Inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel goed om Wilders en andere rechtse partijen even te wijzen op het feit dat zij de vluchtelingencrisis veroorzaakt hebben.
De vluchtelingenorganisatie is veroorzaakt door het omarmen van vluchtelingen.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel goed om Wilders en andere rechtse partijen even te wijzen op het feit dat zij de vluchtelingencrisis veroorzaakt hebben.
Hoi Ambrosiusquote:Op woensdag 21 september 2016 12:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja bedankt, wij zitten ook te kijken dus je hoeft het niet te herhalen
Ajax ontsnapt.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2016 12:29 schreef Mani89 het volgende:
Die leider van de CU lijkt op een enorme penis.
Met de werkgeverslobby voorop.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De vluchtelingenorganisatie is veroorzaakt door het omarmen van vluchtelingen.
Christenen planten zich voor door hun penis te bewateren totdat hij volgroeid is tot een volwassen man, dan snijden ze hem af en sturen ze hem de wereld in.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:29 schreef Mani89 het volgende:
Word je daar een beetje opgewonden van?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:29 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2016 12:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook een beetje vermoeiend dat Geert steeds namens 'de kiezer' praat. Roemer schetst hier zijn visie voor de toekomst, wat je er ook van vindt. Dan vind ik die onzin van 'de kiezer zit hier niet op te wachten' zo vermoeiend. Laat de kiezer daar zelf over beslissen.
sowieso, wat moet roemer dan? Zijn visie afstemmen op wat hij denkt dat de kiezer wil? Dat is de reden dat men geen vertrouwen meer in de politiek heeft, lieden als Wilders die dat als vanzelfsprekend vinden. Politici prediken niet meer uit ideaal maar uit wat ze denken dat scoort.
Als ze in de hele EU hetzelfde tarief moeten betalen hebben ze die keuze niet meer.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als je wil dat Apple en Starbucks meer belasting gaan betalen, verzinnen hun advocaten wel een andere belasting loophole in een ander land. Dom om daar tegen op te treden, nu krijg je nog een stukje van de taart anders niks meer.
Dus dan moeten we freeriders-gedrag maar tolereren?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als je wil dat Apple en Starbucks meer belasting gaan betalen, verzinnen hun advocaten wel een andere belasting loophole in een ander land. Dom om daar tegen op te treden, nu krijg je nog een stukje van de taart anders niks meer.
Genoeg eilandjes met kneedbare leiders nog over in deze wereld.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze in de hele EU hetzelfde tarief moeten betalen hebben ze die keuze niet meer.
Vond ik ook storend idd.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook een beetje vermoeiend dat Geert steeds namens 'de kiezer' praat. Roemer schetst hier zijn visie voor de toekomst, wat je er ook van vindt. Dan vind ik die onzin van 'de kiezer zit hier niet op te wachten' zo vermoeiend. Laat de kiezer daar zelf over beslissen.
sowieso, wat moet roemer dan? Zijn visie afstemmen op wat hij denkt dat de kiezer wil? Dat is de reden dat men geen vertrouwen meer in de politiek heeft, lieden als Wilders die dat als vanzelfsprekend vinden. Politici prediken niet meer uit ideaal maar uit wat ze denken dat scoort.
Bepaal ik zelf wel, zure lul.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
50 euro rente op 1 miljoen.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dan gaan ze daar toch lekker heen.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Genoeg eilandjes met kneedbare leiders nog over in deze wereld.
Dit is me te ingewikkeld.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:32 schreef timmmmm het volgende:
De politiek moet idealen hebben die ze uitdragen en de kiezer kan dan kiezen welke idealen ze het meest aanspreken. De politiek nu zegt wat zij denken dat de idealen van hun kiezers is en hoopt dat de kiezer het daarmee eens is.
Ik betaal hier ook geen belasting. Gewoon een kwestie van een goede boekhouder nemen. (En buitenlander zijn)quote:Op woensdag 21 september 2016 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dus dan moeten we freeriders-gedrag maar tolereren?
Door belastingontwijking en ontduiking moeten gewone burgers meer belasting betalen terwijl ondernemingen hun verplichtingen ontlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |