No the other Viktorquote:Op woensdag 18 oktober 2017 21:33 schreef Karina het volgende:
De scenes tussen Pinguin en Victor (die kale) zijn echt episch![]()
'Can I torture them now'
'Yes go ahead'
Jaquote:
En die krullebol (Selina?) is ook druk bezig met Catwoman te worden of vergis ik me nu in wie ze gaat worden?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
The Bat is in aantocht
Penguin is in topvorm en Scarecrow is ook lekker amok aan het schoppen.
Nu Joker, Bane, Croc en Solomon Grundy (Butch!!) nog introduceren!!
nee, dat heb je wel goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 15:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En die krullebol (Selina?) is ook druk bezig met Catwoman te worden of vergis ik me nu in wie ze gaat worden?
Juist wel, bij iedereen weer een ander bullshit verhaal. Dat is het leuke van de Jokerquote:Op zondag 10 december 2017 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe komt ie ineens aan die lidtekens bij zijn mondhoeken alleen?Hopelijk wordt dat gewoon nooit uitgelegd, zoals het hoort bij Joker
Volgende gedeelte heeft maar 5 afleveringen zoals het er nu naar uit ziet.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:00 schreef hafcfan het volgende:
Matige afsluiter zeg. Bruce was ook vervelend
quote:Op donderdag 14 december 2017 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volgende gedeelte heeft maar 5 afleveringen zoals het er nu naar uit ziet.
Zal wel ergens in september 2018 zijn.
Je hebt compleet gelijk idd!quote:Op zondag 10 december 2017 20:33 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Juist wel, bij iedereen weer een ander bullshit verhaal. Dat is het leuke van de Joker
Goeie actrice idd. Dat hebben de makers slim aangepakt, om Poison Ivy zo te recasten. die Maggie Geha is best een matige actrice, deze actrice is veel intrigerender.quote:
Peyton Listquote:Op zondag 4 maart 2018 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Elke keer weer genot als die actrice in een serie komt opdraven ja![]()
In The Flash zat ze ook al (als zus van Snart) en heb haar inmiddels al in heel wat dingen gezien. Geen idee hoe ze heet verder, maar wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |