Zover ik weet zijn kamerleden volledig zelfstandig en mogen ze zelf kiezen of ze in de kamer blijven voor cabaret of dat ze weg gaan.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Jij kunt op je werk toch ook niet zomaar pauze gaan nemen
Die treitervloggers zijn maar kwart turkquote:Op woensdag 21 september 2016 18:46 schreef Nober het volgende:
Klaver ook uitzetten, is een halve Marokkaan.
Zou in mijn optiek een slechte zaak zijn. Negeren speelt hem in de kaart.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet niet of dat een goede of slechte zaak is.
Misschien kunnen ze aan het eind van het verhaal even interrumperen en zeggen dat het allemaal onzin is.
Klaver en Kuzu hebben blijkbaar nog geen hongerquote:Op woensdag 21 september 2016 18:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou in mijn optiek een slechte zaak zijn. Negeren speelt hem in de kaart.
Juist met goede argumenten kan duidelijk gemaakt worden wat een idioot het is.
Die zijn volledig Turks net als hun ouders en die ouders daar weer van. Oppakken en uitzetten, dat is wat we moeten doen.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die treitervloggers zijn maar kwart turk
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zijn volledig Turks net als hun ouders en die ouders daar weer van. Oppakken en uitzetten, dat is wat we moeten doen.
Meh, ze happen aardig.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klaver en Kuzu hebben blijkbaar nog geen honger
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zijn volledig Turks net als hun ouders en die ouders daar weer van. Oppakken en uitzetten, dat is wat we moeten doen.
Hij kan nog wel wat zinnigs zeggen zonder iemand de mond te snoeren toch?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou als hij Wilders de kond wil snoeren niet, en verder in praktijk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |