Ja, nieuwe voetballers/golfers en altijd weer opzeggers bij het voetbal omdat hun kind in een verkeerd elftal zitquote:
Wat is daar voor spannends morgen!quote:Op woensdag 21 september 2016 22:40 schreef just me het volgende:
Toch handig als ik 'n kaartje koop als ik morgen naar Paradiso ga
release van een album van een neefje van mequote:Op woensdag 21 september 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is daar voor spannends morgen!
Nice!quote:Op woensdag 21 september 2016 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
release van een album van een neefje van me
eigenlijk wel schandalig, heb gewoon moeten betalenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice!
Sta je niet eens op de gastenlijst dan?
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk wel schandalig, heb gewoon moeten betalenwelterusten
Veel plezier morgen!quote:Op woensdag 21 september 2016 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk wel schandalig, heb gewoon moeten betalenwelterusten
Ik zou ze slaanquote:Op donderdag 22 september 2016 09:31 schreef just me het volgende:
hoe simpel kan het zijn, geef gewoon je nieuwe 06 nummer door aan school, dat scheelt mij zoveel werk
ik zal ze bellen voor een afspraakquote:
"Goedemorgen. Ik bel even om een afspraak te maken."quote:Op donderdag 22 september 2016 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal ze bellen voor een afspraak
Moet ik wel het juiste nummer hebben om te bellenquote:Op donderdag 22 september 2016 11:22 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
"Goedemorgen. Ik bel even om een afspraak te maken."
"Wat voor afspraak?"
"Om u te slaan!"
Sla mij maar over.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:22 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
"Goedemorgen. Ik bel even om een afspraak te maken."
"Wat voor afspraak?"
"Om u te slaan!"
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als iemand me van 13-15 in kan roosteren, kan ik wat gaan doen.
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet met gangsta beginnen.
Oeps, ingetuned!quote:Op donderdag 22 september 2016 13:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Aangezien iedereen betere dingen te doen heeft, ga ik maar over op old school.
Hehehe ja tegenwoordig is het vrij rustig overdag, zeker als men niet vooraf weet dat er gedraaid wordt.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
een donderdagmiddag hiphop matinee levert niet echt veel op
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maakt ook niet uit, ben sws ff aan het checken of de gedownloade dingen van betrouwbare kwaliteit zijn
Leuke achtergrondmuiek.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh.Als achtergrondmuziek, maar ik hoor het wel!
quote:Op donderdag 22 september 2016 15:42 schreef Fogel het volgende:
Bij gebrek aan dikke blingkettingen heb ik maar een medaille om mijn nek gehangen en zit met zonnebril op achter mijn scherm.
quote:Op donderdag 22 september 2016 15:46 schreef EggsTC het volgende:
Man man man, dat had wel een meer bescheiden shownaam mogen zijn knokkelsT wordt ook een bescheiden setje.
quote:
stop een gps tussen je borsten, kunnen we je volgen.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:13 schreef just me het volgende:
voordat opsporing verzocht weer wordt ingeschakeld.... op weg naar Amsterdam
![]()
LOL, komt goed, ik meld me wel weer terugquote:Op donderdag 22 september 2016 17:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
stop een gps tussen je borsten, kunnen we je volgen.
Als je mod was geweest was je vijf minuten na vermissing al aangeschoten wild, naar eigen ervaring.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:42 schreef just me het volgende:
[..]
LOL, komt goed, ik meld me wel weer terug
1 DJ Vout is wel genoeg.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:47 schreef Paul het volgende:
Ik zit te denken om weer een radioshow te doen bij Radio 49(als het mag)
quote:Op donderdag 22 september 2016 19:47 schreef Paul het volgende:
Ik zit te denken om weer een radioshow te doen bij Radio 49(als het mag)
Ok baasquote:Op donderdag 22 september 2016 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nou ik zou zeggen; kom eerst gezellig in het topic rondhangen en socializen, en dan kijken we verder!
Ik kijk nu FC Utrechtquote:Op donderdag 22 september 2016 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik kan wel ff een uurtje draaien tot Eggs het overneemt.
quote:Op donderdag 22 september 2016 19:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kijk nu FC Utrecht, maar kan wel je show opzetten met beeld van de Utrechtgodenzonen
Wie heeft die engelse tekst ingesproken, ik werd bang heequote:
Iemand op fiverr.com!quote:Op donderdag 22 september 2016 19:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie heeft die engelse tekst ingesproken, ik werd bang hee
grappig ik kon die site niet, praat je wel in je show?quote:
Tegenwoordig zelden, vroeger wel gedaan. Maar mijn Filipijnse vriendin komt binnen een week hier, en dan gaan we duo-shows houden!quote:Op donderdag 22 september 2016 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
grappig ik kon die site niet, praat je wel in je show?
quote:Op donderdag 22 september 2016 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig zelden, vroeger wel gedaan. Maar mijn Filipijnse vriendin komt binnen een week hier, en dan gaan we duo-shows houden!Met mic!
Ja weet ik veel, jij komt ineens hier binnenkakken!quote:
Ik wil ToT horenquote:Op donderdag 22 september 2016 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, jij komt ineens hier binnenkakken!![]()
De komende tijd dus gewoon vaker luisteren!
Waarom is Radio 49 van ONZ naar MUZ gegaan?quote:Op donderdag 22 september 2016 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe komt goed!
Gewoon de agenda in de gaten houden!
![]()
Het was daar wat dood aan het bloeden.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is Radio 49 van ONZ naar MUZ gegaan?
Er zijn 2 soorten DVI aansluiting.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:02 schreef EggsTC het volgende:
Ok,
even 2 dingen.
Ik ben aant voorbereiden voor die set voor over een uur. Maar ik heb geen scherm... mn DVI kabels (wie die kabels heeft bedacht (40 verschillende versies die nergens passen) mag afgeschoten worden naast degene die de augurken op de big mac heeft bedacht en diegene mag weer hangen naast degene die de trap in de koopgoot in rotterdam heeft bedacht, maar dat ter zijde.) zijn kwijt.
Ik kan op een laptop gaan draaien mits;
A) iemand mijn wachtwoord kan geven, voor R49
B) ik optijd een VDJ ver 7 kan downloaden.
Anders moet ik mn set annuleren.
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef EggsTC het volgende:
Dit gaat net aan worden... met mn super duper internet/pc skillz
De DVI kabel moest andersom?quote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef EggsTC het volgende:
als je internet skillz je er maar niet van weerhouiden om op een willekeurig moment een uurtje of 2 en nog wat naar hiphop te luisteren.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef EggsTC het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef EggsTC het volgende:
Lekker improviseren, met Eggs
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:41 schreef EggsTC het volgende:
Lekker improviseren, met Eggs
[ afbeelding ]
Is naar Paradiso.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:44 schreef sacha het volgende:
is ze er al? anders rij ik morgen even langs Delluf
Als je er langs rijdt heeft het toch geen zin?quote:Op donderdag 22 september 2016 20:44 schreef sacha het volgende:
is ze er al? anders rij ik morgen even langs Delluf
dan ga ik wel niet op de theequote:Op donderdag 22 september 2016 20:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je er langs rijdt heeft het toch geen zin?
Geen idee? Kom er alleen met gratis kaarten.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is Paradiso nog steeds zo duur?
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee? Kom er alleen met gratis kaarten.
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoe heb je me op kunnen nemen ToT?
Ah dan was ik nog ff do0orgegaan, als ik dat had geweten.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is druk met instellen.
En dat had niet 5 uur geleden gekund?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is druk met instellen.
Had andere probs... we zijn bezig, ... momentquote:Op donderdag 22 september 2016 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En dat had niet 5 uur geleden gekund?
Doe er anders een beetje kaas bij, en wat spek.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Had andere probs... we zijn bezig, ... moment
waar deze vierkantjes in zwemt.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel waar, heeft een ronde kom.
Horen wel, verstaan levert een probleem op.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:17 schreef EggsTC het volgende:
Ja kunnen jullie me horen? Dit is laptop..
De mic klinkt wat ver weg maar verder prima.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:17 schreef EggsTC het volgende:
Ja kunnen jullie me horen? Dit is laptop..
Het is minder onzinnig geworden.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is Radio 49 van ONZ naar MUZ gegaan?
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:20 schreef Fogel het volgende:
Dikke vette boenk door mijn hele huis
Alleende staande ouder zijn heeft ook voordelen in de kindvrije periode
Je moet ze toch wel wat cultuur meegeven.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:20 schreef Fogel het volgende:
Dikke vette boenk door mijn hele huis
Alleende staande ouder zijn heeft ook voordelen in de kindvrije periode
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet ze toch wel wat cultuur meegeven.
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is minder onzinnig geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |