Jaquote:Op woensdag 21 september 2016 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Milde communiten zitten daar. Zei zijlstra dat nou, kijkend naar SP?
Nee, juist niet. Hij zegt nu juist dat het géén geloof is, maar een ideologie. Dat speelt hem vrij van artikel 6 van de grondwet.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die vergelijking heeft 'ie al zoveel gemaakt. Hij doet alsof totalitaire politieke Islam hetzelfde is als het geloof op zich
Ik hoorde het ook.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Milde communiten zitten daar. Zei zijlstra dat nou, kijkend naar SP?
Hij zegt toch ook voor het eerst, dit is inmiddels mijn levensdoel.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwoordt het niet helemaal goed, maar z'n manier van praten is wel veranderd. Hij doet nu alsof hij het hele Nederlandse volk vertegenwoordigt tegenover een parlement dat alle contact met de samenleving verloren is. Heel eng.
Hoe verschrikkelijk Zijlstra ook is, hij doet dit soort dingen wel leuk. Van die onschuldige sneertjes naar de tegenstander vindt de VVD-achterban geweldigquote:Op woensdag 21 september 2016 19:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook.
Vind het een vrij domme "grap" overigens.
Wildersquote:Op woensdag 21 september 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben bijna weer thuis. Bij welke spreker zijn we nu jongens?
Greetquote:Op woensdag 21 september 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Was SP niet ontstaan uit de commie partij destijds?quote:Op woensdag 21 september 2016 19:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook.
Vind het een vrij domme "grap" overigens.
Volgende APB krijgen we Dijkhoff. Die kan het nog beterquote:Op woensdag 21 september 2016 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe verschrikkelijk Zijlstra ook is, hij doet dit soort dingen wel leuk. Van die onschuldige sneertjes naar de tegenstander vindt de VVD-achterban geweldig
Ik vind zijlstra altijd wel een sympathieke vent.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe verschrikkelijk Zijlstra ook is, hij doet dit soort dingen wel leuk. Van die onschuldige sneertjes naar de tegenstander vindt de VVD-achterban geweldig
Je Greetje.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Nee dat is Groenlinks.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was SP niet ontstaan uit de commie partij destijds?
Hij is wel nodig.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:42 schreef Buitendam het volgende:
Je moet echt niet meer dan 3 hersencellen hebben om die blonde fopneus serieus te nemen.
Ik vind het een gladjakker. Maar een hele goede politicusquote:Op woensdag 21 september 2016 19:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik vind zijlstra altijd wel een sympathieke vent.
Ook verbiedenquote:Op woensdag 21 september 2016 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
Nu gaat Buma uitleggen dat zijn boekje ook vol met haat staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |