtwerk.
TOPSHOW !!quote:Op donderdag 22 september 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Benieuwd of Hansie er weer bij is.
Dames en heren LOTING LIVE MENSENquote:Op donderdag 22 september 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Benieuwd of Hansie er weer bij is.
Volgens mij is het na deze ronde ook nog beschermd.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:18 schreef Caland het volgende:
Is het na deze ronde een open loting?
Dat je nog niet gestopt bent met RTL Boulevard kijken, stelt me vreselijk teleur.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:18 schreef superniger het volgende:
JOHAN DERKSEN NU BIJ RTL BOULEVARD.
Niet weer een vroege Feyenoord-Ajax dus.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:18 schreef Caland het volgende:
Is het na deze ronde een open loting?
Dat is een sukkeltje.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de snorremans van de KNVB
Waarom kijk je dat?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:18 schreef superniger het volgende:
nou enquote:Op donderdag 22 september 2016 19:18 schreef superniger het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Met je beschermde status voor Europese clubs
Jammer.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet weer een vroege Feyenoord-Ajax dus.
Oja dat is waar ook.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor Caland ben ik even het archief ingedoken.
Vorig jaar was de loting ook beschermd voor de derde ronde toen Feyenoord - Ajax geloot werd en toen Feyenoord niet in Europa zat.
[..]
Ik vond dat nogal treurig.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord - Ajax was vorig jaar genot. Echt IEDEREEN op dat veld straalde een ontieglijke MADheid uit
Ik moest toen 5 minuten voor het einde weg en heb die genotsgoal niet gezienquote:Op donderdag 22 september 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord - Ajax was vorig jaar genot. Echt IEDEREEN op dat veld straalde een ontieglijke MADheid uit
Ik had de volgende dag zo'n 40-45 blauwe plekken over m'n hele lichaam.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe ook goede dingen in plaats van ''Als uit Oss komt ben je voor TOP, kankerlul'' satire verwijderen zonder goed na te denken.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat is waar ook.
Bedankt Stijn! Op echte vrienden kan je rekenen
En je zat al op de 1e rijquote:Op donderdag 22 september 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had de volgende dag zo'n 40-45 blauwe plekken over m'n hele lichaam.
Lag na die goal opeens letterlijk 10 rijen lager.
Rotterdamse denkergodquote:Op donderdag 22 september 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe ook goede dingen in plaats van ''Als uit Oss komt ben je voor TOP, kankerlul'' satire verwijderen zonder goed na te denken.
Excuses.
Enkele keren.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rotterdamse denkergod
is ie al gepost vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |